Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Demontaż kierownicy


41 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 01 grudnia 2011 - 23:10

zwirkson napisał:

jaka jest śruba mocująca kierownice?

Stalowa... :sciana:
A tak poważnie - przeczytaj temat od początku, a znajdziesz dopowiedź ;)



#22 Offline   MarcinLi


  • Postów: 43
  • Na forum od: 12 maj 2011

Napisano 02 czerwca 2014 - 19:46

Witam!! Mam problem z odkręceniem poduchy. Poprzedni właściciel obrobił łeb śruby i nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić

#23 Offline   kamikaze_dragon


  • Postów: 131
  • Na forum od: 15 lip 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 listopada 2014 - 06:58

Ja wczoraj próbowałem odkręcić odkręcić śrubę od kierownicy. Kilka kluczy przedłużki i młot
Deska aż furczała i nie puściła, podgrzewanie śruby palnikiem i nic pozostało zespawać klucz ze śrubą i pneumatem odkręcić i poszło.
a oto efekt spawania
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#24 Offline   znama


  • Postów: 379
  • Na forum od: 11 kwi 2009
  • Miejscowość: Żagań
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W211 E280 CDI 2006r

Napisano 27 listopada 2014 - 08:07

Ale hardcore :E Ja u siebie zmieniałem niedawno kierownicę, ale takich problemów nie miałem.

#25 Offline   MicroEmaus


  • Postów: 5
  • Na forum od: 04 cze 2014
  • Miejscowość: Jaworzno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 212D

Napisano 13 czerwca 2015 - 21:55

Podepnę się pod temat. Posiadam w swoim Mercedesie w124 230e z 90r starą pierwsza kierownice jak wychodzily w pierwszych mercedesach w124. Czy wymienienie tej starej na np nowszą z poduszką co szły od 93r. jest trudne? Wiem wykręcić wkręcić okej. Chodzi mi o zamontowanie klaksonu odbijanie kierunkowskazów i czy nie jest inna sztyca. Nie zależy mi na działaniu poduszki to ma być atrapa. :)
Z góry dzięki. ;)

#26 Offline   Radical


  • Postów: 11
  • Na forum od: 20 sty 2016
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 kwietnia 2016 - 17:56

Na jakie śruby mocowana jest poduszka powietrzna w kierownicy sportline? Chodzi mi o te śruby z tyłu, bo w żaden sposób nie mogę ich podejrzeć.

#27 Offline   RuFuS1984


  • Postów: 3
  • Na forum od: 28 lip 2014
  • Miejscowość: Orzesze
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2017 - 20:33

Witam odgrzeje kotleta ;-)

Muszę wymienić taśmę ale mam problem z odkręceniem tej śruby czy ktoś mi podpowie jak ją odkręcić czy zrobić takiego hardcora jak kolega kamikadze :-D

Niestety śruba jest już trochę zjechana :-/

#28 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 27 stycznia 2017 - 04:53

Rafał, chyba jedyne wyście...

#29 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 stycznia 2017 - 08:22

RuFuS1984, próbowałeś wbić imbusa w śrubę? Raz to trochę 'rozluźnia gwint' i otwór się dopasuje do klucza. Ewentualnie podjechać gdzieś kto ma klucz udarowy.

Jeżeli łeb śruby nie jest zrobiony na okrągło to młotek powinien pomóc.

#30 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 27 stycznia 2017 - 17:20

To ja już proponuje torxa jak idzie....dużo imbusowych śrub tą metodą odkręciłem....ale to układ kierowniczy, wbijając klucz wbijasz "wszystko" aż do przekładni....








Podobne tematy Zwiń