#21
Napisano 09 sierpnia 2018 - 22:26
Kupiłem na ebay od 717.450.
W poniedziałek szczepimy. Mam nadzieję, że będzie ok i el fabrico.
#22
Napisano 09 sierpnia 2018 - 22:39
#23
Napisano 16 sierpnia 2018 - 08:19
Użytkownik kaju007 dnia 26 lipca 2017 - 12:54 napisał
Użytkownik brajtas dnia 28 lipca 2017 - 08:30 napisał
Niestety z tej przeróbki mojego wału od 2.6E - w tym "porządnym warsztacie" - nie jestem zadowolony. Powyżej 80km/h pojawiały się mocne wibracje.
W tym roku reklamowałem usługę i panowie z warsztatu stwierdzili, że mój wał był krzywy reklamacja została uznana i wał ponoć został wyprostowany i jeszcze raz wyważony.
Nie powiem, czuć lekką poprawę ale dalej powyżej prędkości 80km/h występują wibrację tyle, że teraz o innej amplitudzie Trochę pojeździłem ale nie ma przyjemności z jazdy bo czuję się jak bym siedział na fotelu u dentysty ( w trakcie "borowania" zęba).
Chciałem zastosować wał oryginalny ale niestety POLEGŁEM bo wersja od automatu jest za krótka wychodzi na to, że wersja z automatem ma przesunięte mocowanie podpory wału do tyłu bliżej w stronę mostu...nie rozumiem PO CO ??? Przednia część tego wału ma długość dokładnie taką samą jak mój wał z 2.6e po skróceniu, a tylna część z 3.2e musi być nie co krótsza gdyż most w wersjach 220 konnych jest większy i bardziej wystaje w stronę silnika (około 2 cm więcej niż ten mój z 2.6e).
Sądziłem, że położenie mocowania podpory jest "constans" we wszystkich modelach nie zależnie od rodzaju zastosowanego silnika i skrzyni biegów, żeby jego tylna część miała jednakową długość. A tu ZONK w 3.2 jest inaczej... dlaczego ?
Pomoże ktoś?
Użytkownik brajtas edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 08:48
#24
Napisano 16 sierpnia 2018 - 09:24
#25
Napisano 16 sierpnia 2018 - 21:58
Potwierdziło się więc moje przypuszczenie, że w autach z dużą główką mostu (2.8e i 3.2e) punkt mocowania podpory wału został przesunięty w stronę mostu o około 5cm względem jego położenia w wersjach z mniejszą główką mostu (2.6e lub 3.0e). Czym ta zmiana została podyktowana? Nie mam pojęcia. Koledzy macie jakieś pomysły?
Użytkownik brajtas edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 22:10
#26
Napisano 22 sierpnia 2018 - 19:37
#27
Napisano 26 sierpnia 2018 - 05:09
Użytkownik mars121 dnia 22 sierpnia 2018 - 19:37 napisał
#28
Napisano 06 marca 2019 - 19:23
Użytkownik dawido12340 edytował ten post 06 marca 2019 - 19:24
#29
Napisano 07 marca 2019 - 09:49
Ten numer który podałeś : 140 260 02 00 717 454 0 6095851
składa się z następujących elementów :
- numer części MB :140 260 02 00,
- typ skrzyni : 717.544,
- numer seryjny: 06095851.
Wg linka, którego już wcześniej wysłałem Ci na priv-a:
http://www.w114-115....=235060&id=1235
i tego:
http://www.w114-115....=230420&id=1230
i tego też:
http://www.w114-115....=230430&id=1230
Przełożenia w tej skrzyni są następujące:
I. 4,15;
II. 2,52;
III. 1,69;
IV. 1,24;
V. 1,0;
R. 4,15
Tutaj też coś znajdziesz na temat Getrag-ów: https://mbturbo.com/...-transmissions/
Zapodaj fotkę albo link do aukcji, Getragi mają charakterystyczny jeden element.
Użytkownik brajtas edytował ten post 07 marca 2019 - 09:59
#30
Napisano 08 marca 2019 - 07:35
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|