Od dłuższego czasu przymierzam się do wymiany wnętrza na skórzane. Jednak mam kilka wątpliwości czy wszystko uda mi się zamontować. W moim aucie przedni fotel kierowcy mam elektrycznie regulowany i pompowany a fotel pasażera sterowany manualnie. Moje pytanie brzmi czy jak kupie zestaw który ma fotel pasażera sterowany elektronicznie to czy uda mi się wszystko podłączyć i czy jak fotel kierowcy nie będzie pompowany to czy nie będzie jakiegoś problemu ? No i jak wygląda sprawa podgrzewania bo ja w swoim aucie nie mam, a w skórce zazwyczaj jest ?
1
[w124] Wymiana wnętrza na skórzane
Rozpoczęty przez Chiro, lip 01 2009 20:17
42 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 lipca 2009 - 20:17
#2
Napisano 02 lipca 2009 - 08:13
Z samym przełożeniem nie powinieneś mieć żadnych większych problemów, natomiast jeżeli chodzi o sterowanie itd to będziesz musiał dorobić wiązkę. Dowiedz się tylko wtedy który bezpiecznik jest odpowiedzialny oryginalnie za podgrzewanie itp. Z pompowaniem też nie powinno być żadnych problemów.
#3
Napisano 02 lipca 2009 - 12:03
Podgrzewanie jest sprawą mniej ważna bo niekoniecznie muszę podłączać. Bardziej chodzi mi o to jak wygląda podłączenie prawego fotela pod elektryczne sterowanie... Bo u mnie jest manualne...
#4
Napisano 02 lipca 2009 - 12:13
Chiro, prawy fotel jest niezalezny od lewego (wspolne tylko zasilanie). Nie bedziesz mial z tym zadnego problemu. Jezeli fotele nie maja pamieci to nie ma tam zadnej elektorniki - tylko wlacznik w drzwiach pasazera i silniki w fotelu. Wystarczy poprowadzic wiazke i wlozyc sterownik w boczek drzwi i po problemie.
Podgrzewanie - rowniez wystarczy polozyc wiazke i sterownik. Przyciski w drewienku kolo lewarka zmiany biegow. Nie ma tu zadnej filozofii ale troszke trzeba sie pomeczyc z polozeniem wiazki i podpieciem zasilania. Wiem bo sam przez to przechodzilem... Okolo 15 godzin roboty mi zeszlo tylko ze ja musialem przekaldac wszystkei silniki elektryczne z jednego zestawu foteli do drugiego - masakra Ale przynajmniej wiem jak zbudowany jest fotel i jak realizowane jest jego sterowani
Podgrzewanie - rowniez wystarczy polozyc wiazke i sterownik. Przyciski w drewienku kolo lewarka zmiany biegow. Nie ma tu zadnej filozofii ale troszke trzeba sie pomeczyc z polozeniem wiazki i podpieciem zasilania. Wiem bo sam przez to przechodzilem... Okolo 15 godzin roboty mi zeszlo tylko ze ja musialem przekaldac wszystkei silniki elektryczne z jednego zestawu foteli do drugiego - masakra Ale przynajmniej wiem jak zbudowany jest fotel i jak realizowane jest jego sterowani
#5
Napisano 20 lipca 2012 - 14:15
Witam,
TO czy możesz napisac jak podpiąć takie elektryczne sterowanie fotelem kierowcy który ma też podgrzewanie, ja mam taki problem , mam kostki do podpiecia tego sterowania tylko wiążka jest rozcięta i kilka kabli poprzecinanych np czerwony z białym paskiem i czerwony z żółtym paskiem i brązowy, nie mam tez w tej wiązce gniazd na sterowanie przyciskami podgrzewania foteli,
ma ktos jakieś schematy, opis kabli albo poda linka na forum, bo ta szukajka mi zwraca tylko wyniki z podgrzewaniem foteli??
Aro
TO czy możesz napisac jak podpiąć takie elektryczne sterowanie fotelem kierowcy który ma też podgrzewanie, ja mam taki problem , mam kostki do podpiecia tego sterowania tylko wiążka jest rozcięta i kilka kabli poprzecinanych np czerwony z białym paskiem i czerwony z żółtym paskiem i brązowy, nie mam tez w tej wiązce gniazd na sterowanie przyciskami podgrzewania foteli,
ma ktos jakieś schematy, opis kabli albo poda linka na forum, bo ta szukajka mi zwraca tylko wyniki z podgrzewaniem foteli??
Aro
#6
Napisano 20 lipca 2012 - 15:00
W FAQ są wszystkie schematy. Rozejrzyj się tam
#7
Napisano 20 lipca 2012 - 15:58
Tylko z tego co się orientuję nie da się założyć pneumatyki do foteli typu sportline.
#8
Napisano 20 lipca 2012 - 16:08
Nie da się. Do foteli spotline nie dołożysz ani pneumatyki ani grzania.
#9
Napisano 20 lipca 2012 - 18:10
Ja bym radził przełożyć samą tapicerkę do fotela elektrycznego. Kilka dni temu rozbierałem fotele w124, aby zyskać materiał do wszycia łatki boka fotela kierowcy w CE Cała operacja okazała się na tyle prosta że przełożyłem właśnie całą tapicerkę, zdejmuje się to w 10 min.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|