Mam pytanie czy poloski lewa oraz prawa jest taka sama w Mercedesie 190 ??? Jezeli sa inne to jak rozpoznac ktora jest lewa a ktora prawa ???
0
[w201] Półoś - lewa i prawa - różnice
Rozpoczęty przez magik, gru 24 2008 14:24
27 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 grudnia 2008 - 14:24
#2
Napisano 24 grudnia 2008 - 14:33
Jak szukalem polosi do siebie to jedynie mialo sie zgadzac: dlugosc i srednica mocowania przy moscie. Strona bez znaczenia imho
#3
Napisano 24 grudnia 2008 - 14:39
FilipW napisał:
Strona bez znaczenia imho
#4
Napisano 24 grudnia 2008 - 14:54
Sprawdziłem zeby sie upewnic w EPC i koledzy maja racje, poloski lewa i prawa są identyczne.
#5
Napisano 24 grudnia 2008 - 15:03
Też potwierdzam - jestem właśnie na etapie wymiany jednej z nich :-| Lewa i prawa niczym się nie różni ale jak będziesz szukał z "używki" to lepiej mieć starą na wzór ;-)
#6
Napisano 24 grudnia 2008 - 15:23
adiLSM napisał:
będziesz szukał z "używki" to lepiej mieć starą na wzór
Tak, bo ze względu na rodzaj wmontowanej obudowy przekładni rozróżniamy rożne długości półosiek.
#7
Napisano 24 grudnia 2008 - 16:47
Rob napisał:
Tak, bo ze względu na rodzaj wmontowanej obudowy przekładni rozróżniamy rożne długości półosiek.
Dokładnie tak
#8
Napisano 24 grudnia 2008 - 17:30
Jaki jest dopuszczalny luz?? Bo coś mi stuka i myślę że to półośka bo most mam ok, kumy wszytkie dowe ;-)
Od benzyny do diesla dopasuje?
Od benzyny do diesla dopasuje?
#9
Napisano 24 grudnia 2008 - 20:45
malyjunak napisał:
Jaki jest dopuszczalny luz?? Bo coś mi stuka i myślę że to półośka bo most mam ok, kumy wszytkie dowe ;-)
Od benzyny do diesla dopasuje?
Od benzyny do diesla dopasuje?
Kolego nie wiem jaki jest dopuszczalny lecz jak czujesz przy puszczaniu sprzęgła stuk, lub przy jeździe na biegu np.3 puszczasz i dodajesz raptownie gazu i jest stuk to raczej półośka :roll: (przynajmniej jest tak u mnie). Moja ma już taki luz że hoho
PS. Ojciec mi powiedział "No to masz teraz te swoje jazdy na torze"
#10
Napisano 24 grudnia 2008 - 21:44
adiLSM, mam stuki przy ramtownym puszczaniu sprzegła, przy puszczeniu i dodaniu gazu też czasem wystepują. Jest to niemiły dzwięk dochodzący z tylnej części. Jakiś czas temu spadła mi guma :mad: i to będzie główny problem.
Wszystko co było przy wale wymieniłem.
Można sprawdzić jakoś półośke w ręku czy jest dobra czy trzeba zamontować żeby sprawdzić??
Wszystko co było przy wale wymieniłem.
Można sprawdzić jakoś półośke w ręku czy jest dobra czy trzeba zamontować żeby sprawdzić??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w123] Półoś - jak zdemontować |
Pozostałe modele | malyjunak |
|