Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Zawieszenie-Krzywo stoi :/


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 12 stycznia 2009 - 19:56

Juz od kiedy kupiłem moje cudo krzywo stał. Strona pasażera niżej. Pytanie jest następujące. Czy amortyzator może być tego przyczyna? Jeśli nie to co może to powodować. Jeśli był już ten temat to poproszę o link. Ja niestety nie mogłem odnaleść :oops:



#2 Offline   Kwak


  • Postów: 126
  • Na forum od: 01 sty 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 500 '96
  • Trzeci Mercedes:C 250 TD '97
  • Inne auto:Civic FD7 Executive iVTEC

Napisano 12 stycznia 2009 - 19:58

Przyczyną może być niesprawny amortyzator, częściej jednak przyczyną jest/są zużyte/pęknięte sprężyny. Wizyta na dowolnej stacji diagnostycznej powinna rozwiać wątpliwości.

pozdrawiam :slinka:

#3 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:00

Spręzyna niby dobra. amor raczej do kitu. A róznica to ładne pare cm. Koło siedzi w nadkolu z jednej strony można powiedzić :slinka:

#4 Offline   helixwroclaw2005


  • Postów: 1 161
  • Na forum od: 19 wrz 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:08

matrix_44 jak mnie pamięć nie myli jesteś diagnostą. Sprawdzałeś na kanale, podnosiłeś auto :hmm: Warunki masz doskonałe, nie wspominając o urządzeniach :slinka:

#5 Offline   Kwak


  • Postów: 126
  • Na forum od: 01 sty 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 500 '96
  • Trzeci Mercedes:C 250 TD '97
  • Inne auto:Civic FD7 Executive iVTEC

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:11

Na dobrą sprawę, skoro już kupiłeś auto w takim stanie, należałoby ta usterkę usunąć w pierwszej kolejności ... zawias to przecież ważny element bezpieczeństwa. Jeśli masz amortyzatory olejowe to po prostu zajrzyj, czy ciekną.

Z drugiej jednak strony, jeśli różnica jest znaczna, to warto przejrzeć zawieszenie z tej strony, bo ciężko stwierdzić, co jest nie tak, tylko na podstawie, że auto "krzywo stoi" ... przyczyn może być mnóstwo.

#6 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:11

tak się mówi. Diagnosta z wykształcenia a na stacji nie pracuje :cry: . Kanał niby jest ale jedyne co mi nie odpowiada to ten amortyzator. Ale czy możliwe zeby przez to aż tak "usiadł"??

#7 Offline   kampfhundnr1


  • Postów: 104
  • Na forum od: 20 wrz 2008
  • Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:12

Trza by też obadać górne ,,gniazdo" sprężyny czy blacha nad nim nie przerdzewiała .
Bo może sprężyna powoli włazi Ci do środka auta. :slinka: A wtedy pożądne spawanko.

#8 Offline   Kwak


  • Postów: 126
  • Na forum od: 01 sty 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 500 '96
  • Trzeci Mercedes:C 250 TD '97
  • Inne auto:Civic FD7 Executive iVTEC

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:16

Możliwe, ale przy walniętym amortyzatorze, słyszałbyś na dziurach charakterystyczne głuche stuki.

[ Dodano: Pon Sty 12, 2009 20:16 ]

kampfhundnr1 napisał:

Bo może sprężyna powoli włazi Ci do środka auta. :slinka: A wtedy pożądne spawanko.

a później już tylko spawanie kielichów :hmm:

#9 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:17

Trudno mi cokolwiek powiedzieć o głuchym stuku gdy most tak nawala że mało co słychać. Poza ty zawieszenie i układ kierowniczy bedzie nowy na dniach

#10 Offline   _arson


  • Postów: 440
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Gliwice

Napisano 12 stycznia 2009 - 20:35

Bylo juz kilka podobnych tematow i zwykle problem lezy w peknietej sprezynie tylko trzeba sie jej dokladnie przyjzec a najlepiej wyciagnac bo na aucie raczej ciezko to dojrzec ;-) Najpierw pojechalbym na pozadna stcje diagnostyczna i posluchal co "fachowcy" maja do powiedzenia.








Podobne tematy Zwiń