Skocz do zawartości




- - - - -

[w210&w211] Odporność na korozję


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 23 listopada 2008 - 08:30

Co bardziej koroduje , w 210 przed liftem czy po i co z 211.Bo niestety sprewe ML-a,vito,c-klasy,sprintera juz wszyscy znaja (jak firma poszanowala kilkudziesięcioletnie zaufanie do marki :pad:



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 23 listopada 2008 - 10:49

dudziako napisał:

w 210 przed liftem czy po i co z 211

Wydaje się że największy problem z korozją mają 210 z pierwszej serii.
Co do 211 nie zauważyłem żadnych ognisk korozji, wręcz przeciwnie - wszystko jest OK

#3 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 listopada 2008 - 11:05

Rob, poczekaj jeszcze z 10 lat :pad:

#4 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 23 listopada 2008 - 12:07

Cytat

Rob, poczekaj jeszcze z 10 lat :mrgreen:

E tam, to już inny właściciel będzie się martwił ;-)

#5 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 23 listopada 2008 - 14:56

dudziako napisał:

w 210 przed liftem czy po i co z 211.
Pierwsze wypusty są ponoć najgorsze, potem już było podobno lepiej chociaż to sprawa wątpliwa, jeśli auto było garażowane to jego stan będzie o wiele lepszego od tego które w życiu nie widziały garażu, również gorsze blachy mają samochody sprowadzane z Holandii, Belgii ale nie jest to ogromna różnica w sumie.

dudziako napisał:

sprewe ML-a,vito,c-klasy,sprintera juz wszyscy znaja
W sumie to wszystkie modele jadą na tym samym wózku począwszy od w210.

dudziako napisał:

(jak firma poszanowala kilkudziesiecioletnie zaufanie do marki :mrgreen:
Nie do końca jest to prawdą bo to wina Chrystlera (tak się to pisze?) panoiwie którzy dostali się do zarządu spółki a również i Mercedesa głosili hasło oszczędności za wszelką cenę i jest jak jest.
Na szczęście teraz wszystko już jest na dobrej drodze, sądzę że w Modelu GLK jest już inna (lepsza) blacha.

#6 Offline   mateuszm


  • Postów: 221
  • Na forum od: 16 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW 328i

Napisano 23 listopada 2008 - 16:37

davmix napisał:

sądzę że w Modelu GLK jest już inna (lepsza) blacha

a po czym sadzisz, ze akurat w tym modelu jest lepsza?

Taty w203 2001r bez sladu korozji. Ale widzialem, jak rowniez slyszalem o przypadkach rzdzy w 210 i 203.

W211 podobno byly juz duzo lepsze pod tym wzgledem. No i (poprawcie jesli sie myle) kilka elementow jak np klapa bagaznika jest chyba aluminiowa.

#7 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 23 listopada 2008 - 17:14

mateuszm napisał:

a po czym sadzisz, ze akurat w tym modelu jest lepsza?
Wtedy spółka przeszła rewolucję dużo dostawców dostało kopa w dupę z niektórymi się pożegnano gdyż zarząd się zmienił zostali ludzie dbający o to żeby Mercedes pozostał Mercedesem a Ci z Chrystlera wrócili do USA robić tandetę, a GLK jest modelem robionym już samodzielnie.

mateuszm napisał:

Taty w203 2001r bez sladu korozji. Ale widzialem, jak rowniez slyszalem o przypadkach rzdzy w 210 i 203.
Młynek mnie uświadomił że w w220 też są takie problemy, u mojego taty w w210 sama końcówka 2000 przy baciku od telefonu na dachu widać że podeszło powietrze, i na tylniej klapie ale to bardzo minimalnie.Trzeba podejść bardzo blisko żeby zauważyć więc tragedii nie ma.

#8 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 23 listopada 2008 - 17:14

np. 124 i 201 maja od spodu zabezpieczenia plastikowe :grin: na czesci zawiechy z tylu,zas w C i E(210) jest ich brak i widzialem tam 'rudego' w niezlej ilosci

#9 Offline   MŁYNEK


  • Postów: 944
  • Na forum od: 16 kwi 2007
  • Miejscowość: Ostrów Wlkp.
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL420
  • Trzeci Mercedes:w168 A170 CDI 2003
  • Inne auto:Ford S-max 2.0TDCi 2010r

Napisano 29 listopada 2008 - 18:09

w211 przed liftem nie mają praktycznie żadnego zabezpieczenia antykorozyjnego, po lifcie już to jako tako wygląda.
w220 z początków produkcji tak samo jak 211, po lifcie już to niby to poprawiono. Ale jak? Skoro oglądałem 3 letnie auto z parchami na rantach drzwi :pig:

#10 Offline   MAGNUM-DXi12


  • Postów: 1 327
  • Na forum od: 15 sie 2008
  • Miejscowość: Limanowa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2008 - 09:35

davmix napisał:

Nie do końca jest to prawdą bo to wina Chrystlera (tak się to pisze?) panoiwie którzy dostali się do zarządu spółki a również i Mercedesa głosili hasło oszczędności za wszelką cenę i jest jak jest...

tak do końca z Tobą nie można się zgodzić, bo mercedes połączył się z chryslerem w 1998 roku, a W210 wychodziły już przed 1998r. więc chrysler nie miał nic do gadania;)

cytat

Cytat

Staniemy się czołową firmą samochodową XXI wieku" - tymi słowami Jürgen Schrempp ogłaszał triumfalnie w 1998 roku narodziny koncernu Daimler- Chrysler. „Połączenie Daimlera-Benza i Chryslera stanowi szczytowy punkt całej fali fuzji na świecie" - pisał niemiecki „Die Welt". „Obie firmy będą musiały przeżyć szok kulturowy. Mimo to DaimlerChrysler może stać się wzorem międzykontynentalnego partnerstwa" - dorzucał „Handelsblatt".









Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post