KAMILW124, darul, chyba sie uparliscie na kolege...
KAMILW124 sam dazysz do E500 choc nigdy nie bedize to E500... czy to oznacza ze masz przestac bo ktos powie ze lipa?
darul, o ile dobrze wiem, zakladasz zderzak jakiejs firmy (a wiec tez dokladasz), miales mrowkojada nos choc to i tak nie 126;
wiec nie rozumiem o czy mowicie panowie? Chlopak dobrze gada, jak ktos bedzie dokladal orginalne czesci i bedzie to robil ze smakiem to popieram jego dzialania
0
300E EVO
Rozpoczęty przez AMG, maj 01 2007 21:58
27 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 maja 2007 - 18:12
#22
Napisano 15 maja 2007 - 21:43
... narazie zbieram materiały o EVO II i poszczególnych potrzebnych częściach , także nie obijam się na 100%. Troche czasu ostatnio zajmuje zabawa z Clarionem od mojego W124 ( czas pogrzebać przy aucie ;-) ) także w sprawie 190'tek nic sie nie dzieje...
#23 Gość__
Napisano 16 maja 2007 - 09:05
Borat - mówiłem że moje auto przyjechało do PL rok temu i miało już tą machę prawda?
Więc nie pij do mnie.
A zderzak to Hella (dedykowany do tego modelu) :evil:
Więc jak to się ma do obklejania plastikową tandetą oryginalnej 2,5 16V
Napisałeś;
Oryginalne?
Pozdrawiam.
Więc nie pij do mnie.
A zderzak to Hella (dedykowany do tego modelu) :evil:
Więc jak to się ma do obklejania plastikową tandetą oryginalnej 2,5 16V
Napisałeś;
Cytat
Chłopak dobrze gada, jak ktoś będzie dokładał oryginalne części i będzie to robił ze smakiem to popieram jego działania
Oryginalne?
Pozdrawiam.
#24
Napisano 16 maja 2007 - 12:32
darul napisał:
Więc nie pij do mnie.
Darul spokojnie, moze to zle zabrzmialo, ale nic zlego na mysli nie mialem.... po prostu tak powiedzialem bo kazdy cos ulepsza, a z tego co widze kolega chce ulepszych dodajac ospojlerowanie z EVO, wiec orginalne... a nie jakies spojlery z fiata 125p.
PO prostu nie zrozumialem Waszego ataku, bo kolega pisal o orginalnych elementach, dokladanie spojlerow, i tabliczek, robienie na wzor EVO. wiec nie widze w tym nic zlego, no chyba ze zaczalby dorabiac spojlery z innych aut i rzezbic wloty na masce...
#25 Gość__
Napisano 16 maja 2007 - 12:36
Borat - ja kończę już dyskusję na ten temat ;-)
#26
Napisano 16 maja 2007 - 12:37
darul,
#27
Napisano 16 maja 2007 - 13:45
"obklejania plastikową tandetą oryginalnej 2,5 16V "
Jak wcześniej pisałem ta sama firma co zrobiła bodykit EVO dla W124 produkuje bodykit dla 190'tki który jest identyczny jak oryginalny. Ten bodykit kosztował w przeliczeniu 3tys zł + opłaty za przysłanie do Polski . Do jego założenia trzeba przyciąć nadkola i przykręcić nakładki poszerzające do błotników (tak jak to jest w oryginalnej EVO II)
To tak na marginesie , kończmy ten temat
Jak wcześniej pisałem ta sama firma co zrobiła bodykit EVO dla W124 produkuje bodykit dla 190'tki który jest identyczny jak oryginalny. Ten bodykit kosztował w przeliczeniu 3tys zł + opłaty za przysłanie do Polski . Do jego założenia trzeba przyciąć nadkola i przykręcić nakładki poszerzające do błotników (tak jak to jest w oryginalnej EVO II)
To tak na marginesie , kończmy ten temat
#28
Napisano 16 maja 2007 - 18:21
D.J.TUNING, chodzi tu o to ze dopiero jak zaczniesz robic to wszystko co wymieniles na baaardzo dlugiej liscie to zobaczysz na ile jest to realne i mysle ze to wlasnie o to chodzi przede wszystkim chlopakom. To ze sie da to jest pewne, tylko trzeba na to patrzec troche bardziej realnie, bo wybacz, ale wydaje mi sie ze uwazasz ze to sie tak samo latwo robi w realu jak w VT. Oczywiscie bardzo bym ci zyczyl zeby twoje plany sie spelnily, ale dopóki nie zaczniesz ich realizowac czesto lepiej troche ciszej mażyć....
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
[W124] piotreq 300E 1986 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | piotreq |
|
||
300E 24V EGR- wpływ na pracę silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dylu83 |
|
|