Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Gaśnie na wolnych obrotach


48 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 25 grudnia 2008 - 14:40

Nie mogę się nadal uporać. :pub: Czy powodem może być brak masy? Gdy otwieram drzwi zapala mi się kontrolka poduchy, lewa lampa świeci mi słabiej. Pomocy! : :star:

[ Dodano: Czw Gru 25, 2008 14:40 ]
Czy nikt nie jest w stanie mi pomóc?



#12 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 25 grudnia 2008 - 16:15

No to w końcu jak to jest? Gaśnie jak zimny, nie pali w ogóle jak ciepły?

#13 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 26 grudnia 2008 - 15:25

Gaśnie jak jest zimny. Gdy jest ciepły odpala cieżko a czasami wogóle.

#14 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 26 grudnia 2008 - 15:50

Odpięcie sterownika KE coś daje w tej materii? Do sprawdzenia obie sytuacje temperaturowe...

#15 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 26 grudnia 2008 - 16:17

chodzi o komputer ten przy akumulatorze?

#16 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 26 grudnia 2008 - 16:25

chmielpiw napisał:

chodzi o komputer ten przy akumulatorze?
Tak, ta czarna skrzynka to sterownik wtrysku

#17 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 26 grudnia 2008 - 18:05

odłączyłem sterownik i na gazie ma idealne obroty. Auto stoi w garazu

#18 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 26 grudnia 2008 - 19:42

chmielpiw napisał:

odłączyłem sterownik i na gazie ma idealne obroty
Tyle że sterownik KE nic w zasadzie nie powinien mieć do gazu :roll: Chyba nałożyła się tutaj więcej niż jedna usterka... W każdym razie jak to wygląda gdy auto pracuje bez sterownika na benzynie?

Warto by było też obejrzeć klapę spiętrzającą - jak wygląda jej ustawienie... Chociaż powiem szczerze że trochę zgaduję - przydałaby się pełna diagnostyka KE :?

#19 Offline   chmielpiw


  • Postów: 121
  • Na forum od: 21 gru 2008
  • Miejscowość: Augustów / Warszawa
  • Drugi Mercedes:w124 3.0-M103 ASB
  • Trzeci Mercedes:310D 2.9 1992

Napisano 27 grudnia 2008 - 12:28

Radhezz napisał:

W każdym razie jak to wygląda gdy auto pracuje bez sterownika na benzynie?


Auto nie pracuje na benzynie

#20 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 27 grudnia 2008 - 22:39

Różnica w odłączeniu zaworu powietrza jest - przynajmniej u mnie. Jak jest podłączony to normalnie reguluje sobie obroty w okolicy 800. Jak wyciąga się wtyczkę to od razu spadają do około 300-400 a jak do tego dodam i puszcze gaz to zawsze zgaśnie.
Zawór powietrza dodatkowego jest zasilony z przekaźnika pompy, podobnie jak podgrzewanie sondy lambda. Do tego sterownik też musi mieć zasilanie żeby to działało. Pompa paliwa musi cały czas podawać ciśnienie żeby klapa spiętrzająca stawiała taki sam opór(bez ciśnienia u mnie chodzi naprawdę leciutko).
W Augustowie czasem bywam. Oprócz tego masz tam użytkownika blosa ale ten kolega chyba na mercmanii ma tylko konto - dobrze zna się na lpg w mb.








Podobne tematy Zwiń