Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Gaśnie na wolnych obrotach


48 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 28 grudnia 2008 - 10:50

szymtro, z lpg w sumie nie mam problemu. Głównym problemem jest PB. Co do klapki spiętrzającej mam ja dobrze wyregulowaną, a przewody gumowe wszystkie były wymieniane.



#22 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 28 grudnia 2008 - 13:33

chmielpiw napisał:

z lpg w sumie nie mam problemu
Teraz po odłączeniu sterownika, tak :mrgreen:

chmielpiw, tak poza konkursem to dodam, że kolega szymtro sugeruje bliższe przyjrzenie się przekaźnikowi pompy paliwa (oznaczenie KPR), a ja bym jeszcze sprawdził czy wtryskiwacz rozruchowy i zawór powietrza dodatkowego czy są sterowne / jak długo.

#23 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 28 grudnia 2008 - 15:35

Ja to mam całkiem odłączony wtryskiwacz rozruchowy bo ilość gazu przy gaszeniu w dolocie wystarcza żeby silnik zapalił.

Co do paliwa to najważniejsze jest jednak ciśnienie paliwa w układzie. Jak za małe to dzieją się cuda.

Sugeruje posprawdzanie wszystkich napiec zasilających - niby silnik może wstać i bez cis'a ale to tylko jak jest lato i ciepło. Wtryskiwacze się dość łatwo wyjmuje(nie odłączając hydrauliki) i można szybko i skutecznie sprawdzić czy działają - naciska się ręką klapę i przekręca na zapłon(pompa musi być sprawna).

#24 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 28 grudnia 2008 - 16:11

Jutro będę wojował. :mrgreen:

#25 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 06 czerwca 2009 - 17:42

cześć mam podobny problem ale nie znalazłem tu odpowiedzi tak jak by. Na zimnym silniku dzieją się dziwe rzeczy raz że ciężko go odpalić a dwa że obroty są bardzo niskie aż gaśnie a jeszcze gorzej było w zime , czy to moze być wina jakiegoś czujnika temperatury ? dodam ze mam odłączony zawór powietrza dodat. bo falował ale nawet z podłączonym z.p.d. dzieje się to samo a gdy silnik się chodź troszke nagrzeje to chodzi prawidłowo i odpala od pierwszego
prosze o pomoc

#26 Offline   kondziq


  • Postów: 10
  • Na forum od: 30 cze 2009
  • Miejscowość: Biała Podlaska

Napisano 03 lipca 2009 - 08:03

sprawdz moze najpierw czy masz wszystkie gumy na swoim miejscu.. i czy nie dostaje sie lewe powietrze... ja moze i mechanikiem nie jestem... ale rozebralem gaznik... wymienilem pod nim gume i wszystkie gumy doporowadzajace gdyz byly juz stechniete i poprzerywane i tez mialem problem z obrotami i mi gasl :star: ale teraz juz wszystko wporzo... :ok: z kolei mam problem z szarpaniem na gazie i brak Mocy byc moze to tylko kwestia regulacji...;D

#27 Offline   james


  • Postów: 3
  • Na forum od: 11 lis 2016
  • Miejscowość: poznan
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 grudnia 2016 - 20:24

Widzę, że ostatnia odpowiedź jest z 2009 roku i nie ma finału - co było nie tak?
Mam ten sam problem w E220 - na benzynce po odpaleniu odrazu gaśnie, muszę mu dać trochę więcej obrotów żeby nie gasł.
Jak jest rozgrzany to już jest ok, natomiast na zimnym zawsze gaśnie jak nie dam mu więcej obrotów.
Ktoś znalazł przyczynę tej bolączki?

#28 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 grudnia 2016 - 08:42

Wyświetl postUżytkownik james dnia 07 grudnia 2016 - 20:24 napisał

E220
Błędy sprawdziłeś w sterowniku, czy chcesz wróżby ze szklanej kuli i wymiany podzespołów w ciemno? ;)

http://mb201-124.eu/...-diagnostyczne/

#29 Offline   Pentagramix


  • Postów: 50
  • Na forum od: 15 sty 2017
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 stycznia 2017 - 12:53

Witajcie mam podobny problem, podczas wciśnięcia sprzęgła auto gaśnie, parę razy było już niebezpiecznie. Filtr fazy ciekłej nowy, regulacja komputerem zrobiona (LPG II gen) niestety reduktor nie reaguje na zwiększanie obrotów. Ma ktoś jakieś sugestie?

#30 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 15 stycznia 2017 - 16:42

A podczas regulacji było wszystko ok i pojawiło się po czasie czy nie dało się wyregulować? Regulowałeś Ty, czy gazownik?
Jak były regulowane obroty jałowe?
W jakim zakresie pracuje krokowiec?
Masz tam jakieś urządzonko do stabilizowania obrotów jałowych, np PD-30?








Podobne tematy Zwiń