Stało sie praktycznie z dnia na dzien. Skrzypi mi przednie zawieszenie a konkretnie prawa strona obojętnie czy skrecam czy jade po nierównościach, nie dzije sie to jak wjade w duza dziure lecz w nie duze nierównosci. Co to moze byc koncówka kierowniczy czy bardziej koncówka wahacza??
Jeśli dubluje temat i było juz to poruszane prosze o link do tego tematu bo nic nie mogęłm znalesc.
0
[w124] Skrzypi przednie zawieszenie
Rozpoczęty przez Loyd, gru 24 2008 21:48
22 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 grudnia 2008 - 21:48
#2
Napisano 24 grudnia 2008 - 21:59
to jest na 99% sworzeń wahacza. Ale dla pewnosci wstrzyknij strzykawką płyn hamulcowy przez osłonę gumową i jak przestanie to sprawa jasna. Jeśli to sworzeń to nie czekaj z naprawa ani chwili. Konsekwencje wywinęcia są chyba jasne.
#3
Napisano 24 grudnia 2008 - 22:09
to na sto procent jest sworzeń nic innego nie skrzypi. I tak jak mówi przedmowca nie ma co czekac z wymianą. Nowy oryginalny kosztuje około 70-80 zł także nie ma co się zastanawiać pozdrawiam
#4
Napisano 24 grudnia 2008 - 22:35
jak wymiana to tylko na orginał. Mi podróba firmy OPTICAL wytrzymał 10tys:/ a kosztował 40 zł wiec lepiej dołożyć to 30 zł i mieć spokój na 100 tys
#5
Napisano 24 grudnia 2008 - 22:35
Również myślę że to sworzeń wahacza a tym bardziej że to prawa strona,która jest bardziej narażona różne nierówności drogowe oraz "dziury"także naprawdę nie ma co czekać sprawdź to tak jak kolega pisał powyżej bo rozpadnie się w najbardziej nie odpowiednim momencie takim jak zjeżdżanie z chodnika wjechanie w dziurę itp gdzie koło opadnie w dól i daj Boże żeby takie coś przytrafiało się przy wolnym zjeżdżaniu z chodnika a nie przy prędkości 100km/h wpadając w dziurę bo efekt końcowy jest nie trudny do wyobrażenia a i tez nie miły bardzo,cena oryginału w serwisie koło 80zł firmy TRW,zakładałem to w zeszłym roku zima na chodniku koleżance w 190tce i jak nie robiłeś tego nigdy oddaj do warsztatu bo nie za lekka robota bez odpowiedniego sprzętu
#6
Napisano 24 grudnia 2008 - 22:54
Można to zrobić na dwa sposoby albo wyjmujesz wachacz i prasą wciskasz sworzeń albo oddajesz do odpowiedniego warsztatu i mają przyrząd do wyciskania i wtedy bez demontażu wahacza płacisz za wymianę ale nie musisz płacić za geometrię a w pierwszym przypadku musisz... także koszt ten sam i najlepiej wymienić od razu dwa żeby mieć spokój na kilkanaście lat conajmniej o ile wymieniasz na oryginał Pozdrawiam
#7
Napisano 24 grudnia 2008 - 22:56
bez doświadczenia i sprzętu nie ma się co brać bo można naprawde narobić sporych szkód.
#8
Napisano 24 grudnia 2008 - 23:02
Ok dzięki panowie, a tak oriętacyjnie jaka moze być cena robocizny ?
#9
Napisano 24 grudnia 2008 - 23:13
100zł za dwa
#10
Napisano 25 grudnia 2008 - 17:16
60 zł za dwa w moim przypadku
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[w124]przednie zaciski |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|