[w124] Demontaż kierownicy
#31
Napisano 27 stycznia 2017 - 20:10
#32
Napisano 27 stycznia 2017 - 20:12
#33
Napisano 27 stycznia 2017 - 20:49
#34
Napisano 30 stycznia 2017 - 09:14
Użytkownik Bogdan 190 dnia 27 stycznia 2017 - 17:20 napisał
http://mb201-124.eu/...post__p__377235
#35
Napisano 30 stycznia 2017 - 10:33
Możecie sobie napierdzielać w to tyloma młotkami, ile tylko znajdziecie.
To nie nie da.
Trzeba "przełamać" klej na gwincie, i tyle.
Kupujesz mocny, stalowy imbus ( chyba 10 mm ), przedłużkę, przejściówkę do klucza do kół, jedna osoba uwiesza się na kierownicy ciągnąc jej prawą stronę w dół ( aby nie próbować przełamać blokady, najlepiej kluczykiem zdjąć blokadę ), a druga uwiesza się na kluczu.
Musi puścić, nie ma bata.
W pojedynkę to owszem, odkręcisz, ale dopiero od drugiego razu. Wtedy nie ma problemu. Niestety rozdziewiczenie tej śruby jedynie na dwa baty.
#36
Napisano 30 stycznia 2017 - 10:38
Użytkownik wojtek81 dnia 30 stycznia 2017 - 10:33 napisał
Możecie sobie napierdzielać w to tyloma młotkami, ile tylko znajdziecie.
To nie nie da.
Trzeba "przełamać" klej na gwincie, i tyle.
#37
Napisano 30 stycznia 2017 - 13:47
Ktoś już tam był. I nie miał tyle determinacji.
#38
Napisano 01 lutego 2017 - 18:49
Użytkownik w0jta5 dnia 30 stycznia 2017 - 09:14 napisał
wbijając klucz wbijasz "wszystko" aż do przekładni....
Do przekładni? Przez gumowe łączniki?
Oczywiście- a co guma ma uderzenia zneutralizować? Jak niewiem to nie pisze....krótko-pacjent mój mercedes z 1983r bez wspomagania wymiana drążków itp kiera krzywo no i demontaż- pare mocnych uderzeń młotkiem w ową śrube- puściła, kiera ustawiona ale....trzeba było mieśniaka co ukręcił kierownica....poprostu wbił tą ośke w przekładnie....efekt wymiana przekładni.
Użytkownik Bogdan 190 edytował ten post 01 lutego 2017 - 18:50
#39
Napisano 03 lutego 2017 - 10:24
Natomiast ja polecam dobić klucz w śrubę w celu dopasowania, do tego wystarczy trzystu gramowy młotek i dwa pyknięcia.
#40
Napisano 26 stycznia 2023 - 09:04
Użytkownik wojtek81 dnia 30 stycznia 2017 - 10:33 napisał
Możecie sobie napierdzielać w to tyloma młotkami, ile tylko znajdziecie.
To nie nie da.
Trzeba "przełamać" klej na gwincie, i tyle.
Kupujesz mocny, stalowy imbus ( chyba 10 mm ), przedłużkę, przejściówkę do klucza do kół, jedna osoba uwiesza się na kierownicy ciągnąc jej prawą stronę w dół ( aby nie próbować przełamać blokady, najlepiej kluczykiem zdjąć blokadę ), a druga uwiesza się na kluczu.
Musi puścić, nie ma bata.
W pojedynkę to owszem, odkręcisz, ale dopiero od drugiego razu. Wtedy nie ma problemu. Niestety rozdziewiczenie tej śruby jedynie na dwa baty.
Odświeżę temat i dopytam proforma - czy w 201 identycznie ściąga się kierownice ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|