Witam
Posiadam mb w124 250D z 88roku, podczas zmiany biegów z 1 na 2 oraz z 2 na 3 samochód zaczyna szarpać (niektórzy określają to jako "kangurki" ). Gdy odpuszczę na chwilę gaz i wcisnę go z powrotem szarpania już nie ma.
Rozmawiałem z mechanikiem i ten poradził mi wymianę sprzęgła. Chciałbym upewnić się czy na pewno wymiana sprzęgła może pomóc, koszt sprzęgła + wymiana to ponad 1100zł, nie chcę wywalać takiej kwoty na coś co nie załatwi sprawy. Nie znam się na tym ale jeśli z 3 na 4 i z 4 na 5 szarpania nie ma to czy na pewno wina leży w sprzęgle ?
W związku z tym pytanie do Was, czy ktoś się już z takim czymś spotkał i czy na pewno chodzi o sprzęgło ?
0
[w124] wymiana sprzęgła
Rozpoczęty przez kirex, maj 21 2009 16:02
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 maja 2009 - 16:02
#2
Napisano 21 maja 2009 - 16:08
Rozmawiałeś z mechanikiem, a czy mechanik sie przejechał?
Sprzęgło jak wysoko łapie?
Sprzęgło jak wysoko łapie?
#3
Napisano 21 maja 2009 - 16:09
Bardzo łatwo zweryfikować grubość okładzin sprzęgła. W "Sam Naprawiam" jest dobrze wyjaśniona cała operacja.
Co do ceny za wymianę i części to chyba trochę drogo. Jakiś rok temu za wymianę w 300D ojciec płacił 700zł.
Co do ceny za wymianę i części to chyba trochę drogo. Jakiś rok temu za wymianę w 300D ojciec płacił 700zł.
#4
Napisano 21 maja 2009 - 16:34
Cytat
Rozmawiałeś z mechanikiem, a czy mechanik sie przejechał?
Nie, nie jechał, określił to na podstawie tego samego co tu napisałem.
Cytat
Sprzęgło jak wysoko łapie?
Hmm, nie wiem dokładnie jak to określić, ale tak jakby w połowie "wciśnięcia"
Cytat
Co do ceny za wymianę i części to chyba trochę drogo. Jakiś rok temu za wymianę w 300D ojciec płacił 700zł.
Sprzęgło firmy VALEO ok. 867zł, bo podobno tylko takie można (sprawdzane na podstawie numerów nadwozia) i wymiana 250zł
#5
Napisano 21 maja 2009 - 16:41
kirex napisał:
Sprzęgło firmy VALEO ok. 867zł, bo podobno tylko takie można (sprawdzane na podstawie numerów nadwozia) i wymiana 250zł
roxa napisał:
nie bierz tego do ręki. Sprzęgło LUK lub SACHS, cena w zależności od regionu ok.600PLN. Poczytaj , poszukaj na forum w temacie sprzęgła.
Jak wymieniać to tylko na to co wskazał kolega wyżej. Ale oczywiście komplet.
#6
Napisano 21 maja 2009 - 19:33
W moim przypadku (sluzbowy 124 2,5D) takie same objawy jak u Ciebie. Ale tylko w zakresie obrotow 1500/1700, trzeslo jak cholera. Nie dalo sie jechac. Wykluczuno uklad przeniesienia napedu. Wtryskiwacze oraz pompe wtrskowa rowniez wymieniono. Nic nie pomoglo. Dopiero wymiana amortyzatorka ciegna pedalu gazu rozwiazala problem. Tak bylo u mnie. - pozdrawiam -
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Problem z odpowietrzeniem sprzęgła |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Adam1205 |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|