słuchajcie ostatnio umaniłem sobie żeby może rozstać się z tym mułem 2,0 D i wymienic silnik na 2,5 lub 2,5 turbo i nie wiem czy np. jak wsadze zwykłe rzedowe 250 to czy skrzynia zostanie moja wał dyfer półośki no i cała reszta.chcialbym 250 td ale pewnie to trzeba bedzie wszystko zmienic.wiec prosze o rade
0
[w124] wymiana 200D na 250D lub 250 TD
Rozpoczęty przez kubek, cze 21 2007 15:18
29 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 czerwca 2007 - 15:18
#2
Napisano 21 czerwca 2007 - 15:21
latwiej, szybciej i pewnej bedzie zmienic autko
#3
Napisano 21 czerwca 2007 - 15:22
ja sie juz nasłuchalem na temat swapu...
silnik (z osprzętem)...
zawieszenie przednie...
hamulce...
skrzynia...
most...
wał i półośki też by sie przydało...
licznik...
poza tym 2.0D też da sie jeździć dynamicznie
silnik (z osprzętem)...
zawieszenie przednie...
hamulce...
skrzynia...
most...
wał i półośki też by sie przydało...
licznik...
poza tym 2.0D też da sie jeździć dynamicznie
#4
Napisano 21 czerwca 2007 - 15:31
bially33 napisał:
da sie jeździć dynamicznie
#5
Napisano 21 czerwca 2007 - 15:34
MICHAL200, nie znasz sie
na dzwięk silnika mojego 200D wszystkie 316i i inne ople gasną z wrażenia
na dzwięk silnika mojego 200D wszystkie 316i i inne ople gasną z wrażenia
#6
Napisano 21 czerwca 2007 - 17:27
bially33, może masz tłumik dziurawy
200D da się jeździć dynamicznie - ale jak przystało na 200D. Przejedź się byle benzynowcem z silnikiem 2.0 --> w górę. Jak czasem przesiadam się do 190 2.0 ojca (dodam że gaźnik, więc i tak słaby) to czuję różnicę i wtedy to dla mnie jest całkiem dynamiczna jazda.
200D da się jeździć dynamicznie - ale jak przystało na 200D. Przejedź się byle benzynowcem z silnikiem 2.0 --> w górę. Jak czasem przesiadam się do 190 2.0 ojca (dodam że gaźnik, więc i tak słaby) to czuję różnicę i wtedy to dla mnie jest całkiem dynamiczna jazda.
#7
Napisano 21 czerwca 2007 - 21:01
ja mam mojego mesia po ojcu i nie mialem za duzego wyboru co do silnika moj niby ma cos pogrzebane przy pompie wtryskowej i kreci sie do 5500 obrotow:D na miasto 2.0 wystarcza ale na trase nie bardzo 165km/h i koniec praktycznie a taki 2,5 to i ładnie pracuje (moze nie tak jak 300 ) ale tez ladnie i pali tyle co 2.0 no nie ma co sie oszukiwac 75 km to nie to co 90 km
#8
Napisano 21 czerwca 2007 - 21:16
Zmiana 200 na 250D wiazala by sie z wymiana mostu, skrzyni biegow i silnika, licznika. Reszta pozostaje ta sama. Nie jest to az taka wielka filozofia ale jednak trzeba wydac pare zl na czesci.
Silnik 2500
Skrzynia 800-100
Most 500-700
Licznik 100.
Nie mowie wogole o kosztach przelozea bo to bedzie juz bez sensu.
Silnik 2500
Skrzynia 800-100
Most 500-700
Licznik 100.
Nie mowie wogole o kosztach przelozea bo to bedzie juz bez sensu.
#9
Napisano 21 czerwca 2007 - 21:34
magik napisał:
Nie mowie wogole o kosztach przelozea bo to bedzie juz bez sensu.
#10
Napisano 21 czerwca 2007 - 21:46
No tak ale ja mialem wszystkie podzespoly a on nawet skrzynie biegow i pot musial by kupic. Oplacalo by sie tylko kupic rozbitka 2,.5D zeby robic przekladke calego ukladu napedowego.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|