Nic nie mówił od jakiego to modelu tylko , że od 2.2 Diesel
0
[w201] 2.0 D turbo??
Rozpoczęty przez malyjunak, lut 20 2009 20:38
110 odpowiedzi w tym temacie
#91
Napisano 12 marca 2009 - 12:21
#93
Napisano 26 stycznia 2017 - 01:02
Witam wszystkich!
Trzeba trochę odnowić temat, gdyż widziałem po prześledzeniu go, że został w w martwym punkcie
Chciałbym, żeby ktoś rzucił okiem na ten filmik i powiedział od siebie kilka słów komentarza. Może zna osobę, która to robiła albo ma swoje własne spostrzeżenia i doświedczenia, które zdobył przez te lata przestoju w tym temacie
Ogólnie cały zarys jest przedstawiony, widać, że działa jedynie kwestia tego, czy nie można gdzieś czegoś lepiej rozwiązać, użyć lepszych części i tego typu sprawy
https://www.youtube....h?v=mOGYPAFOpak
Trzeba trochę odnowić temat, gdyż widziałem po prześledzeniu go, że został w w martwym punkcie
Chciałbym, żeby ktoś rzucił okiem na ten filmik i powiedział od siebie kilka słów komentarza. Może zna osobę, która to robiła albo ma swoje własne spostrzeżenia i doświedczenia, które zdobył przez te lata przestoju w tym temacie
Ogólnie cały zarys jest przedstawiony, widać, że działa jedynie kwestia tego, czy nie można gdzieś czegoś lepiej rozwiązać, użyć lepszych części i tego typu sprawy
https://www.youtube....h?v=mOGYPAFOpak
#94
Napisano 26 stycznia 2017 - 01:13
Użytkownik Szczawa dnia 26 stycznia 2017 - 01:02 napisał
Chciałbym, żeby ktoś rzucił okiem na ten filmik i powiedział od siebie kilka słów komentarza. Może zna osobę
#95
Napisano 26 stycznia 2017 - 09:56
Dziękuję za jakże szybką odpowiedź!
Ale temat jak najbardziej cał czas otwarty, jeżeli ktoś ma wiedzę to niech zabiera głos
Ale temat jak najbardziej cał czas otwarty, jeżeli ktoś ma wiedzę to niech zabiera głos
#96
Napisano 27 stycznia 2017 - 15:25
A masz w silniku EGR czy nie?
Jak masz to trzeba sie go pozbyc, zalozyc kolektor wydechowy wraz z turbina(zapewnic jej smarowanie i odpływ oleju) od VITO 2,3DT, ssacy nie wiem czy bedzie pasowal, jak nie to jakos zmodowac swoj. Jak bedziesz robic soft turbo do 0,5bara to pojdzie na seryjnej uszczelce pod glowica, Musisz miec tez pompe od VITO 2,3DT i zawor do sterowania ALDA. Wymieniłem to co widze u siebie w 300DT w porownaniu do 300D obydwa bez EGR- ktory niepotrzebnie miesza w tych silnikach.
Jak ktos wie dokladniej co jeszcze potrzeba to pisac, moze przestanie to byc w koncu czarna magia.
Jak masz to trzeba sie go pozbyc, zalozyc kolektor wydechowy wraz z turbina(zapewnic jej smarowanie i odpływ oleju) od VITO 2,3DT, ssacy nie wiem czy bedzie pasowal, jak nie to jakos zmodowac swoj. Jak bedziesz robic soft turbo do 0,5bara to pojdzie na seryjnej uszczelce pod glowica, Musisz miec tez pompe od VITO 2,3DT i zawor do sterowania ALDA. Wymieniłem to co widze u siebie w 300DT w porownaniu do 300D obydwa bez EGR- ktory niepotrzebnie miesza w tych silnikach.
Jak ktos wie dokladniej co jeszcze potrzeba to pisac, moze przestanie to byc w koncu czarna magia.
#97
Napisano 02 marca 2017 - 19:42
A nie lepiej zamontować 2,5 d ,przynajmniej 5 garów jest
#98
Napisano 07 marca 2017 - 01:52
Jak ktoś ma 2.0d to by chciał uturbic a nie mieniac zaraz motor na większy.Taka dwójka fajna sprawa, pewnie by palila mniej niż 5 na trasie i zwinnie latala. 120KM to chyba bez silnego zylowania.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#100
Napisano 07 marca 2017 - 16:48
Nieczepiajcie się napewno by mało paliło.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka