Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] wybuch gazu, bum, boom, antybum, przeciwwybuch


55 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 04 września 2010 - 08:15

Mb narazie stoi ;) coś zaczeło mi ksztusić go ;/ jak mam na d albo ruszam mowa o PB , wilgotno po opadach więc myslę że traci iskre na wolnych ok ale jak ruszę to troszkę szarpie .... wymiana świec przewodów WN , i ew jak kopułkę i palec przeczyszczę i nie bd za bardzo w dobrym stanie to zakupie Kopułkę albo palec lub to i to :) AFR zakupię ustawie LPG i jesli strzeli to ja mu strzele :)

Edit
miałem pare wolnych chwil i się okazało że jedna guma jest peknieta co idzie od tego silniczka w stronę slinika jak się ją nagłada na długość 0,5cm na łaczeniu , i po naprawie tego i złożeniu wszystkiego okazało się że jeszcze pękła mi jedna rurka krótka co jest od bloku silnika i idzie własnie do tej rurki która była pęknięta więc wymieniam tą krótką ... na jakąś inna , gwizdek dodany przeciw wybuchowy :) gumy uszczelnione opaski załozone zobaczymy po wymianie rurki czy będzie strzelać ...



#42 Offline   McRobert_W


  • Postów: 12
  • Na forum od: 24 sie 2010

Napisano 10 września 2010 - 12:19

no i chyba strzelił bo kolega sie nie odezwał 8)

#43 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 10 września 2010 - 21:14

nie :( od tamtej poru niestety nie mam czasu praca i praca , zakupiłem nowe rurki dopiero dodatkowe za silniczkiem krokowym a silnikiem wiec już wszystko bedzie ok , fotki podeślę myślę w niedziele jak wszystko jest rozwiązane ... ;)

#44 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 10 września 2010 - 22:02

Booster napisał:

cena ok 460zł za kable do mojego silnika

gdzie tak tanio można kupić kable do 300-24V??

#45 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 11 września 2010 - 07:11

u mnie w miescie jakies kiczowate 220zł , beru 425zł ngk 475 bosh 424zł palec bosha 290 i kopolka 96 , powiecie które przewody wybrać ??

#46 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 11 września 2010 - 09:58

jestem w szoku że taka taniocha :E
Beru są bardzo dobre.

#47 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 11 września 2010 - 14:28

hmm BOOOOOOM jak niemiecki aChtung ;/ heh śmiechem żartem koledzy :) już zaczynam się śmiać , nie no wiem że nie powinienem ... uszczelniłem cały układ :evil: były faktycznie dziurki pękniecia fotki zapodam oczywiście ale wieczorkiem bo tu nie teraz o to chodzi... pytanie do speców
1. Regulacja blosa te pokrętełko co podtrzymuje przepustnice była ona zamknięta na MAX ( czy to może być przyczyna zubożenia mieszanki na wolnych obrotach przez co po dodaniu gazu strzelił ? bo potrzebował wiecej gazu a blos nie dał bo dopiero przy wyzszych obrotach dostał gaz ?)
2. zaczeły się deszczowe dni i zaczyna mi przerywać na PB na N tak co 2 sekundy 3 zalezy kaszlnie tak leciutko i obroty skocza ale to osoby które o tym nie wiedzą nie zauważyly by tego że tak powiem , czasami obroty mi trzyma na 10 , lub 11 :E i nie zchodzi a jak na d to obroty kolo 8 i już wiecej przerywa o wiele wiecej ...

i tak 1 to pytanie a pytanie do drugiego czy to układ zapłonowy ? przewody ? kopolka palec ? (wieczorem podam zdj kopolki)
miałem po zlożeniu dzisiaj tak ;] obroty OK przeł na gaz wszystko ok ale skaczą obroty tak przerywa czasami co zwiastuje BUM ;] no i aby wymusić i sprawdzić mechanizm antywybychowy :D to muskałem gaz co chwile tak leciutko i kichną lekko ... no przyszła pora znowu na spr ale wystrzeliło jak achtung i gumę od forda zdjęło .

Czy to była wina tego że blos miał tą klapkę zamkniętą ? (lub mogła się przyczynić), czy to że teraz w takie deszczowe dni zaczął mi przerywać ? co oznacza że strzały spowodowane są przewodami swiecami itd
podkreślam że 3 bum miałem dojechałem do skrzyżowania stoje lekko gaz i BUM
dzisiaj to na postoju nigdzie nie jechałem co co chwile dodawałem gazu co pół sekundy , co o tym sądzicie ??

(w planach mam zakup czujnik AFR)

a i mam pytanko ... czy jest mozliwość "wywalenia" tak zwanej wagi ?? tego talerza złtowawego ;> ?

#48 Offline   mariuszpoc


  • Postów: 545
  • Na forum od: 19 sty 2009
  • Miejscowość: Bochnia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 września 2010 - 18:10

Po co chcesz wagę wywalać. Wszyscy z tym jeździmy i nie ma problemu :ok: Na pewno waga nie jest powodem strzałów ani przerywania. Odpowiedź już padła wiele razy ;)

#49 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 14 września 2010 - 07:21

tak wiem ale coś w stylu żeby podczas wybuchu dać więcej miejsca do ujścia ... jak napisałem szczelność jest , przewody maja przebicie z tego co wiem a kopolka wypalona więc wymiana , kupno AFR i regulacja :hmm:

#50 Offline   mariuszpoc


  • Postów: 545
  • Na forum od: 19 sty 2009
  • Miejscowość: Bochnia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 września 2010 - 18:57

No to powymnieniaj co trzeba, wyreguluj :ok: i nie powinien strzelać








Podobne tematy Zwiń