Skocz do zawartości




- - - - -

[ w210 ] kluczyki


28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 02 marca 2009 - 21:22

Kupiłem - okazyjnie :star: - w210 300 TD kombi. Mam problem z kluczykami. Są trzy klucze. Jeden główny z :) i dwa robocze. Robocze miały rozładowane akumulatorki. Wymieniłem i teraz problem polega na tym, że prawdopodobnie nie są zaprogramowane bo stacyjnka ich nie widzi. Jest jakiś sposób by klucz roboczy autoryzować w samochodzie?



#2 Offline   killer666


  • Postów: 70
  • Na forum od: 08 paź 2008
  • Miejscowość: Radom

Napisano 02 marca 2009 - 21:30

Kolego Romek ktory rok tego okulara i czy przy lusterku masz 2 diody czerwona i zielona??

#3 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 02 marca 2009 - 23:58

romek, idź do dobrego majstra od dorabiania kluczy to ci przekopiuje kod do dodatkowych kluczy (taka maszynka - wkladzasz kluczyk - odczytuje kod - wkładasz drugi - kopiuje) - ja miałem taką sytuację w oplu. kosztów nie podam bo miałem robione po znajomości za flaszke :)

#4 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 marca 2009 - 00:31

romek napisał:

bo stacyjnka ich nie widzi
hmm, ja sie na elektronice nie znam, ale tu chyba chodzi o immo :) (chyba ze to jakos z alarmem/centralem sa sprzezone)

#5 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 03 marca 2009 - 04:57

Pytanie też, jaki masz klucz, scyzoryk czy rybka. Z tego co się orientuję to były dawane tylko 2 klucze normalne i 3 serwisowy (kawałek plastiku).

#6 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 03 marca 2009 - 06:43

Samochód jest z 98 roku.
Kluczyki to "rybka"
Oprócz mozliwości zewnętrznego programowania kluczy istnieje " podobno" sposób na zaprogramowanie klucza w samochodzie.

#7 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 03 marca 2009 - 09:43

romek, jeżeli jest to "rybka" to pół biedy. Jest sporo fachowców co potrafi te kluczyki naprawiać i kodować. Gorzej ze scyzorykami, bo tych nikt nie potrafi robić i tylko wchodzi w grę kupno nowych w ASO (800zł)

#8 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 03 marca 2009 - 10:37

romek napisał:

Oprócz mozliwości zewnętrznego programowania kluczy istnieje " podobno" sposób na zaprogramowanie klucza w samochodzie.

O ile sobie przypominam to rybka po wymianie baterii powinna działać bez dodatkowych kombinacji (ale sprawdzę to jeszcze).
Z archiwum:

Cytat

Często obrywa się ceweczka znajdująca się w "szpicu" kluczyka wsadzanym do stacyjki. Jej zadaniem jest zasilenie kluczyka w sposób indukcyjny ze stacyjki (dlatego do włączenia zapłonu nie są potrzebne baterie w kluczyku)

Postaram się trochę później odnaleźć jakieś info w tym temacie.

Co do ilości kluczy, to np do 211 dają 3 sztuki.

#9 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 marca 2009 - 01:54

EssiRS napisał:

Gorzej ze scyzorykami, bo tych nikt nie potrafi robić i tylko wchodzi w grę kupno nowych w ASO (800zł)

Dokładnie 880 PLN :mrgreen: 680 zł kluczyk plus 200 kodowanie w serwisie. Nikt normalnie tego nie robi rzeczywiście :roll:

#10 Offline   kuboxxx


  • Postów: 660
  • Na forum od: 14 mar 2008
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 420 TE 1996

Napisano 04 marca 2009 - 13:29

Ogólnie te scyzoryki to jakieś badziewne są. Mam dwa w komplecie i dwa są w stanie rozpadającym się. No masakra jakaś :mrgreen:








Podobne tematy Zwiń