Niczym nie bede lakierowal raczej. Zostaje poler ze wszystkimi jego wadami. Pytalem bardziej o utrzymanie tego niewypolerowanego na lustro tylko na lekki mat (papierem 1200 - 2500 bez pasty polerskiej) poleru. Czy to bedzie trudniejsze/latwiejsze/takie samo w utrzymaniu?
0
[w201/w124] Polerowanie felg IZAR/Speedline
Rozpoczęty przez FilipW, mar 12 2009 17:26
114 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24 marca 2009 - 17:09
#22
Napisano 24 marca 2009 - 19:26
Ranty w moich felgach robilem papierem 2000 i po sezonie na rantach tworzyl sie szary nalot. Trzeba bylo robote robic od poczatku :?
#23
Napisano 24 marca 2009 - 19:28
FilipW, ładnie wyszło
#24
Napisano 24 marca 2009 - 19:48
panie polerka - do panskiej perfekcji to mi daleko i musze przyznac, ze sztuka polerowania to nielatwa sprawa ale jak sie wypracuje metody, jak sie juz wykombinuje troche narzedzi to da sie zrobic cos fajnego mam nadzieje, ze jak dopracuje ta jedna i uporam sie z pozostalymi trzema, jak kupie chromowane gwiazdki to komplecik IZARow bedzie robil wrazenie no i moze sie ktos na taki jeden komplet skusi hehe
#25
Napisano 26 marca 2009 - 19:54
FilipW napisał:
moze sie ktos na taki jeden komplet skusi hehe
Ile chcesz ;-)
Ja szukam idealnych 16tek 8dziurowców 8 cali szerokich i też jadę w polerkę, zobaczymy co z tego wyjdzie
#26
Napisano 26 marca 2009 - 19:56
FilipW napisał:
panie polerka - do panskiej perfekcji to mi daleko
nie przesadzaj. Efekty osiągnąłeś niekiepskie
#27
Napisano 27 marca 2009 - 19:15
FilipW, można wiedzieć czym polerujesz ten swój felunek??
#28
Napisano 27 marca 2009 - 19:35
FilipW napisał:
Lakier nie schodzi niczym doslownie
ja uzywalem srodku o nazwie SCANSOL
FilipW napisał:
Nie wiem tylko jak z utrzymaniem czegos takiego.
musisz 2-3 razy w tygodniu umyc chociaz same felgi bo inaczej brud sie powzera
ogolnie trudne sa takie felgi do utrzymania...
tak z ciekawosci uile polerowalem swoje felgi?
bo ja to robilem w ch....j czasu bo byly zaje..... chropowate po sciagnieciu lakieru
#29
Napisano 27 marca 2009 - 20:53
SCANSOLem sciagalem lakier ale widocznie nie na kazdy lakier dobrze dziala. Bezbarwny z przodu ulegl po 2 nalozeniu scansolu. Ale wneki byly jakby "zalaminowane" i nawet po 5 nalozeniach nie drgnal wiec musialem drzec papierem 100 i potem zapolerowywac. Generalnie polerowanie szlo papierkami 360, 400, 600, 800, 1000, 1200 i 2500. A pozniej pasta AUTOSOL - super efekt, mam inna paste ale tak nie dziala no i polerka najpierw reczna a pozniej filcem na wiertarce Z jedna felga gdyby przysiasc zejdzie dzien. Ale to meczaca robota. U mnie wneki wlasnie maja dosc "chropowata" strukture i dochodze do wniosku, ze drugi komplet zrobie z wnekami jednak lakierowanymi a nie polerowanymi wyglada nie gorzej niz poler no i roboty 3 razy mniej
Co do ceny - mysle, ze uda mi sie w przyszlym tygodniu wreszcie puscic aukcje na allegro. Moze BCM zobaczymy czy bedzie jakiekolwiek zainteresowanie
Co do ceny - mysle, ze uda mi sie w przyszlym tygodniu wreszcie puscic aukcje na allegro. Moze BCM zobaczymy czy bedzie jakiekolwiek zainteresowanie
#30
Napisano 27 marca 2009 - 21:27
FilipW napisał:
zobaczymy czy bedzie jakiekolwiek zainteresowanie
Będzie wojna coś czuję
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] Oryginalne rozmiary felg i opon |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | maryusz123456 |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[w124] alufelgi 18 |
Modyfikacje,Tuning | Lisek85 |
|