Zabralem sie wlasnie za polerowanie na lustro moich IZARow. Mam tylko dylemat co zrobic z wewnetrzna strona ramion - czy polerowac czy polakierowac (w oryginale poler byl tylko na powierzchni frontowej, boki polakierowane w "felgowy" kolor dosc blyszczacy). Jakbyscie to koledzy widzieli? dziekuje za porady
Tu zdjecie jednej felgi po zdjeciu lakieru bezbarwnego (widoczne male zadrapania, resztki lakieru do spolerowania papierkiem) jeszcze przed polerem. Zaznaczylem fragmenty, o ktore pytam:
0
[w201/w124] Polerowanie felg IZAR/Speedline
Rozpoczęty przez FilipW, mar 12 2009 17:26
114 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 marca 2009 - 17:26
#2
Napisano 12 marca 2009 - 20:03
Ja bym chyba raczej już całe dał na lustro.
Jak szaleć to szaleć
Jak szaleć to szaleć
#3
Napisano 12 marca 2009 - 20:55
Ja bym radził te miejsca polakierować na czarno.Nie dość że to efektownie wygląda to jeszcze ma pewne walory praktyczne czyli nie będzie tak widać "śmieci" z hamulców tj. różnych tlenków i opiłków z tarcz i klocków a na jasnym a tym bardziej polerowanym zakamarku to bedzie masakra
#5
Napisano 12 marca 2009 - 21:28
Mateusz, małe
Czarne, hmm zależy od koloru auta kolega ma zielony więc raczej niezbyt.
Czarne, hmm zależy od koloru auta kolega ma zielony więc raczej niezbyt.
#6
Napisano 12 marca 2009 - 21:42
davmix napisał:
Mateusz, małe
Osobiście jestem za zostawieniem oryginału, czyli z zewnątrz na lustro, a środek lakier ;-)
#7
Napisano 12 marca 2009 - 21:49
To co widać na tamtym zdjęciu to raczej mało ma wspólnego z czarnym.To raczej jest jakieś ciemno szaro bure dokładnie takie ja będzie przy wypolerowaniu tych miejsc. Pisze to z doświadczenia bo już kiedyś taki patent przerobiłem tyle że na innych(podobnych) felgach tyle że w W123.Ja miałem na myśli raczej czarny błyszczący lakier a nie szaro bury mat ;-)
#9
Napisano 12 marca 2009 - 23:46
FilipW, ja bym się zainteresował lakierowaniem proszkowym - miejsca które wskazałeś są bardzo newralgiczne ze względu na wpływ czynników zewnętrznych połączony z pyłem z klocków. Warstwa lakieru proszkowego jest bardzo twarda i wytrzymała
#10
Napisano 13 marca 2009 - 00:21
FilipW, polerka tych wnęk może być dość kópotliwa i efekt może odbiegać od założenia nic nie szkodzi spróbować jedną wnękę zrobić, polakierować zawsze można, jeśli się uda łądnie zrobić to ja jestem za pełną polerą
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] Oryginalne rozmiary felg i opon |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | maryusz123456 |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[w124] alufelgi 18 |
Modyfikacje,Tuning | Lisek85 |
|