Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[w124] Obrotomierz - nie dziala


31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mital


  • Postów: 101
  • Na forum od: 26 sty 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Caddy

Napisano 04 lutego 2009 - 19:50

Przepraszam moderatora za chaos ale to mój pierwszy post.

Witam, wiem że taki temat już był poruszany ale nikt tam nie napisał jak to naprawić. Jestem laikiem trochę, ale po przeczytaniu kilkunastu wątków o różnych tematach widzę że przyczyny mogą być różne i powiązane wbrew pozorom z czymś niepozornym.

Kupiłem moją 124 3,0 automat z następującymi defektami...

-nie działa obrotomierz
-nie wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej np lewy migacz nie świeci (boję się że nie tylko)
-czasem podczas jazdy (tak jakby na dziurach) zaczyna mrugać nieregularnie kontrolka podgrzewania świec
-nie ma podświetlania literek ASB i szyb przednich
-przy przełączaniu z P na drive jest szarpnięcie, później skrzynia spisuje się nienajgorzej
-nie wiem czy u Was centralny zamyka drzwi jednocześnie, bo u Mnie tak ociężale i nie równo

Wymieniłem defekty bo wiem że często są problemy z tak zwanym podciśnieniem, a ja nie wiem gdzie chodzi o podciśnienie gdzie o elektrykę.