Skocz do zawartości




- - - - -

W124 300E Turbo


37 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 04 maja 2007 - 16:59

Jak na warunki wyścigów mógł wytrzymać dwa starty a potem do remontu ... Nie wiadomo czy był maksymalnie wyżyłowany. W każdym razie Mercedes ani AMG nie pozwalają sobie na 100% wyżyłowanie silnika prowadzące do nagminnej awaryjności także z kilka , kilkanaście Km więcej silnik powinien wytrzymać , przy większym dbaniu o silnik :hmm:



#22 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 04 maja 2007 - 19:51

D.J.TUNING, tak czytam to co piszesz i przekonuje sie coraz bardziej ze nie masz o tym wszystkim pojecia. Nie to zebym ja mial jakas ogromna, ale wystarczajaca zeby wyprowadzic cie z kilku bledow.

D.J.TUNING napisał:

W każdym razie Mercedes ani AMG nie pozwalają sobie na 100% wyżyłowanie silnika prowadzące do nagminnej awaryjności także z kilka , kilkanaście Km więcej silnik powinien wytrzymać , przy większym dbaniu o silnik
Po pierwsze kazdy producent samochodow zostawia margines niewykorzystanej mocy. Jeden producent wiecej inny mniej ale kazdy to robi. Chodzi tu przede wszystkim o zuzycie paliwa, emisje spalin, no i zywotnosc silnika.

Mowi sie ze silnik jest w stanie zniesc jakies tam moce. Z reguly ma sie wtedy na mysli ile jest w stanie zniesc "dol" silnika bez wymieniania elementow na mocniejsze. Jest mnostwo czesci znacznie wczesniej potrafia padac niz wspomniany dół, ktore trzeba brac pod uwage szacujac kosztorys modyfikacji.



D.J.TUNING napisał:

Masz racje , jakby mieć idealną 16V to troche bałbym się grzebać bo jak coś padnie to kilka a nawet kilkanaście kPln pójdzie w błoto , trudno sprzedać 16V (szczególnie gdy jest uszkodzona) a ciągłe ładowanie $$ w naprawianie tego co się zepsuło mijałoby się z celem.
Piszesz ze chcesz uzyskac 400KM, ktory nie osiaga nawet 200KM i ty martwisz sie o jakies kilka - kilkanascie tysiecyPLN? :zeby:


No i jeszcze jedno. Przykladowo w Rallycrossie scigaja sie Fordy Focusy z silnikami 600KM. Czy to znaczy ze mozna ze zwyklego Focusa tyle wyciagnac? ;-) Znaczy pewnie ze mozna, ale mam na mysli zbudowanie takiego silnika ktory bez remontu przejedzie wiecej niz 1tys km, a w konstukcji silnika nie zostanie jedynie jedna orginalna czesc... np. blok :smile:

#23 Offline   majkel


  • Postów: 1 298
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW Passat 2.8 2002

Napisano 04 maja 2007 - 20:42

Essi dokładnie :zeby:

#24 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 04 maja 2007 - 20:58

Macie racje :zeby: wszystko pięknie wygląda teoretycznie , gorzej od strony praktycznej... O przerobieniu 16V będę mógł coś powiedzieć gdy będę miał auto z tym silnikiem , narazie wiem to co wiem na bazie informacji o różnicach w 2.5-16 a wersją A grupową :smile: :oops:

#25 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 04 maja 2007 - 21:26

D.J.TUNING, za duzo grasz w NFS ;-)

#26 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 05 maja 2007 - 01:10

Ostatnio częściej gram w GTA i przerabiam SEC'a ( można go zobaczyć w hyde parku) :smile: W NFS'a też grałem ale tam nie było słabych :D (najsłabszym był CLK 500 :zeby: )

#27 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 maja 2007 - 14:06

Cytat

D.J.TUNING, za duzo grasz w NFS
:D
tak na marginesie wydawalo mi sie ze ten merc ma niemieckie blachy :)

#28 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 06 maja 2007 - 19:23

Koleś może dla potrzeb filmiku założył niemieckie tablice :)

#29 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 06 maja 2007 - 20:12

D.J.TUNING, niestety nie założył tablic dla picu http://www.benztrim.com/gpage.html

#30 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 06 maja 2007 - 21:28

;)
Najciekawsze jest poszerzanie nadkoli w jego wozie :D prace nad silnikiem z leksza też :)








Podobne tematy Zwiń