Pierwsze co bym zamantował to STOP-KE
0
[w124] Gaśnie na wolnych obrotach
Rozpoczęty przez chmielpiw, gru 22 2008 08:00
48 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 11 lutego 2017 - 13:34
#42
Napisano 13 lutego 2017 - 21:57
Ooo o tym nawet nie słyszałem. Nawet przystępna cena ale... Z opisu wynika że chroni KE Jeta a jak ma się to do gaśnięcia? Reduktor zamontowany prawidłowo wzdłużnie więc przeciążenia nie mają wpływu na pracę membrany.
#43
Napisano 14 lutego 2017 - 09:10
No właśnie nie do końca rozumiem jak kolega Andrzej90and1 widzi zastosowanie STOP-KE by nie gasł na gazie. Samo STOP-KE jest spoko, ale tak jak napisałeś na gaśnięcie nie powinien wpływać. Może chodziło o PD-30? Bo to akurat służy do stabilizacji obrotów i powinno pomóc.
Sprawdź jak masz wpiętą lambdę do centralki i czy masz w centralce ustawioną emulacje sygnału lambdy w sterowniku - nie wydaje się ale to istotne ;]
Sprawdź jak masz wpiętą lambdę do centralki i czy masz w centralce ustawioną emulacje sygnału lambdy w sterowniku - nie wydaje się ale to istotne ;]
#44
Napisano 15 lutego 2017 - 00:37
http://mb201-124.eu/...905622478_n.jpg
Stabilizator nie dał ustawić wolnych obrotów. STOP KE trzyma ciśnienie i klapa spietrzajaca nie lata jak szmata, dowód. Sprawdź wartość potencjometru na PLG i PB.
Stabilizator nie dał ustawić wolnych obrotów. STOP KE trzyma ciśnienie i klapa spietrzajaca nie lata jak szmata, dowód. Sprawdź wartość potencjometru na PLG i PB.
#45
Napisano 15 lutego 2017 - 14:05
Fakt, bez benzyny klapa może latać ale wątpię żeby mogła spowodować aż zgaśnięcie silnika? Zasysane powietrze powinno ją wpychać na tyle żeby nie zdławiła silnika, chyba że klapa gdzieś się przycina i bez benzyny może osiągnąć położenie w którym się zablokuje.
Być może u Ciebie rzeczywiście to pomogło, ale byłbym ostrożny z generalizowaniem że STOP-KE zawsze "wyleczy" problemy z gaśnięciem po wysprzęgleniu. Pierwszeństwo dawałbym tu PD-30 choć i to jest tylko półśrodek.
Być może u Ciebie rzeczywiście to pomogło, ale byłbym ostrożny z generalizowaniem że STOP-KE zawsze "wyleczy" problemy z gaśnięciem po wysprzęgleniu. Pierwszeństwo dawałbym tu PD-30 choć i to jest tylko półśrodek.
#46
Napisano 15 lutego 2017 - 21:10
Na razie czeka mnie remoncik ale po skończeniu będę informował,
#47
Napisano 03 czerwca 2017 - 16:23
Auto zrobiłem, temat nie znikł. Znalazłem przyczynę przypadkiem, pojechałem dwa kilometry bez filtra powietrza gdyż chciałem coś posprawdzać i skorygować w trasie i o dziwo przestał gasnąć. Po założeniu filtra (wraz z całą obudową mam na myśli) gasł.
Rozwiązanie: słonik wlotu powietrza należało wypiąć z wlotu przy chłodnicy i skierować w bok. Prawdopodobnie po zamknięciu przepustnicy powietrze leciało przez wlot w nadmiarze co powodowało gaśnięcie, przy wlocie skierowanym w bok silnik zasysał powietrze tyle ile chciał a nie tyle ile wleciało. Pół roku tak jeździłem.
Rozwiązanie: słonik wlotu powietrza należało wypiąć z wlotu przy chłodnicy i skierować w bok. Prawdopodobnie po zamknięciu przepustnicy powietrze leciało przez wlot w nadmiarze co powodowało gaśnięcie, przy wlocie skierowanym w bok silnik zasysał powietrze tyle ile chciał a nie tyle ile wleciało. Pół roku tak jeździłem.
#48
Napisano 03 czerwca 2017 - 19:57
Wlot przy chłodnicy masz kompletny, nie uszkodzony? On normalnie powinien być skierowany w bok. Jeżeli u Ciebie był cały to sam sprawdzę czy coś to zmienia. U mnie co prawda nie gaśnie, ale widoczny jest spory spadek obrotów.
#49
Napisano 05 czerwca 2017 - 22:45
Mam cały wlot. Od obudowy rurka a'la odkurzacz nie pamiętam jak się na to mówi łączy filtr z wlotem powietrza przy chłodnicy. To bardzo głupia ale i dziwna usterka była. Wszystko dobrze, filtry zapłon ustawienie new membrany itd o gasł. Teraz jest ok.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
[w124] OM606 - terkotanie silnika na niskich obrotach - kiwaczka? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PowitanieSlonca |
|
||
W124 silnik m111 - pod opaleniu z popychu brak wolnych obrotow |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
[W124] M111 2.0E - brak wolnych obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Pablo124 |
|
||
Mercedes W124 300D Kopci, gaśnie, nie równo chodzi, |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 300dGrafit |
|
|