Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] m104 3.2E 2.8E Problem z wolnymi obrotami


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   winstrol100


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 gru 2008
  • Miejscowość: Gdynia

Napisano 29 grudnia 2008 - 15:20

Witam serdecznie wszystkich , jestem tu nowy i to jest moj nowy post , mam nadzieje ze zrobie wszystko dobrze :zeby:
Nabylem nie dawno 320 ce (3.2 automat ) i jest maly defekt mianowicie .... po odpaleniu silnika gdy jest zimny ,obroty sa dobre ssanie dziala wszystko jest okey ! ale gdzie po 3 minutach sie rozgrzeje i hamuje sie do swiatel np ,stanie sie na swiatlach trzymajac wcianiety hamulec na D , silnik tak jakby sie dlawil , obroty skacza (od 250 do 1000 ), czasem nawet lubi zgasnac , przy ruszeniu czasem szarpnie , ale gdy juz sie ruszy i normalnie jedzie w ruchu miejskim czy na trasie , idzie rowno bez zadnych problemow ....czy moze ktos wie czym to moze byc spowodowane , lub moze mial wczesniej cos takiego ???



#2 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 29 grudnia 2008 - 15:49

Z tego co piszesz to trochę sama nasuwa się myśl że bardziej coś może być nie tak ze skrzynią, niż z silnikiem... W każdym razie ani ten silnik, ani ASB nie należą do moich specjalności i mogę się mylić w tych domysłach.

Ale podpowiem koledze, że silnik M104 3.2 ma już nowoczesny elektroniczny system wtryskowy z możliwością szybkiej i łatwej diagnostyki komputerowej - podłączamy i po chwili mamy wyniki co jest nie tak ;-)

#3 Offline   tunio


  • Postów: 20
  • Na forum od: 03 paź 2007
  • Miejscowość: Giżycko / Warszawa

Napisano 29 grudnia 2008 - 16:01

Ja mialem podobny problem.
Zaczelo sie wlasnie w taki sposob a skonczylo sie na nierownej pracy silnika i przerywaniu silnika przy predkosciach powyzej 130-140km/h .

Sprawdz stan wiazki silnika, w szczegolnosci kabli niskiego napiecia wychodzacych przy cewkach. Mi przy wymianie swiec poprostu kable sie rozsypaly w rekach, dalsze ogledziny wiazki byly traumatyczne. W tym momencie wiazka jest reanimowana u elektryka.
Warto to zrobic nawet na wszelki wypadek bo przebicie napiecia moze uszkodzic komputer i cos tam jeszcze - droga naprawa moze byc...

... taka sugestia ...

#4 Offline   winstrol100


  • Postów: 12
  • Na forum od: 29 gru 2008
  • Miejscowość: Gdynia

Napisano 29 grudnia 2008 - 16:18

WÅ‚asnie skrzynia jest wporzadku bylem sprawdzalem , na podlaczenie pod kompa jestem umowieony dopiero po nowym roku , mam nadzieje ze pokaze wszystkie gafy.
Tunio - dzieki skupie sie na tym co mowiles! Moze masz racjie ;-)

#5 Offline   miqolaj


  • Postów: 654
  • Na forum od: 09 sie 2008
  • Miejscowość: BiaÅ‚ystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 grudnia 2008 - 17:02

Radhezz a w jaki sposob ASB moze wplywac na prace (obroty) silika...? jestem laikiem w tym temacie:)

#6 Offline   BART


  • Postów: 173
  • Na forum od: 22 sie 2007
  • Miejscowość: Nowy SÄ…cz

Napisano 28 lipca 2009 - 00:30

Zobaczcie Tu

w124-m111-20-falujace-obroty-nierowna-praca-diagnoza-vt10042.htm
W moim przypadku pomogla wymiana wiazki czesciowo na nowa , kabli WN, swiec , Ale glownie Przeplywomierza

#7 Offline   szatan21292


  • Postów: 183
  • Na forum od: 12 mar 2014
  • Miejscowość: Stargard Szczec.
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 maja 2018 - 21:13

Hejka. Podłącze się pod temat, mam W124 e280 w LPG. Na początku zaczął dławic się na lpg na wolnych obrotach, trzeslo slinikiem jak by chodził na 5 garów. Po jskis 100km zaczął chodzić jak by na 5 garów i na lpg i na benzynie w całym zakresie obrotów i do tego słychać strzały z wydechu. przejrzałem świece i jedyny kłopot to to że były jeszcze przed wykreceniem całe w oleju, uszczelka pod zaworami. Czy przez ten olej mogą być przebicia ? 🤔








Podobne tematy Zwiń