Podepnę się pod temat. Mam tylny most z ASD, wszystkie przewody hydrauliczne są na swoim miejscu, moduł ASD też jest. Na zegarach mam kontrolkę ASD, ale nie mam wykrzyknika na prędkościomierzu. Kontrolka z ASD cały czas się świeci i dzisiaj będę sprawdzał błędy, a później czyszczenie. Czy brak wykrzyknika na zegarach oznacza, że nie będę mógł się cieszyć ASD? Dodam, że wcześniej w tej budzie był 2,3 benzyna. Jak bez tego wykrzyknika będę mógł rozpoznać, że ASD działa?
5
Co to jest ASD
Rozpoczęty przez BART, gru 19 2008 12:58
60 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 09 kwietnia 2009 - 13:42
#22
Napisano 09 lutego 2010 - 11:43
I ja się wepnę w temat:)
Od niedawna jeżdżę modelem z silnikiem 2.5-16V. To co zauważyłem w temacie ASD to, to, że po załączeniu zapłonu nie pali się kontrolka ASD, pali się żółty trójkąt ostrzegawczy na prędkościomierzu. Po włączeniu silnika, żółty trójkąt ostrzegawczy gaśnie i co ciekawe nie zapala się nawet w momencie wprowadzania auta w poślizg. Czy ktoś może wesprzeć fachową radą?
Od niedawna jeżdżę modelem z silnikiem 2.5-16V. To co zauważyłem w temacie ASD to, to, że po załączeniu zapłonu nie pali się kontrolka ASD, pali się żółty trójkąt ostrzegawczy na prędkościomierzu. Po włączeniu silnika, żółty trójkąt ostrzegawczy gaśnie i co ciekawe nie zapala się nawet w momencie wprowadzania auta w poślizg. Czy ktoś może wesprzeć fachową radą?
#23
Napisano 09 lutego 2010 - 12:03
gisek, sprawdź najpierw żarówkę kontrolki ASD. Jak już bedzie ci palić ciągle, a zapewne tak bedzie bo pewnie ktoś ją wyciagnal jak ASD przestało działać i paliła sie na stałe, to odczytaj błąd wg opisu znjadujacego się na forum. Ja bym od tego zaczął
#24
Napisano 09 lutego 2010 - 12:11
Mój tato kiedyś miał w w124 ASD to działało to na takiej zasadzie, że trójkąt zapal się przy przekręceniu stacyjki i gasł po odpaleniu. Natomiast kiedy system zaczął działać to trójkąt na liczniku migał.
#25
Napisano 27 sierpnia 2012 - 09:28
U mnie po zakupie wcale się nie świeciło ASD, okazało się że nie ma żarówki, po jej zamontowaniu i odpaleniu auta cały czas się świeciło ASD, wybłyskałem błąd (4 mrugnięcia), skasowałem go i teraz auto jakby odżyło. już wiem co to znaczy 180 KM, napęd tył i mokra jezdnia obrót 360 bez zbytniego piłowania to żaden problem. wcześniej jak się świecił ASD to na piasku czasem lekko zakręcił kołami.
#26
Napisano 28 września 2012 - 19:15
Witam mam dwa pytania:
1. Jak mam poznac czy w aucie mam ASD?
2. Jest mozliwe zalaczenie ASD na stale, niezaleznie od predkosci i uslizgu kol?
1. Jak mam poznac czy w aucie mam ASD?
2. Jest mozliwe zalaczenie ASD na stale, niezaleznie od predkosci i uslizgu kol?
#28
Napisano 28 września 2012 - 20:46
Jaki by nie był, to nie istotne.
Zbiornik ZHM pod maską z dwoma wejściami przewodów hydraulicznych, sztywnych, u góry
pompa tandem albo dodatkowa na głowicy
przekaźnik ASD za akumulatorem
trójkąt na zegarach i kontrolka ASD
instalacja hydrauliczna pod samochodem
zawór z gruchą, w w124 pod podłogą, okolice tylnej kanapy, prawa strona, w w201 jest gdzie indziej.
dyfer z wejściem na przewód hydrauliczny
patrząc na dyfer od góry połączona lewa strona z prawą za pomocą przewodu hydraulicznego
Jest możliwe załaczenie niezależnie od reszty układy, tylko nie wiem, po co. Blokada jest cierna, jazda z załaczoną blokadą po łuku nadwyręża układ napędowy i prowadzi do szybkiego wytarcia elementów ciernych odpowiedzialnych za blokadę. Do tego, zawór ASD grzeje się dość mocno, nie jest przystosowany do ciągłej pracy. Nigdy nie sprawdzałem, ile czasu wytrzyma pracy ciągłej.
Zbiornik ZHM pod maską z dwoma wejściami przewodów hydraulicznych, sztywnych, u góry
pompa tandem albo dodatkowa na głowicy
przekaźnik ASD za akumulatorem
trójkąt na zegarach i kontrolka ASD
instalacja hydrauliczna pod samochodem
zawór z gruchą, w w124 pod podłogą, okolice tylnej kanapy, prawa strona, w w201 jest gdzie indziej.
dyfer z wejściem na przewód hydrauliczny
patrząc na dyfer od góry połączona lewa strona z prawą za pomocą przewodu hydraulicznego
Jest możliwe załaczenie niezależnie od reszty układy, tylko nie wiem, po co. Blokada jest cierna, jazda z załaczoną blokadą po łuku nadwyręża układ napędowy i prowadzi do szybkiego wytarcia elementów ciernych odpowiedzialnych za blokadę. Do tego, zawór ASD grzeje się dość mocno, nie jest przystosowany do ciągłej pracy. Nigdy nie sprawdzałem, ile czasu wytrzyma pracy ciągłej.
Użytkownik m104user edytował ten post 28 września 2012 - 20:48
#29
Napisano 28 września 2012 - 23:19
O utrudnionym skręcaniu też warto wspomnieć, no chyba że kazdy łuk będzie w stylu JBB.
#30
Napisano 29 września 2012 - 15:31
Juz tlumacze szykuje sobie 190 do driftu/time atack. O ile w drifcie calkowite spiecie jest wskazane to w TA juz niekoniecznie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|
|
[W124] Z cyklu: co to kurka jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|