Mb narazie stoi coś zaczeło mi ksztusić go ;/ jak mam na d albo ruszam mowa o PB , wilgotno po opadach więc myslę że traci iskre na wolnych ok ale jak ruszę to troszkę szarpie .... wymiana świec przewodów WN , i ew jak kopułkę i palec przeczyszczę i nie bd za bardzo w dobrym stanie to zakupie Kopułkę albo palec lub to i to AFR zakupię ustawie LPG i jesli strzeli to ja mu strzele
Edit
miałem pare wolnych chwil i się okazało że jedna guma jest peknieta co idzie od tego silniczka w stronę slinika jak się ją nagłada na długość 0,5cm na łaczeniu , i po naprawie tego i złożeniu wszystkiego okazało się że jeszcze pękła mi jedna rurka krótka co jest od bloku silnika i idzie własnie do tej rurki która była pęknięta więc wymieniam tą krótką ... na jakąś inna , gwizdek dodany przeciw wybuchowy gumy uszczelnione opaski załozone zobaczymy po wymianie rurki czy będzie strzelać ...
0
[w124] wybuch gazu, bum, boom, antybum, przeciwwybuch
Rozpoczęty przez spider, mar 11 2009 11:07
55 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 04 września 2010 - 08:15
#42
Napisano 10 września 2010 - 12:19
no i chyba strzelił bo kolega sie nie odezwał 8)
#43
Napisano 10 września 2010 - 21:14
nie od tamtej poru niestety nie mam czasu praca i praca , zakupiłem nowe rurki dopiero dodatkowe za silniczkiem krokowym a silnikiem wiec już wszystko bedzie ok , fotki podeślę myślę w niedziele jak wszystko jest rozwiązane ...
#44
Napisano 10 września 2010 - 22:02
Booster napisał:
cena ok 460zł za kable do mojego silnika
gdzie tak tanio można kupić kable do 300-24V??
#45
Napisano 11 września 2010 - 07:11
u mnie w miescie jakies kiczowate 220zł , beru 425zł ngk 475 bosh 424zł palec bosha 290 i kopolka 96 , powiecie które przewody wybrać ??
#46
Napisano 11 września 2010 - 09:58
jestem w szoku że taka taniocha
Beru są bardzo dobre.
Beru są bardzo dobre.
#47
Napisano 11 września 2010 - 14:28
hmm BOOOOOOM jak niemiecki aChtung ;/ heh śmiechem żartem koledzy już zaczynam się śmiać , nie no wiem że nie powinienem ... uszczelniłem cały układ :evil: były faktycznie dziurki pękniecia fotki zapodam oczywiście ale wieczorkiem bo tu nie teraz o to chodzi... pytanie do speców
1. Regulacja blosa te pokrętełko co podtrzymuje przepustnice była ona zamknięta na MAX ( czy to może być przyczyna zubożenia mieszanki na wolnych obrotach przez co po dodaniu gazu strzelił ? bo potrzebował wiecej gazu a blos nie dał bo dopiero przy wyzszych obrotach dostał gaz ?)
2. zaczeły się deszczowe dni i zaczyna mi przerywać na PB na N tak co 2 sekundy 3 zalezy kaszlnie tak leciutko i obroty skocza ale to osoby które o tym nie wiedzą nie zauważyly by tego że tak powiem , czasami obroty mi trzyma na 10 , lub 11 i nie zchodzi a jak na d to obroty kolo 8 i już wiecej przerywa o wiele wiecej ...
i tak 1 to pytanie a pytanie do drugiego czy to układ zapłonowy ? przewody ? kopolka palec ? (wieczorem podam zdj kopolki)
miałem po zlożeniu dzisiaj tak ;] obroty OK przeł na gaz wszystko ok ale skaczą obroty tak przerywa czasami co zwiastuje BUM ;] no i aby wymusić i sprawdzić mechanizm antywybychowy to muskałem gaz co chwile tak leciutko i kichną lekko ... no przyszła pora znowu na spr ale wystrzeliło jak achtung i gumę od forda zdjęło .
