ECU to ten największy sterownik, BOSCH'a. U Ciebie powinien być 0 280 800 344. Jeśli będzie ok to ja bym zajrzał do wtryskiwaczy i do sondy.
6
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja
Rozpoczęty przez scOti, maj 27 2009 12:44
205 odpowiedzi w tym temacie
#181
Napisano 06 lutego 2019 - 21:42
#182
Napisano 06 lutego 2019 - 22:00
Dzięki, sprawdzę niebawem. Co do wtryskiwaczy - sprawdzić tylko wzrokowo rozpylanie czy kombinować od razu z testem wtryskiwanej objętości?
#183
Napisano 06 lutego 2019 - 23:42
Wzrokowo, aż tak dokładny pomiar jest niepotrzebny. Jeśli któryś nawala to zauważysz.
#184
Napisano 07 lutego 2019 - 12:12
Sterownik 0 280 800 220. Ale wtedy tez sprawdzalem wypełnienie na nie do konca cieplym silniku, teraz na 85°C wypelnienie dokladnie 50% co wskazuje na sondę lambda.
Odnośnie sterownika - czy ten jest zły?
Odnośnie sterownika - czy ten jest zły?
#185
Napisano 07 lutego 2019 - 19:59
A czy na włączonym zapłonie zawór powietrza klika? 50% to sonda, ja bym ją obejrzał i jeśli wygląda na dawno nie zmienianą to bym wstawił nową.
#186
Napisano 09 lutego 2019 - 09:38
Kiedyś jak sprawdzalem to klikał,nie przypuszczam, żeby cos się zmieniło od tego czasu. Tylko czy uszkodzona sonda lambda powodowałaby trudne odpalanie?
#187
Napisano 09 lutego 2019 - 13:31
Użytkownik Sawyer dnia 07 lutego 2019 - 19:59 napisał
A czy na włączonym zapłonie zawór powietrza klika? 50% to sonda, ja bym ją obejrzał i jeśli wygląda na dawno nie zmienianą to bym wstawił nową.
#188
Napisano 11 lutego 2019 - 10:10
Sterownik chyba jest w porządku, trafiona sonda powoduje takie kłopoty. Najlepsza będzie dedykowana BOSCHa
#189
Napisano 01 marca 2019 - 18:42
Już miałem zamawiać sondę boscha, ale postanowiłem ją zmierzyć najpierw. Generalnie pod dywanikiem są dwa złącza - jedno dwupinowe i jedno jednopinowe. Na jednopinowym (z zielonym kablem) wskazanie napięcia na sondzie pokazuje około 0,8V, ale nie waha się, stoi. Jak dodałem gazu mocno to zaczęło rosnąć do około 0,95V. Na dwupinowej, jeden - 14V, drugi 0,05V.
Moje pytanie brzmi, czy wskazanie na jednopinowym złączu nie powinno oscylować?
Moje pytanie brzmi, czy wskazanie na jednopinowym złączu nie powinno oscylować?
#190
Napisano 06 sierpnia 2019 - 12:44
Pytanko na które odpowiedzi znaleźć nie mogę w201 93' 2.3E. Podczas wymiany kalosza w ke-jet moją uwagę zwróciła klapa spiętrzająca. Jest delikatnie wyżej niż linia w korpusie kejeta. Więc jak dobrze rozumiem przy odpalaniu przez moment ona się zamyka. Cała łapa nie opiera się na śrubie regulacyjnej a na korpusie.
Zdjęcia:
Zdjęcia są zrobione na klapie ustawionej w pozycji spoczynku. Gdy nacisnę ja choćby kawałek, dużo lepiej domyka gardziel.
Zdjęcia:
Zdjęcia są zrobione na klapie ustawionej w pozycji spoczynku. Gdy nacisnę ja choćby kawałek, dużo lepiej domyka gardziel.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nivo - sprawdzenie, regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | akim 42 |
|
|
|
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|
||
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sarbel |
|
||
[W124] Regulacja lub wymiana zamka drzwi kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|