Kupiłem - okazyjnie - w210 300 TD kombi. Mam problem z kluczykami. Są trzy klucze. Jeden główny z i dwa robocze. Robocze miały rozładowane akumulatorki. Wymieniłem i teraz problem polega na tym, że prawdopodobnie nie są zaprogramowane bo stacyjnka ich nie widzi. Jest jakiś sposób by klucz roboczy autoryzować w samochodzie?
1
[ w210 ] kluczyki
Rozpoczęty przez romek, mar 02 2009 21:22
28 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 marca 2009 - 21:22
#2
Napisano 02 marca 2009 - 21:30
Kolego Romek ktory rok tego okulara i czy przy lusterku masz 2 diody czerwona i zielona??
#3
Napisano 02 marca 2009 - 23:58
romek, idź do dobrego majstra od dorabiania kluczy to ci przekopiuje kod do dodatkowych kluczy (taka maszynka - wkladzasz kluczyk - odczytuje kod - wkładasz drugi - kopiuje) - ja miałem taką sytuację w oplu. kosztów nie podam bo miałem robione po znajomości za flaszke
#4
Napisano 03 marca 2009 - 00:31
romek napisał:
bo stacyjnka ich nie widzi
#5
Napisano 03 marca 2009 - 04:57
Pytanie też, jaki masz klucz, scyzoryk czy rybka. Z tego co się orientuję to były dawane tylko 2 klucze normalne i 3 serwisowy (kawałek plastiku).
#6
Napisano 03 marca 2009 - 06:43
Samochód jest z 98 roku.
Kluczyki to "rybka"
Oprócz mozliwości zewnętrznego programowania kluczy istnieje " podobno" sposób na zaprogramowanie klucza w samochodzie.
Kluczyki to "rybka"
Oprócz mozliwości zewnętrznego programowania kluczy istnieje " podobno" sposób na zaprogramowanie klucza w samochodzie.
#7
Napisano 03 marca 2009 - 09:43
romek, jeżeli jest to "rybka" to pół biedy. Jest sporo fachowców co potrafi te kluczyki naprawiać i kodować. Gorzej ze scyzorykami, bo tych nikt nie potrafi robić i tylko wchodzi w grę kupno nowych w ASO (800zł)
#8
Napisano 03 marca 2009 - 10:37
romek napisał:
Oprócz mozliwości zewnętrznego programowania kluczy istnieje " podobno" sposób na zaprogramowanie klucza w samochodzie.
O ile sobie przypominam to rybka po wymianie baterii powinna działać bez dodatkowych kombinacji (ale sprawdzę to jeszcze).
Z archiwum:
Cytat
Często obrywa się ceweczka znajdująca się w "szpicu" kluczyka wsadzanym do stacyjki. Jej zadaniem jest zasilenie kluczyka w sposób indukcyjny ze stacyjki (dlatego do włączenia zapłonu nie są potrzebne baterie w kluczyku)
Postaram się trochę później odnaleźć jakieś info w tym temacie.
Co do ilości kluczy, to np do 211 dają 3 sztuki.
#9
Napisano 04 marca 2009 - 01:54
EssiRS napisał:
Gorzej ze scyzorykami, bo tych nikt nie potrafi robić i tylko wchodzi w grę kupno nowych w ASO (800zł)
Dokładnie 880 PLN 680 zł kluczyk plus 200 kodowanie w serwisie. Nikt normalnie tego nie robi rzeczywiście :roll:
#10
Napisano 04 marca 2009 - 13:29
Ogólnie te scyzoryki to jakieś badziewne są. Mam dwa w komplecie i dwa są w stanie rozpadającym się. No masakra jakaś
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C124 problem z kluczykiem na podczerwień. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fido |
|
||
[W124] Dołożenie alarmu sterowanego fabrycznym pilotem-kluczykiem |
Modyfikacje,Tuning | brys |
|
|
|
[W124] Kluczyk a zamek bagaznika / Kluczyki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Wowek |
|
||
[w201] Zatrzasniete kluczyki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuba848484 |
|
||
Zatrzaśnięte kluczyki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dzieciol |
|