Czy to była wina tego że blos miał tą klapkę zamkniętą ? (lub mogła się przyczynić), czy to że teraz w takie deszczowe dni zaczął mi przerywać ? co oznacza że strzały spowodowane są przewodami swiecami itd
podkreślam że 3 bum miałem dojechałem do skrzyżowania stoje lekko gaz i BUM
dzisiaj to na postoju nigdzie nie jechałem co co chwile dodawałem gazu co pół sekundy , co o tym sądzicie ??
(w planach mam zakup czujnik AFR)
a i mam pytanko ... czy jest mozliwość "wywalenia" tak zwanej wagi ?? tego talerza złtowawego ;> ?
1. Regulacja blosa te pokrętełko co podtrzymuje przepustnice była ona zamknięta na MAX ( czy to może być przyczyna zubożenia mieszanki na wolnych obrotach przez co po dodaniu gazu strzelił ? bo potrzebował wiecej gazu a blos nie dał bo dopiero przy wyzszych obrotach dostał gaz ?)
2. zaczeły się deszczowe dni i zaczyna mi przerywać na PB na N tak co 2 sekundy 3 zalezy kaszlnie tak leciutko i obroty skocza ale to osoby które o tym nie wiedzą nie zauważyly by tego że tak powiem , czasami obroty mi trzyma na 10 , lub 11 i nie zchodzi a jak na d to obroty kolo 8 i już wiecej przerywa o wiele wiecej ...
i tak 1 to pytanie a pytanie do drugiego czy to układ zapłonowy ? przewody ? kopolka palec ? (wieczorem podam zdj kopolki)
miałem po zlożeniu dzisiaj tak ;] obroty OK przeł na gaz wszystko ok ale skaczą obroty tak przerywa czasami co zwiastuje BUM ;] no i aby wymusić i sprawdzić mechanizm antywybychowy to muskałem gaz co chwile tak leciutko i kichną lekko ... no przyszła pora znowu na spr ale wystrzeliło jak achtung i gumę od forda zdjęło .
Czy to była wina tego że blos miał tą klapkę zamkniętą ? (lub mogła się przyczynić), czy to że teraz w takie deszczowe dni zaczął mi przerywać ? co oznacza że strzały spowodowane są przewodami swiecami itd
podkreślam że 3 bum miałem dojechałem do skrzyżowania stoje lekko gaz i BUM
dzisiaj to na postoju nigdzie nie jechałem co co chwile dodawałem gazu co pół sekundy , co o tym sądzicie ??
(w planach mam zakup czujnik AFR)
a i mam pytanko ... czy jest mozliwość "wywalenia" tak zwanej wagi ?? tego talerza złtowawego ;> ?
#48
Napisano 13 września 2010 - 18:10
Po co chcesz wagę wywalać. Wszyscy z tym jeździmy i nie ma problemu Na pewno waga nie jest powodem strzałów ani przerywania. Odpowiedź już padła wiele razy
#49
Napisano 14 września 2010 - 07:21
tak wiem ale coś w stylu żeby podczas wybuchu dać więcej miejsca do ujścia ... jak napisałem szczelność jest , przewody maja przebicie z tego co wiem a kopolka wypalona więc wymiana , kupno AFR i regulacja
#50
Napisano 17 września 2010 - 18:57
No to powymnieniaj co trzeba, wyreguluj i nie powinien strzelać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] cięgno gazu i... ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gumisio |
|
||
Linka gazu do OM602 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | k4mi3n |
|
||
ke-jet, wtrysk gazu. |
LPG i Paliwa Alternatywne | szymtro |
|
||
s124 e320 ASB - gwaltownie rusza do tylu po nacisnieciu lekko gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kibibyte |
|
||
W124 automat - brzęczenie przy odpuszczaniu gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fighter600 |
|