Skocz do zawartości




- - - - -

[w211] 2,7 cdi, brak mocy


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 20 marca 2009 - 20:06

Witam, problem jest taki ze podczas jazdy traci moc, predkosc maksymalna spada do 80km/h. niewiem co moze byc, wydaje mi sie ze jest cos z elektyrka (tylko co???) poniewasz jak wysiade z samochodu i zamkne go pilotem i poczekam 5 minut, wsiadam i wszystko dziala, za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny. :D



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 20 marca 2009 - 20:23

Za szybko jezdzisz :!:

Tak na powaznie to mozliwe ze dostal Ci sie brud do skrzyni przy lewarku albo jakiegos plynu..
Jak bylem u speca od elektryki, to byl gosc W210 i mowil, ze tak mu sie kiedys zdarzylo ;-)

#3 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 20 marca 2009 - 20:47

Nie nalałeś może złej jakości paliwa? Ja kiedyś takie nalałem i auto zmuliło się, raz szło normalnie, raz powoli się rozpędzał, próbował wejść w tryb awaryjny. Dopiero wypompowanie starego paliwa, nalanie najlepszej jakości paliwa i wymiana filtra paliwa pomogła. A zobacz czy czasem nie masz może powietrza w przewodach paliwowych (zdejmij ozdobną osłonę i przy filtrze zobaczysz).

#4 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 20 marca 2009 - 21:07

MICHAL200, moglbys dokladniej mnie pokierowac gdzie ???

michal55yh, paliwo niema z tym nic wspólnego, bo to sie dzieje raz na miesiac albo rzadziej, a tankujemy tylko na Shell,u,

#5 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 marca 2009 - 20:24

consol85, tylko kontrola diagnostyczna. Nie ma co szukac usterki na ślepo. Odczytaj kody błędów i daj znać, wtedy możemy coś pomóc.
W twoim aucie załącza się tryb awaryjny. Skoro wyłączysz zapłon i po ponownym załączeniu silnik znowu ma moc, to usterka będzie prawdopodobnie związana z obwodem doładowania lub EGR (przewody powietrza, intercooler, podciśnienia itp.)

#6 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 21 marca 2009 - 20:48

luki79, no wlasnie w serwisie powiedzieli ze to turbina, ale ja w to nie wierze bo co ma turbina do takich problemuw moim zdaniem bardziej EGR mialem w w210 ten problem ze EGR sie otwieral podczas jazdy i samochod tracil moc, ale wymnienilem jeden zawur podcisnienoiwy i jest ok, ale w 2,7 cdi go niema bynajmiej nie znalazlem, z serwisem jest problem bo jestem za granica, i tu troche sie placi za serwis a oni niechca podac kodow moga naprawic, koszt 9 tys zł :shock: wiec wolimy na wlasna reke poszukac morze dam rade naprawic z wasza pomoca, ten samochod jest sluzbowy i wszyscy to olewaja, a mnie to drazni nie lubie jak samochud staje na drodze a wszczegulnosci :pub:

#7 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 marca 2009 - 23:23

sprawdź najpierw to co powyżej napisałem. Poza tym popatrz na podciśnienia - szczególnie przy kolektorze ssącym, oraz stan układu sterowania klapami w kolektorze ssącym.
Lepiej byś wydał najpierw (małe) pieniądze na sprawdzenie tych rzeczy, niż od razu wymieniał turbo za (wielką) kasę. Bo turbo do najczęstszych przyczyn nie należy, więc lepiej najpierw wykluczyć te najbardziej popularne.

#8 Offline   Vitass


  • Postów: 2
  • Na forum od: 19 gru 2009
  • Miejscowość: Śląsk

Napisano 20 grudnia 2009 - 14:56

Miałem podobny objaw w tym samym modelu i też musiałem stanąć, wyłączyć i znów odpalić. Na kompie wyszedł komunikat (coś o doładowaniu) nie pamiętam dokładnie, ale bardzo nieprecyzyjny.
Odkręciłem dolną osłonę i okazało się, że wtyczka do sterownika turbiny była luźna.

#9 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 20 grudnia 2009 - 17:41

consol85 napisał:

poniewasz jak wysiade z samochodu i zamkne go pilotem i poczekam 5 minut,

A jeżeli zgasisz auto i nie wysiadając/nie używając pilota zapalisz powtórnie to mu przechodzi na jakiś czas?

#10 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 20 grudnia 2009 - 21:24

Cytat

Wysłany: Sob Mar 21, 2009 20:48


:jump: :mrgreen: :mrgreen:








Podobne tematy Zwiń