Witam
Kupiłem ostatnio mercedes 124 300 CE wersja dwudrzwiowa
Problem jest inny niż wszystkie jakie doczytałem
Auto odpala na zimnym silniku bez problemu zarówno na gazie jak i na benzynie
w chwili kiedy ma już tem. 80 stopni obroty spadają do 500 i zaczyna przygasac
Czasem wariuja w zakresie od 500 do 1500
Nie wiem jaka może być przyczyna
Proszę o pomoc z góry dziękuje
1
44 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 grudnia 2008 - 22:58
#2
Napisano 14 grudnia 2008 - 09:29
w 190e miałem to samo. Czy po przekroczeniu tych 80 stopni obroty spadają zarówno na benzynie jak i na gazie
#3
Napisano 14 grudnia 2008 - 15:00
Witam Kolego
Ja mam ten sam problem w moim 260E (tylko benzyna)
Jak się zagrzeje to dusi się i gaśnie i nie można go odpalić aż nie ostygnie.
Z miesiąc temu wrzuciłem temat na forum ale niestety nikt mi nie pomógł.
Wymieniłem kable, świece, przelutowałem przekaźnik i wiele innych zabiegów wykonałem i dalej to samo.
Może wspólnie coś uradzimy.
:grin:
Ja mam ten sam problem w moim 260E (tylko benzyna)
Jak się zagrzeje to dusi się i gaśnie i nie można go odpalić aż nie ostygnie.
Z miesiąc temu wrzuciłem temat na forum ale niestety nikt mi nie pomógł.
Wymieniłem kable, świece, przelutowałem przekaźnik i wiele innych zabiegów wykonałem i dalej to samo.
Może wspólnie coś uradzimy.
:grin:
#4
Napisano 14 grudnia 2008 - 16:20
matrix_44 napisał:
Czy po przekroczeniu tych 80 stopni obroty spadają zarówno na benzynie jak i na gazie
rado260 napisał:
Ja mam ten sam problem w moim 260E (tylko benzyna)
rado260 napisał:
Z miesiąc temu wrzuciłem temat na forum ale niestety nikt mi nie pomógł.
rado260 napisał:
Wymieniłem kable, świece, przelutowałem przekaźnik i wiele innych zabiegów wykonałem i dalej to samo.
#5
Napisano 14 grudnia 2008 - 17:46
Problem był już zanim zamontowałem gaz
Po montażu gazu auto tak wyregulowałem na gazie ze praktycznie nie gasnie na gazie
Ciekawy jestem ktury czujnik odpowiada za ten błąd ?
zastanawiam sie jeszcze czy to moze byc wina silniczka krokowego ?
Moze jest jakis czujnik który odpowiada za obroty czerpiac dane z temp ?
Pomocy
[ Dodano: Nie Gru 14, 2008 17:46 ]
Uwaga do pana moderatora
tematem nie miały byc falujace obroty tylko przygasanie silnika kiedy jest rozgrzany
dziekuje i pozdrawiam
Po montażu gazu auto tak wyregulowałem na gazie ze praktycznie nie gasnie na gazie
Ciekawy jestem ktury czujnik odpowiada za ten błąd ?
zastanawiam sie jeszcze czy to moze byc wina silniczka krokowego ?
Moze jest jakis czujnik który odpowiada za obroty czerpiac dane z temp ?
Pomocy
[ Dodano: Nie Gru 14, 2008 17:46 ]
Uwaga do pana moderatora
tematem nie miały byc falujace obroty tylko przygasanie silnika kiedy jest rozgrzany
dziekuje i pozdrawiam
#6
Napisano 14 grudnia 2008 - 19:41
Kony 124 napisał:
Uwaga do pana moderatora
tematem nie miały byc falujace obroty tylko przygasanie silnika kiedy jest rozgrzany
tematem nie miały byc falujace obroty tylko przygasanie silnika kiedy jest rozgrzany
#7
Napisano 15 grudnia 2008 - 09:55
Dziękuje Radhezz za zainteresowanie się moim problemem
W sprawie ,,wiele innych'':
-wyczyściłem kopułkę,
-wymieniłem kable i świece BERU
-wymieniłem obydwa przewody gumowe do zaworu powietrza dodatkowego
-wymyłem zawór w nafcie
-przelutowałem zimny lut na przekaźniku (tym szarym za aku z klapką i bezpiecznikiem na górze)
Obecnie wymontowałem czujnik temperatury ten od wtrysku i go przemierzyłem
na obydwóch wyjściach wskazuje to samo, widać że działa bo są różnice w zależności od temperatury, tylko nie wiem jakie powinny być te wskazania i czy takie same na obydwóch wyjściach.
Jeżeli okaże się że to nie ten czujnik to już sam nie wiem co dalej robić.
Pozdrawiam
W sprawie ,,wiele innych'':
-wyczyściłem kopułkę,
-wymieniłem kable i świece BERU
-wymieniłem obydwa przewody gumowe do zaworu powietrza dodatkowego
-wymyłem zawór w nafcie
-przelutowałem zimny lut na przekaźniku (tym szarym za aku z klapką i bezpiecznikiem na górze)
Obecnie wymontowałem czujnik temperatury ten od wtrysku i go przemierzyłem
na obydwóch wyjściach wskazuje to samo, widać że działa bo są różnice w zależności od temperatury, tylko nie wiem jakie powinny być te wskazania i czy takie same na obydwóch wyjściach.
Jeżeli okaże się że to nie ten czujnik to już sam nie wiem co dalej robić.
Pozdrawiam
#8
Napisano 15 grudnia 2008 - 11:06
Silniczek krokowy to napewno nie jest bo obroty falowały by niezaleznie od temperatury. W moim 190e kable i swiece załatwiły sprawe.
#9
Napisano 15 grudnia 2008 - 13:51
rado260 napisał:
wymyłem zawór w nafcie
rado260 napisał:
Obecnie wymontowałem czujnik temperatury ten od wtrysku i go przemierzyłem na obydwóch wyjściach wskazuje to samo, widać że działa bo są różnice w zależności od temperatury, tylko nie wiem jakie powinny być te wskazania
Jakich dwóch wyjściach? :shock: Rezystancję mierzy się między stykami czujnika, obojętnie w którą stronę, bo pokazuje to samo. No ale dobra, powiedzmy że się czepiam trochę
Czujnik temperatury zasysanego powietrza?
-18*C - 16,4 Kilo-Ohm 6*C - 4,0 Kilo-Ohm 22*C - 1,95 Kilo-Ohm 37*C - 1,55 Kilo-Ohm
Nawiasem mówiąc jest jeszcze czujnik temperatury płynu chodzącego do sprawdzenia. A jak nie to dalej też jeszcze co robić, ale to już raczej robota dla mechanika.
Kony 124, śledź rozwój wydarzeń, bo Tobie też to się może przydać ;-)
#10
Napisano 15 grudnia 2008 - 14:39
Radhezz ja wymontowałem ten czujnik z głowicy (czujnik temperatury płynu chłodzącego)
Ty masz na myśli ten na dolocie powietrza do filtra?
Prawde mówiąc to jego nie ruszałem, ale sprawdzę.
A jak sprawdzić zawór powietrza dolotowego (działa po podłączeniu do aku) ;-)
Ty masz na myśli ten na dolocie powietrza do filtra?
Prawde mówiąc to jego nie ruszałem, ale sprawdzę.
A jak sprawdzić zawór powietrza dolotowego (działa po podłączeniu do aku) ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|