HEJ HO,
...mam Panowie dylemat.Chcę zmodyfikowac mój układ wydechowy.Owa przeróbka ma polegać na dodaniu podwójnego (właściwie po4nego) wydechu 2+2,po jednym tłumiku z każdej strony.Tu zaczyna się problem.
Jest to wydech dedykowany do mercedesa ale innego modelu....do mojego inżynierowie MB postanowili wkładać jedynie jeden tłumik (nie ważne czy AMG,BRABUS,LORINSER,MAE etc),nie mam ochoty na przeróbkę wzdłuż zderzaka(pod zderzakiem właściwie) i pseudo tłumik na końcu.
Z jednej strony jak pisałem jest miejsce na tłumik,a z drugiej mam wystającą 'skrzynkę'-bak lub miejsce kola zapasowego.Jeśli to to drugie to moze w jakiś sposób to wyklepac robiąc w ten sposób miejsce na dodatkowy tłumik,a może macie jakiś inny pomysł?
0
[r129] Modyfikacja wydechu - po dwie na stronę
Rozpoczęty przez benzebub, lip 02 2009 00:46
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 lipca 2009 - 00:46
#2
Napisano 02 lipca 2009 - 06:49
A musisz miec koniecznie dwie dwururki ?
Z jakiego modelu masz ten wydech ?
Co Ty chcesz klepac pod podwioziem ? :shock:
Z jakiego modelu masz ten wydech ?
Co Ty chcesz klepac pod podwioziem ? :shock:
#3
Napisano 02 lipca 2009 - 08:05
benzebub, ta "skrzynka" to właśnie wnęka na koło zapasowe. Przy takiej średnicy rur wydechowych jakie standardowo ma SL nie jesteś w stanie zmieścić kolejnej między wahaczem, a podwoziem. Najczęściej w SL'ach właśnie robią wydech na drugą stronę pod zderzakiem. Też uważam, że to lipa.
Klepanie tej wnęki na koło zapasowe, to też nie najlepsze rozwiązanie, bo po pierwsze niszczysz samochód, a po drugie nie zmieścisz tam już pełnowymiarowego koła zapasowego.
Na ile tłumików chcesz zrobić ten wydech i gdzie chcesz zmieścić dodatkowy końcowy?
Takim wydechem osiągów raczej nie poprawisz, a jeżeli ma to tylko wyglądać, to najłatwiej albo zrobić pod zderzakiem, albo sobie odpuścić. Ja wybrałem tą drugą opcję
Klepanie tej wnęki na koło zapasowe, to też nie najlepsze rozwiązanie, bo po pierwsze niszczysz samochód, a po drugie nie zmieścisz tam już pełnowymiarowego koła zapasowego.
Na ile tłumików chcesz zrobić ten wydech i gdzie chcesz zmieścić dodatkowy końcowy?
Takim wydechem osiągów raczej nie poprawisz, a jeżeli ma to tylko wyglądać, to najłatwiej albo zrobić pod zderzakiem, albo sobie odpuścić. Ja wybrałem tą drugą opcję
#4
Napisano 02 lipca 2009 - 12:21
Cytat
Na ile tłumików chcesz zrobić ten wydech i gdzie chcesz zmieścić dodatkowy końcowy?
Wczoraj znalazłem gdzieś w necie zdjęcia faceta,który zrobił podwójny 2+2 wydech w w126 sec(zdaje mi się ,że sec-i są szersze;/)i włozył tłumiki w miejsca pomiędzy standardowym zaczepem-wnęką a bokiem zderzaka,a miejscem na kolo zapasowe i bokiem zderzaka.
Cytat
Takim wydechem osiągów raczej nie poprawisz
Chciałem poprostu mieć wydech współgrający z felgami-chodzi o firmę.Bo choinki z mojego samochodu robic nie będę tj.tu wydech lorinser,felgi amg,maska brabusa ,a znaczek carlssona hehe.
#5
Napisano 02 lipca 2009 - 14:19
benzebub napisał:
Bo choinki z mojego samochodu robic nie będę
benzebub, powiedz coś więcej na temat swojego samochodu, lub zrób tą prezentację, bo nawet nie wiem czy masz przed czy po lifcie tego R129 ;-)
#6
Napisano 02 lipca 2009 - 15:27
Cytat
Nikt znający się na R129 nie da się nabrać, że tak było fabrycznie, bo nawet w topowych wersjach AMG i innych nie było takiego wydechu
dobrze wiem,że w wersjach AMG,BRABUS,LORINSER,a nawet u BATMANO-KOENIGa nie było 2+2.Nie mam zamiaru tez nikogo 'nabierać' bo co to za nabieranie,przecież wiadomo że naklejka AMG,czy tez nawet zderzak,lub cale ospojlerowanie nie zrobi ci z samochodu wyścigowego mercedesa;)....chcesz się ścigać to kupujesz porsche,a płynac po drodze,to kupujesz Gwiazdę( no może z SL'em to nie tak dosłownie płynąć,ale coś w tym stylu;)
Mam poprostu taką chęć i możliwość kupienia wydechu wartego sporo więcej,a pasującego do felg które już całkiem niedługo założę.
Wcześniej miałem i mam do dzisiaj hehehe,ostre ciśnienie na ospojlerowanie amg (przed liftem)ze spojlerem na klapę włącznie,3częściowe 17stki oraz kwadratową 2rurkę AMG.Jednak jest to towar nielatwy do zdobycia,a nawet zaryzykuję stwierdzenie,że niemozliwy-jeśli chodzi o ospojerowanie.Dlatego zaniechałem owych poszukiwań.
Jestem estetą i nie jaram się wyścigami na światłach,bardziej przemawia za mną wygląd auta,dlatego też nie zakładałbym żadnych remuso-podobnych gwizdków.Nie lubię tandety dlatego właśnie zastanawiam sie nad 2+2 ale z dwoma tlumikami,bez 'kolanek' i przedłużek hehe...
Cytat
powiedz coś więcej na temat swojego samochodu, lub zrób tą prezentację, bo nawet nie wiem czy masz przed czy po lifcie tego R129
#7
Napisano 03 lipca 2009 - 08:01
benzebub napisał:
chcesz się ścigać to kupujesz porsche,a płynac po drodze,to kupujesz Gwiazdę( no może z SL'em to nie tak dosłownie płynąć,ale coś w tym stylu;)
benzebub napisał:
oraz kwadratową 2rurkę AMG
benzebub napisał:
ale z dwoma tlumikami
benzebub napisał:
Jest to sl320 z 96roku przed liftem (tak ichciałem,w chwili obecnej nie przemawia za mną wersja 'przejściowa'96 w górę)
PS. Przerzucę ten wątek do działu R129, bo rozmowa jest tylko o tym modelu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pierdzenie wydechu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bigooos3 |
|
|
|
modyfikacja instalacji mercedes 210 silnik 4,3l |
Modyfikacje,Tuning | customgarage |
|
||
Modyfikacja ASB ruszanie z pierwszego biegu |
Modyfikacje,Tuning | PiotrGo |
|
|
|
Odwiedziny lakiernika . W124 |
HydePark | W124POWER |
|
||
Wybór odpowiedniego wydechu. |
Modyfikacje,Tuning | Donbroda |
|
|