Powoli próbuję ogarnąć problemy z moim silnikiem i doszedłem do potencjometru klapy spiętrzającej
Mam kilka pytań odnośnie tego wynalazku:
Czy jego uszkodzenie/nieprawidłowa praca może się przyczyniać do któregoś następujących problemów ?
-brak mocy zarówno na gazie jak i na benzynie
-silnik wkręca się tylko do 4600 obrotów zarówna na pb jak i na lpg, na "luzie" i na "biegu" tak samo.
-po odpaleniu, na benzynie, po nocy czyli na zimnym, przez kilka sekund silnikiem rzuca, po chwili się uspokaja, ale dalej delikatnie telepnie nim
-czasami zawieszają się obroty na 2100 na lpg i ok. 1600 na pb. (krokowiec wymieniony na nówkę)
-wysokie spalanie
Ewentualnie jakie są inne objawy ?
A teraz tak
-nigdy nie kichnął, strzelił.,
-klapa spiętrzająca w idealnym stanie, pięknie chodzi.
Pytanie:
TU jest ładnie pokazane jak się do niego dobrać, tylko tak: jeśli będzie >0,7 V to
Cytat
Jeżeli jest więcej to musisz wyregulować potencjometr (luzujesz 4 śrubki i delikatnie przekręcasz w prawo lub lewo, tylko baaardzo delikatnie - najlepiej tak żeby śrubki lekko przyciskały potencjometr i bardzo lekko stukać np, śrubokrętem)
Odkręcamy delikatnie cały potencjometr i: przesuwamy go w lewo lub w prawo czy obracamy go "po łuku" tzn obracamy na tyle ile pozwalają śruby ?