Skocz do zawartości




VW Caravelle 2.5 TDI 1998r


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 16 marca 2009 - 21:20

Witam wszystkich chciałbym wam przedstawić ukochaną VW Caravell mojego ojca. Autko jest z nami już 9 lat samochód został sprowadzony w 2000r z niemiec miał wtedy 30 tys przebiegu obecnie ma już 380 tys. Niedawno została w nim wymieniona turbina z tego co mówił pan który sprzedawał turbo to przy takim przebiegu spręzarka nie powinna paść ale autko ma zrobiony chiptuning na 150 PS i 360 NM i praktycznie cały czas lata z lawetą może dlatego turbina odmówiła poszłuszeństwa. Ten bus ma niesamowitego kopa kiedyś jechałem sam z lawetą z mercedesem w210 na niej dałem gazu i tak mnie wcisnęło w fotel że myślałem że zgubiłem gdzieś lawete :P. Fajną też mają ludzie mine jak bus wystrzela pierwszy z pod świateł :szukaj:.
Wyposażenie:

-2x Climatronic
-2x poduszka
-2x elektryczne szyby
-kontrola trakcji
-webasto
-el. lusterka
-central
-el.szyberdach
-xenony

Co będe więcej pisał zamieszcze fotki i sami ocencie (auto troche brudne bo wczoraj było w trasie)

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 16 marca 2009 - 23:13

Te poliftowe fajnie z przodu wygladaja ;-) eeno widze zenony :) 150KM to juz cos :)

EDIT:
Wlasnie mialem dodac o tym momencie :mrgreen: ze to sie bardziej liczy :grin:

#3 Offline   szafa


  • Postów: 6 374
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 16 marca 2009 - 23:15

MICHAL200 napisał:

150KM to juz cos
ciezkie auto wiec te 150 kucy malo daje, ale moment zacny :mrgreen:

#4 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 17 marca 2009 - 01:44

Ja po prostu kocham T4 :jump: Wiem, bluźnierstwo i w ogóle, ale taka prawda, że jeżeli nie będzie mnie stać na utrzymywanie dwóch aut, to tym jedynym będzie T4 :jump:

Bardzo mi się podobają te wersje po lifcie, choć przed też są nie najgorsze... Mi się marzy Caravelle w wersji Long, z silniczkiem 2.5TDI AXG 111kW/150KM fabrycznie :-P

szafa napisał:

ciezkie auto wiec te 150 kucy malo daje
Doprawdy wymagający jesteś :E
Silnik AXG na seryjnym setupie (wtryski tylko wymienione na nowe, ale na takie same jak były) po chiptunningu osiąga ponad 200KM :jump: A można się bawić dalej wymieniając wtryski, turbo, intercooler... widziałem takie co miały po 300KM :-P Ale panowie, odrobinę rozsądku, przecież to jest bus - coś co waży jednak, i co rozpędzone może (a nawet na pewno będzie) sprawiać problemy, również takie nieznane użytkownikom aut osobowych, przy próbie szybkiego zatrzymania :ok:

#5 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 17 marca 2009 - 15:41

Radhezz, Masz racje auto ciężkie i cięzko jest je wyhamować. Kiedyś zamknąłem licznik na autostradzie (200 km/h) i powiem ci że już miałem pełno w gaciach jak autem zaczęło bujać po wyjechaniu zza drzew...

#6 Offline   Chiro


  • Postów: 663
  • Na forum od: 12 lut 2008
  • Miejscowość: Ścinawa

Napisano 17 marca 2009 - 23:26

Zajebiaszcze :piwo: T4 zawsze mi się podobały :star: jak dorosnę to sobie kupię :piwo:

#7 Offline   przemek


  • Postów: 242
  • Na forum od: 01 lis 2007
  • Miejscowość: Jaworzno

Napisano 18 marca 2009 - 11:45

szafa napisał:

ciezkie auto wiec te 150 kucy malo daje, ale moment zacny

nic bardziej mylnego :star: przełozenia w skrzyni są odpowiednio dobrane i taki mał czołg moze nie jedną osobówkę wprwić w kompleksy na trasie,

super autko do ciągnięcia lawety

#8 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 18 marca 2009 - 17:11

Siwy18 napisał:

Masz racje auto ciężkie i cięzko jest je wyhamować.
Prawdopodobnie ma to związek z tym, że dalej masz hamulce z wersji 102KM, a silnik jest podkręcony. Zwróć też uwagę na to, że w starszych i słabszych wersjach również stosowano słabsze hamulce :D
Jak pisałem o trudnościach z wyhamowaniem, to oczywiście poza masą takiego auta, która wydłuża drogę hamowania, miałem na myśli że większych busach dochodzi niebezpieczeństwo przegrzania/spalenia hamulców przy awaryjnym hamowaniu z prędkości maksymalnej... Zanim się zejdzie do 100km/h to hamujemy bardziej siłą woli :roll:

Siwy18 napisał:

Kiedyś zamknąłem licznik na autostradzie (200 km/h) i powiem ci że już miałem pełno w gaciach jak autem zaczęło bujać po wyjechaniu zza drzew...
T4 i tak jest stosunkowo trudno rozbujać, bo jest niski i ma stosunkowo niewielką powierzchnię boczną :/ Ale przy tej prędkości to się nie dziwię... Transitem z 2001 L2H3 (średnio długi, max. wysoki - 2,5m) ostro mi bujało przy wyprzedzaniu TIR-ów na A4 już przy 160km/h.

przemek napisał:

przełozenia w skrzyni są odpowiednio dobrane i taki mał czołg moze nie jedną osobówkę wprwić w kompleksy na trasie,
Fakt, ale i tak najważniejszy jest kierowca :/ Niestety pod tym względem jestem psychopatę wręcz, bo busy wyzwalają we mnie dziwna żądzę prędkości, która rozładowuje frustrację wywołaną napotykaniem po drodze "niedzielnych kierowców" :D

Na trasie Opole-Poznań-Opole jak jechałem długim T4 2,5TDI 102KM wyprzedził mnie jeden kierowca :old:

#9 Offline   szafa


  • Postów: 6 374
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 18 marca 2009 - 19:39

przemek napisał:

i taki mał czołg moze nie jedną osobówkę wprwić w kompleksy na trasie,
pewnie ze tak bo wiekszosc osobowek u nas to 1.4 75KM :star: poza tym zle mnie interpretujesz bo nigdzie nie napisalem ze to auto jest powolne a jedynie ze nie KM sie auto odpycha.

#10 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 23 marca 2009 - 09:03

Siwy18, fajna karawelka :/
Latalem swego czasu taka po Europie, ale w wersji 102KM.

To jest chip-tuning wlasnie z wersji 102KM ?
Fajnie nawet wyglada ten pomalowany na srebrny kolor ruszt :/








Podobne tematy Zwiń