Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Kilka pytań związanych z alarmem i nie tylko...


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   MŁYNEK


  • Postów: 944
  • Na forum od: 16 kwi 2007
  • Miejscowość: Ostrów Wlkp.
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL420
  • Trzeci Mercedes:w168 A170 CDI 2003
  • Inne auto:Ford S-max 2.0TDCi 2010r

Napisano 21 kwietnia 2007 - 18:49

Przymierzałem sie dzisiaj do założenia alarmu ale po zdjęciu plastików ujrzałem coś takiego:

Dołączona grafika

Alarm zakupiłem tan:
http://www.allegro.pl/item181855452_ala ... _udar.html

Pytania kieruje szczególnie do osób siedzących w MB

1 - Co to mogą być za wtyczki? Kable mają oznaczenia takie jak na zdjęciach, czyli 1A, 2A i wzwyż, druga wtyczka 1B,2B i wzwyż. Guma (nie ma żądnej gwiazdki ani żadnego nr.) tam do niczego nie pasuje, nigdzie nie widać brakujących wtyczek, jakiś alarm był czy inne wynalazki

2 - odcięcie zapłonu na przekaźniku, czytałem temat ale nic z niego nie rozumiem :) Od kolegi z forum dostałem taką podpowiedź:

Cytat

tylko odcięcie rozrusznika radze zrobic w komorze silnika na 3 pinoewj kostce obok serwo

Chodzi o tą kostkę?
Dołączona grafika

3 Poniżej mam schemat alarmu,

Dołączona grafika

wszystko kumam ale nie czaje tego:

Dołączona grafika
W przekaźniku mam dwa przewodu zielone, jeden zółty i biały. A biały nigdzie nie jest opisany, on ma być nie podłączony?



#2 Offline   piotrek_124D


  • Postów: 448
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega 2,5v6 98 rok pb/lpg

Napisano 22 kwietnia 2007 - 08:03

kolego tak biały zostaje wolny wiec żółty dajesz do koloru od centralki alarmu , następnie kolor zielony w przekaźniku łączysz z przeciętym na pól kalem w twoim przypadku bo ty masz diesla będzie to kabel od rozrusznika i jeden koniec kabla zielonego łączysz z jednym końcem kabla przeciętego od rozrusznika a drugi z drugim. Pamiętaj jedno aby nie łączyć kabli przeciętych razem bo uszkodzisz centralkę.
Następnie tam w schemacie masz rożne podpięcia centralnego zamka pewnie w schemacie masz opisane które podpięcie ma byc wystepowane do central zamka w mercedesie jest to sterowanie pneumatyczne (na powietrze). Dalej już pewnie powinieneś sobie poradzić w razie jakiś pytań masz do mnie gg wal śmiało zawsze odpowiem i pomogę. Jezeli zakładasz pierwszy raz alarm nie przejmuj sie zejdzie ci z nim około 9 godzin. i najważniejsze nie szukaj kabli od kierunków po słubku wepnij sobie w przełącznik zespolony pod kierownica ja tak robie i jest spoko. jeżeli chodzi o podpięcie central zamka musisz mieć moduł sterowanie zamkiem pneumatycznym myślę ze go dostałeś jak nie to u mnie koszt takiego modułu to 20zl i kable zasilające do zamykania i otwierania ciągniesz do pompki centrala z tylu z prawej strony pod kanapa. [/b]

#3 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 kwietnia 2007 - 11:39

piotrek_190E napisał:

kable zasilające do zamykania i otwierania ciągniesz do pompki centrala z tylu z prawej strony pod kanapa.
można je podłączyć do przewodów idących od siłownika w drzwiach kierowcy (wychodzą u dołu słupka i masz je pod ręką - po co ciągnąc tyle kabla do tyłu?)

MŁYNEK napisał:

tylko odcięcie rozrusznika radze zrobic w komorze silnika na 3 pinoewj kostce obok serwo

dobrze ci gość radzi -ale to chyba nie ta kostka. Ja ją mam przykręconą do tej ściany grodziowej, do której również są przymocowane przewody hamulcowe.
Jak nie jesteś pewien, to po prostu odepnij wtyczkę i zobacz, czy ci kręci rozrusznik.

#4 Offline   piotrek_124D


  • Postów: 448
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega 2,5v6 98 rok pb/lpg

Napisano 22 kwietnia 2007 - 13:46

ja alarm w W124 zakładam w 2,5h od wstawienia samochodu do wyjazdu wiec zapraszam koszt montażu u mnie to 100zl








Podobne tematy Zwiń