Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] problem z poswietlaniem zegarów i reszty kokpitu


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   cayenne


  • Postów: 44
  • Na forum od: 03 lis 2008
  • Miejscowość: KrK - Wwa

Napisano 26 lutego 2009 - 11:06

Witam

problem jest taki
po zapaleniu świateł normalnie powinno się zapalić również podświetlenie zegarów i reszty kokpitu.. w moim aucie nie zawsze się zapala albo zapala sie częściowo np tylko zegary albo tylko oswietlenie nawiewów..
pomaga tylko "pukniecie" mocniejsze lub lżejsze w obudowę zegarów .. wtedy zazwyczaj wszystko sie ładnie zapala - ale czasami sie to w trakcie jazdy ponownie wyłącza.. i znowu musze w to stukać

miał ktoś taki problem ? podejrzewam ze coś nie styka , tylko co ??



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 26 lutego 2009 - 11:27

cayenne napisał:

pomaga tylko "pukniecie" mocniejsze lub lżejsze

Czyli coś nie łączy, sprawdź bezpiecznik z tyłu zegarów, ściemniacz, wszelkie połączenia (wtyki). Być może któraś ścieżka jest przypalona lub zimny lut. Bez wyjęcia zegarów się raczej nie obejdzie.

#3 Offline   cayenne


  • Postów: 44
  • Na forum od: 03 lis 2008
  • Miejscowość: KrK - Wwa

Napisano 26 lutego 2009 - 11:43

tego się własnie obawiałem..
za tydzień będzie robione w nim audio więc się przyjrzę dokładniej problemowi .. z FAQ wynika że wyjęcie zegarów to raczej nic trudnego - mam zamiar to osobiście zweryfikować :hahaha:

#4 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 26 lutego 2009 - 12:02

cayenne napisał:

wynika że wyjęcie zegarów to raczej nic trudnego

Operacja jest prosta, ale zdarza się że zegary mocno siedzą jeżeli nie były w ogóle wyciągane. Kilka razy darłem je i skończyło się na zakupie haków... teraz wyciągnięcie to 30 sekund :hahaha:

#5 Offline   cayenne


  • Postów: 44
  • Na forum od: 03 lis 2008
  • Miejscowość: KrK - Wwa

Napisano 26 lutego 2009 - 12:12

nie były nigdy wyciągane .. przynajmniej odkąd mam autko.. tj jakieś 6 lat.. ( w końcu się coś popsuło - bo już było nudno tak bezawaryjnie ;-) )

czyli uważać na zatrzaski/haki podczas wyciągania ? z :hahaha: wiem że linke trzeba ręcznie odkręcić .. na coś jeszcze uważać?

#6 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2009 - 12:35

cayenne, :hahaha: o podswietleniu (i problemach z nim zwiazanych) a takze o wyjmowaniu zegarow jest bardzo duzo informacji.

Powinienes tez "podczepic" sie pod istniejacy watek a nie zakladac nowy.

Polecam przeczytanie regulaminu :hahaha:

ZAMYKAM.








Podobne tematy Zwiń