Skocz do zawartości




- - - - -

Upgrade Hamulców


70 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 stycznia 2007 - 11:11

Nie wiem czy was tak jak mnie nurtuje jak wsadzic wieksze hamulce do naszych samochodow. Mimo ze nie mam na co narzekac, bo tarcze mam srednicy 295mm wentylowane, czterotloczkowe zaciski z kolckami Ferodo, ale mimo wszystko czlowiek chcialby tam wsadzic co naprawde konkretnego.

Montaz zacikow i tarcz np. od E500 wiaze sie nie tylko z przelozeniem zaciskow, ale takze przelozenie calych mocowan od E500, wieksze serwo itd.

Na stronie TAROX'a znalazlem cos co oni nazywaja "adapterami". Ciekaw jestem czy taka sama metoda mozna odsunac zaciski by zmiescic wieksza tarcze? Malo profesjonalne (wiem) ale pytam bardziej z ciekawosci niz z checi zrobienia czegos takiego u siebie

OTO LINK DO STRONY TAROX'a


A to jeszcze taka ciekawostke znalazlem na allegro. Zaciski od S-klassyKLIK



#2 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 20 stycznia 2007 - 19:56

Wydaje mi sie Essi ze nie ma sie co zastanawiac tylko wykorzystac fakt iz daleko nie ma:

Sunhouse Motorsport
ul. Żurawia 6/12
00-503 Warszawa

tel. +48 22 213 96 61


z tego co widze w katalogach to maja troche tego do naszych modeli :mlot:

#3 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 21 stycznia 2007 - 18:21

Ciekawe jak ceny :!:

#4 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 22 stycznia 2007 - 00:35

Jak juz inwestowac to wlasnie w cos sporo lepszego. Wymiana klockow i tarcz na lepsze nie da ci takiego efektu jak wymiana na wieksze i to z dwukrotnie wieksza iloscia tloczkow.

Trzeba bedzie sie kiedys przejechac do Tarox'a i dowiedziec jak sobie licza za takie cuda. :drive:

#5 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 22 stycznia 2007 - 12:01

Kamil, zawsze możesz wepchnąć tarcze z zaciskami od 320'tki, większa tarcza, ew. kupić dziurkowane tarcze Zimmermann'a + klocki Ferrodo

Śmigam na klockach ferrodo i musze przyznać, że jest delikatna poprawa, szczególnie przy hamowaniu z dużej prędkości do 0.

#6 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 22 stycznia 2007 - 23:08

Ja jezdze na klockach Ferodo, ale roznicy w porownaniu do Textara nie widze zadnej.

Jezeli chodzi o tarcze i zaciski od 320 to mysle ze jak juz cos zmieniac to tak zebys nie mial zadnych watpliwosci ze ruch byl w dobra strone.

Kudlaty juz masz wzor tarcz zimmermanna zeby zrobic to co masz w planach?

#7 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 24 stycznia 2007 - 20:21

Essi, od dawien dawna jestem przygotowany do tematu :pad: (kto się wypucował? :!: )

Najprostrze sposoby zaczernięte ze sportu samochodowego sprzed lat są najlepszymi rozwiązaniami bez konieczności wydawania dużej ilości gotówki, a co lepsze sprawdzonymi :pad: tak więc nie ma co wywarzać :/ otwartych drzwi ;-)

#8 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 25 stycznia 2007 - 07:45

EssiRS, ja byś zmianiał tarcze i zaciski to daj znać może zaopiekuje się tymi co masz teraz.. ;-)

#9 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 26 stycznia 2007 - 22:16

KamilW124, Ferodo kupuje w sklepie. Raczej allegro i inne szmery bym odpuścił, bo grom go wie co kupisz. Do tanich nie należą, ale na prawdę dają radę. :?:

PS. Ciekaw jestem, czy paczka w końcu doszła, bo nie ukrywam, że liczę na odszkodowanie od Poczty Polskiej.

#10 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 28 stycznia 2007 - 19:23

KAMILW124, Ferodo szukaj w Intercarsie.

Kudłaty, jak sie czlowiek obraca w tym gronie to wiele rzeczy sie slyszy :mlot: Bedziesz chcial to ci powiem gdzie od reki mozesz dostac tarcze zimmermanna to sobie zrobisz to co tam potrzebujesz.

MEN, ja teraz tez mam samochod do ktorego moge je wpakowac :smile: Jak narazie to nie zmieniam, ale lista rzeczy ktore chce przy samochodzie zrobic sie coraz bardziej kurczy :star:








Podobne tematy Zwiń