Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] M102 - brak mocy, dławienie



85 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   Klizati


  • Postów: 4
  • Na forum od: 08 kwi 2017
  • Miejscowość: Krynica Morska
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 20:21

Witam serdecznie, posiadam niedawno zakupionego dziadka W201 z silnikiem M102.962 2.0 Benzyna bez podtlenku LPG ;P
Problem zaczął się niedawno, sprawa wygląda następująco.
Problemy ogólne autka:
Trzęsie na wolnych obrotach
Popychacze zaworów do wymiany
Prędkościomierz nie działa jak powinien oscyluje bezwładnie w granicach 0-1500

Opis podstawowego problemu:
Niedawno wymieniałem w autku deskę rozdzielczą.
Po wymianie deski samochodzik gdy skoczyłem się przejechać zaczął dziwnie się zachowywać.
A dokładniej gdy dodaję gazu samochodzik stopniowo się rozpędza nagle nieoczekiwanie zaczyna się dławić przy czym strasznie zwalnia, po sekundzie przyspiesza jak dziki omało co głowy nie urywa przejedzie 100-200 metrów i efekt się powtarza i tak w kółko w różnych odstępach czasu że jechać się nie da. :(

Po tych doświadczeniach wymieniłem wszystkie świece i kable na nowe, lecz to nic nie pomogło.
Więc moje pytanie brzmi, co może być przyczyną tak dziwnego zachowania?



#82 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 23 kwietnia 2017 - 21:05

Śmierdzi benzyną pod maską?

#83 Offline   Klizati


  • Postów: 4
  • Na forum od: 08 kwi 2017
  • Miejscowość: Krynica Morska
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 kwietnia 2017 - 23:21

Delikatnie mogło się odczuć ale nie wiem czy bardziej niż to normalne. :/

#84 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 25 kwietnia 2017 - 15:48

Nie widzę związku z deską, ale czym prędzej bym sprawdził co z potencjometrem klapy spiętrzającej.



#85 Offline   Klizati


  • Postów: 4
  • Na forum od: 08 kwi 2017
  • Miejscowość: Krynica Morska
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 kwietnia 2017 - 13:10

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 25 kwietnia 2017 - 15:48 napisał

Nie widzę związku z deską, ale czym prędzej bym sprawdził co z potencjometrem klapy spiętrzającej.
A co mogę zrobić ewentualnie z tym potencjometrem, czy lepiej oddać to do jakiegoś wyspecjalizowanego zakładu?

#86 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 01 maja 2017 - 20:48

Przeleć go miernikiem. Środkowy i górny pin na pracującym silniku.








Podobne tematy Zwiń