narazie niech zostaną. Przynajmniej na to lato. Za roczek pomysle o czym innym
[ Dodano: Sob Lut 07, 2009 15:54 ]
235/45/17 zmiesciły sie na tył po małych przeróbkach a co do przednich 215 nic nie trze nawet przy pełnym skręcie
0
[w201] matrix_44 2.0e 1988
Rozpoczęty przez matrix_44, gru 15 2008 10:11
235 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 07 lutego 2009 - 15:54
#42
Napisano 08 lutego 2009 - 20:33
jaka szerokosc felgi i et? felga hmm srednia jak dla mnie ale dobrze ze 17tke zakladasz taka a nie 15tke
#43
Napisano 08 lutego 2009 - 20:39
et 35 , serokość 7.5
Ale 235 weszło na tył bez problemów a 215 na przód. Tylko ze po 6 km jazdy koło mi sie urwało z przodu. Szczescie ze przy ruszaniu. Chwilke wczesniej jechałem 140km\h :bumbum:
Ale 235 weszło na tył bez problemów a 215 na przód. Tylko ze po 6 km jazdy koło mi sie urwało z przodu. Szczescie ze przy ruszaniu. Chwilke wczesniej jechałem 140km\h :bumbum:
#44
Napisano 08 lutego 2009 - 20:52
to masz jak moje ja mam kapcia 205/50 i mi trze jak zaladowany jest chce zmienic gumy na 45 a jak nie ebdzie git to opchne to
#45
Napisano 08 lutego 2009 - 21:08
Radosław napisał:
ja mam kapcia 205/50 i mi trze jak zaladowany jest
#46
Napisano 08 lutego 2009 - 21:12
chce zalozyc mniejszy profil do 205 45 nie powinno trzec jak bedzie to fele ida do zyda nic nie mam zamiaru scinac
#47
Napisano 08 lutego 2009 - 21:14
Jak co to pisze sie na te fele (prawo pierwokupu itd ) 225\45\17 wchodzi bez kombinacji. Jest jeszcze jedno, najprostsze rozwiązanie. Wymiana gum nad sprężynami na wyższe.
#48
Napisano 08 lutego 2009 - 21:24
wiem ale nie chce robic z niego terenowki jakby co nie ma sprawy dam znac ja sobie klasyki z epoki wsadze :cool: dlatego jedyna opcja to kupno innych gum ewentualnie felg wszystkie inne opcje dawno rozpatrzone i nie pasowaly mi
#49
Napisano 08 lutego 2009 - 21:27
Moja rada taka. Momyśl nad ty nadkolem.
Zalety.
1. Nic nie bedzie trzeć. nawet 235
2. Zero śladów po "modyfikacji"
3. Czas pracy na obu kołach ok 5 min
Zalety.
1. Nic nie bedzie trzeć. nawet 235
2. Zero śladów po "modyfikacji"
3. Czas pracy na obu kołach ok 5 min
#50
Napisano 08 lutego 2009 - 21:43
zero sladow uwazam przeciwnie rant to sa dwie zgrzewane blachy, jak wytniesz to sie nie bedzie trzymac kupy jak co to bym sklepal, a najlepiej wyciagnal na maszynce specjalnej, tylko wtedy to trzeba troszke szpachli zeby wygladzic.. no i potem pomalowac za dobra blache mam zeby tak kombinowac
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] 220E '92r by elspasoo |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | elspasoo |
|
||
[124] rodxynek, 230E, 1988 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | rodxynek |
|
|
|
M102, 2.3 1988- ssanie włącza się przy każdym uruchomieniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sawyer |
|
|
|
[W124] Jaki olej do 320E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saren |
|
|