Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 D turbo??


110 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 23 lutego 2009 - 22:01

Chyba żeby zablokować wątek techniczny i FaQ dla przysłowiowego świeżaka i można zrobić coś takiego że będzie miał dostęp do tych działów dopiero po usykaniu statusu "początkujący". A dla osób z zewnątrz zablokować wszystkie działy i udostępnić częśc dopiero po zarejestrowaniu się na forum...



#62 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 lutego 2009 - 22:04

....albo sms o tresci FAQ 10zl+VAT :mrgreen:

#63 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 23 lutego 2009 - 22:11

Cytat

Chyba żeby zablokować wątek techniczny i FaQ dla przysłowiowego świeżaka i można zrobić coś takiego że będzie miał dostęp do tych działów dopiero po usykaniu statusu "początkujący"

Można, ale wiesz jak jest, ktoś napisze kilkadziesiąt nic nie wartych postów i już ma dostęp do całości....
Trzeba by jakoś kontrolować co robią (tzn gdzie najczęściej zaglądają) userzy którzy mało się udzielają...

#64 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 lutego 2009 - 22:13

Rob napisał:

Trzeba by jakoś kontrolować co robią (tzn gdzie najczęściej zaglądają) userzy którzy mało się udzielają.
prawie awykonalne :mrgreen:

#65 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 23 lutego 2009 - 23:15

Temat interesujący.
Przypominają mi się czasy gdy w garażu był przyrząd z silnikiem jelcza z turbiną.
Normalnie miał 100km a z turbiną 130km. Bez chłodnicy ładunku.
Oprócz tego była taka gruszka z cięgnem do pompy wtryskowej.
W pompie była taki jakby jeden fragment dodany (między dźwignią sterowania dawki a sekcją wtryskową)(były dwie i można było porównać) a tam dźwigienka (załączone/wyłączone). Czyli że chyba pompa miała dwie ustawione zakresy dawek paliwa zależnie od tej gruszki na kolektorze dolotowym. Albo zwiększanie dawki o jakiś ustawiony procent. Tak czy tak całkowicie mechanicznie.

Pamiętam też że na wolnych obrotach silnik dymił na niebiesko - podobno to było normalne dla takiego diesla.

#66 Offline   malyjunak


  • Postów: 424
  • Na forum od: 26 paź 2007
  • Miejscowość: Trzcianka

Napisano 24 lutego 2009 - 18:41

Z ciekawością czytam wasze wypowiedzi. :grin: Jak na razie postępy mizerne ale zawsze coś do przodu. Narazie dostałem od znajomego starą turbinę aby mieć wzór do zrobienia kolektora. Niestety postępy idą mizernie bo jest szkoła, zimno itp.. a autko potrzebna na codzień :roll: Do wiosny będe chciał skompletować co potrzebne i w czasie wolnym ostro zabieram się za modyfikacje. Środki $$$ już są ;-)
Z chęcią poczytam wszytskie wasze spostrzezenia techniczne :ok:


Rob, Może zdradzisz jakiś rąbek takiemnicy :jump: Jak byś był chętny do jakieś pomocy, doradzenia bo wiem, że posiadasz ogromny potencjał wiedzy :ok: Jak nie chcesz wypowiadać się na formu to może na pw. :/

#67 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2009 - 22:38

malyjunak napisał:

Jak nie chcesz wypowiadać się na formu to może na pw

Myślę że kolega Kudłaty ma większe doświadczenie w tej rzeźbie :)
Ale gdyby coś to pomogę, ale ja mam dość sztywne granice...

#68 Offline   maciej3000


  • Postów: 8
  • Na forum od: 16 lut 2009
  • Miejscowość: Płock

Napisano 02 marca 2009 - 22:08

silniki te są bardzo wytrzymałe a to dzięki ich stosunkowej prostej konstrukcji osobiście ja bym nic przy mercedesach nie robił bo porostu uwielbiam oryginały jakie zrobił producent ja stanowczo odradzam takich działań Pozdrawiam

#69 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 marca 2009 - 22:21

maciej3000 napisał:

silniki te są bardzo wytrzymałe
...bo nie sa wysilone 8).

#70 Offline   KrzychuKrzys


  • Postów: 60
  • Na forum od: 31 sie 2008
  • Miejscowość: Dziwnów

Napisano 03 marca 2009 - 20:22

Charlie9 napisał:

..bo nie sa wysilone 8) .
75km z dwulitrowego diesla to względnie trochę wysilony silnik. Inni producenci mają z tej pojemności 65-70 KM :star: