Witam - kupiłem niedawno beczunie 2,4D - 2 jazda i już problem... Silnik nagle zaczął hałasowac jakbym traktor odpalił... Jak depnę na wysokie obroty tak jakby zaskakiwał i chodzi normalnie jednak zmniejsze obroty tak do polowy pedalu gazu i znow ten hałas jakby spod pokrywy zaworów... Hałas silnika jest taki jak przy odpalonym ciagniku ze ledwo rozmawiac idzie Dodam że mam mały wyciek oleju z bagnetu i lekko przepuszcza jeden wtrysk - pozatym nic nie zauważyłem... pomocy...
0
[W123] Silnik 2,4D - nagle hałas, zaczeło klekotać
Rozpoczęty przez Gość_zcccz_, kwi 24 2009 16:35
5 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość__
Napisano 24 kwietnia 2009 - 16:35
#2
Napisano 24 kwietnia 2009 - 16:36
zcccz, być może nalezy wyregulować zawory - nie ma problemu z odpałem auta
Tak myślę jesli stało się to nagle to czy czasami nie tankowaleś jakiegoś lewego paliwka - moze wtryski się odezwały :roll:
Moze inni Ci cos wiecej doradzą.
Tak myślę jesli stało się to nagle to czy czasami nie tankowaleś jakiegoś lewego paliwka - moze wtryski się odezwały :roll:
Moze inni Ci cos wiecej doradzą.
#3 Gość__
Napisano 24 kwietnia 2009 - 20:04
Odpala bez problemu...
#4
Napisano 08 maja 2009 - 22:04
zależy jaki hałas, bo mogą być zawory, wtryskiwacze lub pompa wtryskowa...
#5
Napisano 20 czerwca 2009 - 14:03
zcccz napisał:
lekko przepuszcza jeden wtrysk
#6 Gość__
Napisano 13 lutego 2010 - 10:57
MAGNUM-DXi12 napisał:
zależy jaki hałas, bo mogą być zawory, wtryskiwacze lub pompa wtryskowa...
Zawory ustawić warto tak czy inaczej łącząc to z wymianą uszczelniaczy trzonków zaworowych. W w123 zawory ustawia się naprawdę rzadko -jakość materiałów to zapewnia . Nie to co Poldaski czy FSO, gdzie z zaworowych trzonków się potrafiły "gwoździe porobić", a zajrzeć warto było "co chwila". Nie wspominam już o wałkach rozrządu nieutwardzonych należycie(więźniowie to podobno jakiś czas robili....) i zamiast krzywek robiły się "kółeczka" . W123 to inna bajka -jak otwarłem w swojej Beczce pokrywę zaworów to mnie aż urzekło -stan paluszki lizać
Wtryski -trzymając kolejno za przewody stalowe blisko wtryskiwaczy można czasem poczuć, że jeden/dwa odstają od reszty wyraźnie. To czuć i nawet nie trzeba mieć rąk pianisty ;-)
Skoro jeden puszcza....chyba wiadomo co należy zrobić -ma nie puszczać, ot co
Pompa ...tu nieco gorzej. Ogólnie radziłbym ocenę zostawić "pompiarzom". Niech sprawdzą wtryski(ciśnienia otwarcia, precyzję pylenia), pompę, ustawią początek tłoczenia("zapłon")...
Czy w aucie była robiona jakaś "kuracja" układu wtryskowego: Mixolem dajmy na to, tudzież innymi preparatami?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|