Sprawa wygląda tak. Z wlotów powietrza nie leci ciepła powietrza pomimo ze silnik ma temp ok 90% ciągle leci zimne.Temp na dworze -13 a auto stało całą noc na dworze. Do tego temperatura płynu wzroszła bardzo szybko. Jeśli był juz taki problem to prosze o link. Skorzystałem z opcji ale nie znalazłem takiego przypadku.
0
48 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 stycznia 2009 - 10:30
#2
Napisano 06 stycznia 2009 - 10:58
Może masz za mało płynu chłodzącego?
#3
Napisano 06 stycznia 2009 - 10:59
Płynu jest dobra ilość.
#4
Napisano 06 stycznia 2009 - 11:33
Też mam taki problem poczytałem moze byc wina termostatu ja narazie niemam jak sprawdzić bo troszke zimno jest zaledwie -18 dzis w Kielcach a garażu wolnego niemam
#5
Napisano 06 stycznia 2009 - 12:28
termostat to nie jest bo wtedy nie dogrzewał by sie silnik a tam wszystko ok. Po prostu z nawiewów leci zimnie powietrza niewiadomo dlaczego choć powinno ciepłe
#6
Napisano 06 stycznia 2009 - 15:16
Stawiam na zawory ogrzewania sterowane elektrycznie. ;-)
#7
Napisano 06 stycznia 2009 - 17:44
piżmak napisał:
Stawiam na zawory ogrzewania sterowane elektrycznie. ;-)
#8
Napisano 06 stycznia 2009 - 18:09
Pomacaj rurkę idącą do nagrzewnicy czy ciepła. To jest czarna rurka w komorze silnika od strony pasażera idzie do grodzi.
Jak zimna to znaczy zaworek zamknięty. Jeśli zakleszczony to mozna spróbować ręką przesunąć dźwigienkę. Jeśli zamknięty bo dostaje ciśnienie to uszkodzony zaworek w kabinie koło pokrętła i wtedy dorażnie można odłączyć podciśnienie zaślepiając je aby był cały czas otwarty.
Jeśli ciepła to znaczy uszkodzone sterowanie klap i trzeba rozbierać kokpit, ale to może później.
Jak zimna to znaczy zaworek zamknięty. Jeśli zakleszczony to mozna spróbować ręką przesunąć dźwigienkę. Jeśli zamknięty bo dostaje ciśnienie to uszkodzony zaworek w kabinie koło pokrętła i wtedy dorażnie można odłączyć podciśnienie zaślepiając je aby był cały czas otwarty.
Jeśli ciepła to znaczy uszkodzone sterowanie klap i trzeba rozbierać kokpit, ale to może później.
#9
Napisano 06 stycznia 2009 - 19:22
Ja właśnie dzisiaj wyszedłem zwycięsko w starciu z mrozem
Miałem identyczny problem - silnik 100 stopni, w kabinie jak na dworze, wymieniłem płyn, było ok. Po kolejnej nocy pod chmurką załamka, bo rezultat identyczny (żona drugi dzień autobusem do pracy , wicie co się dzieje w domu). Pojechałem do mechaniora - wymienił termostat, rozgrzałem silnik i dzisiaj żona już jechała swoim samochodem do pracy, ja też .
Może u ciebie jest identycznie? za wymianę do w124 zapłaciłem 110zł (niestety akumulator też padł, więc troszkę więcej mnie te mrozy kosztują).
Mam też do forumowiczów pytanie z inne beczki: czy w124 z 1991 r. powinien dawać gorące powietrze do kabiny już na małym obiegu, czy dopiero jak termostat otworzy duży obieg to zaczyna podawać do kabiny ciepłe powietrze?
Miałem identyczny problem - silnik 100 stopni, w kabinie jak na dworze, wymieniłem płyn, było ok. Po kolejnej nocy pod chmurką załamka, bo rezultat identyczny (żona drugi dzień autobusem do pracy , wicie co się dzieje w domu). Pojechałem do mechaniora - wymienił termostat, rozgrzałem silnik i dzisiaj żona już jechała swoim samochodem do pracy, ja też .
Może u ciebie jest identycznie? za wymianę do w124 zapłaciłem 110zł (niestety akumulator też padł, więc troszkę więcej mnie te mrozy kosztują).
Mam też do forumowiczów pytanie z inne beczki: czy w124 z 1991 r. powinien dawać gorące powietrze do kabiny już na małym obiegu, czy dopiero jak termostat otworzy duży obieg to zaczyna podawać do kabiny ciepłe powietrze?
#10
Napisano 06 stycznia 2009 - 19:31
kamikg, nagrzewnica działa również na małym obiegu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[w124] Ogrzewanie - cały czas grzeje. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karoor |
|
||
Lampka oświetlenia kabiny tył w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
|
|
nie działające podajniki pasów i oświetlenie kabiny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | michal008 |
|
||
Filtr kabiny w124,86,200D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukaszmo |
|