THX Devcrk
6
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja
Rozpoczęty przez scOti, maj 27 2009 12:44
205 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 31 grudnia 2010 - 00:31
#42
Napisano 05 stycznia 2011 - 10:36
Panowie przy jakiej temperaturze silnika NAJLEPIEJ regulowac wypełnienie KE-Jeta ?
Zauważyłem że wypełnienie zmienia się w zależności od temperatury.
Zauważyłem że wypełnienie zmienia się w zależności od temperatury.
#43
Napisano 05 stycznia 2011 - 11:21
Czytałem, że najlepiej jest wszystko regulować na zimnym silniku...
#44
Napisano 05 stycznia 2011 - 13:18
Może się komuś przyda.
http://translate.goo....com/%3Fp%3D122
I w oryginale :
http://w124-zone.com...p?article_id=28
http://translate.goo....com/%3Fp%3D122
I w oryginale :
http://w124-zone.com...p?article_id=28
#45
Napisano 05 stycznia 2011 - 14:22
bartLBN Zaskoczyła mnie Twoja odpowiedz czytałem kilka wątków na temat regulacji wszędzie pisano żeby silnik był nagrzany ale nikt nie napisał jak bardzo nagrzany :shock:
#46
Napisano 05 stycznia 2011 - 14:34
Tzn sprostowanie... Nawet w tym wątku jest napisane, że regulować należy na silniku "zimnym"(sorry za to określenie może złe było). Chodziło mi o to, że nie może być nagrzany na maxa bo sonda namiesza. Ale z tego co rozumiem to przynajmniej ssanie się musi wyłączyć.
#47
Napisano 05 stycznia 2011 - 15:23
Pewnie dlatego mi falował +- 50 obrotów na wolnych jak nie był zagrzany do 60stopni.
Po pracy zestroje go na zimnym
Po pracy zestroje go na zimnym
#48
Napisano 05 stycznia 2011 - 15:37
Ja stroiłem gdy temperatura silnika nie przekraczała 80*C,a silnik nie faluje ciepły czy zimny.Na zimno mi pokazuje 7,5V(dodanie gazu nie zmienia wartośći) ,po rozgrzaniu od 50*C oscyluje wokół 7V,na gorącym jest podobnie.Na drugi dzień,warto sprawdzić czy nic się nie zmieniło.
#49
Napisano 11 stycznia 2011 - 15:23
Witam,
Mam taki dziwny problem z potencjometrem klapy.
Ogólnie miałem do nie dawna bardzo dobrze wyregulowaną mieszankę(~50%) i potencjometr(~0,7V), obroty jałowe były poniżej 1k, auto się bardzo ładnie zbierało itp. Wszystko ok oprócz odpalania w mróz. Musiałem kręcić z minutę jak było z -10. Palec, kopułka, świece, przewody wymienione ~1kkm temu. Na gazie od dawna nie jeżdżę i mam zdjęty mikser.
Coś mi się później popsuło i obroty jałowe mam 100-1100 a czasami nawet i do 1300 dochodzą. Auto na mrozie co prawda lepiej odpala, ale wziąłem się dziś za sprawdzenie i regulacje.
Przez przypadek na odpalonym silniku odłączyłem kabel od potencjometru i nic się nie stało, obroty nawet nie zafalowały. Dodałem gazu i też wszystko ok, cały zakres obrotów jest. Poluzowałem wszystkie śruby od potencjometru, poruszałem nim góra/dół i też zero reakcji. Kiedyś jak regulowałem to przy tych skrajnych położeniach silnik przygasał albo miał duże falujące obroty. Więc to też jest dziwne. Jakieś pomysły co to może być?
Ciekawe jest to, że normalnie mogę sobie wyregulować napięcie na potencjometrze po podłączeniu woltomierza.
Komputer za akumulatorem wydaje mi się, że działa bo ABS się nie świeci i nawet działa.
Teraz sobie przypomniałem, że niedługo przed tymi objawami pod maską jedyne co było robione to pomiar napięcia ładowania akumulatora.
Mam taki dziwny problem z potencjometrem klapy.
Ogólnie miałem do nie dawna bardzo dobrze wyregulowaną mieszankę(~50%) i potencjometr(~0,7V), obroty jałowe były poniżej 1k, auto się bardzo ładnie zbierało itp. Wszystko ok oprócz odpalania w mróz. Musiałem kręcić z minutę jak było z -10. Palec, kopułka, świece, przewody wymienione ~1kkm temu. Na gazie od dawna nie jeżdżę i mam zdjęty mikser.
Coś mi się później popsuło i obroty jałowe mam 100-1100 a czasami nawet i do 1300 dochodzą. Auto na mrozie co prawda lepiej odpala, ale wziąłem się dziś za sprawdzenie i regulacje.
Przez przypadek na odpalonym silniku odłączyłem kabel od potencjometru i nic się nie stało, obroty nawet nie zafalowały. Dodałem gazu i też wszystko ok, cały zakres obrotów jest. Poluzowałem wszystkie śruby od potencjometru, poruszałem nim góra/dół i też zero reakcji. Kiedyś jak regulowałem to przy tych skrajnych położeniach silnik przygasał albo miał duże falujące obroty. Więc to też jest dziwne. Jakieś pomysły co to może być?
Ciekawe jest to, że normalnie mogę sobie wyregulować napięcie na potencjometrze po podłączeniu woltomierza.
Komputer za akumulatorem wydaje mi się, że działa bo ABS się nie świeci i nawet działa.
Teraz sobie przypomniałem, że niedługo przed tymi objawami pod maską jedyne co było robione to pomiar napięcia ładowania akumulatora.
#50
Napisano 11 stycznia 2011 - 15:30
Fragili napisał:
Cytowanie selektywne
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nivo - sprawdzenie, regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | akim 42 |
|
|
|
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|
||
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sarbel |
|
||
[W124] Regulacja lub wymiana zamka drzwi kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|