Skocz do zawartości




- - - - -

[w126] problem na wolnych obrotach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   benzebub


  • Postów: 15
  • Na forum od: 23 cze 2009
  • Miejscowość: Lublin

Napisano 11 lipca 2009 - 15:38

Cześć,

mam problem z MERCEDESem 420SEC rok prod.1991-konkretnie z działaniem silnika?!.Na początek co zostało zrobione,naprawione bądz wymienione na nowo:
-kable Bosh
-świece NGK
-kopułka Bosh
-palec zapłonowy Bosh
-regulator ciśnienia (gruszka) og MB
-'silniczek krokowy' og MB
-wszystkie gumowe cześci 'fajki'łączące silniczek krokowy (brak lewego powietrza,szczelne) og MB
-czujnik temperatury og MB

-płyta spiętrzająca,przepustnica działają bez zarzutu
-rozrusznik zrobiony
-uszczelki pod klawiaturą
-silnik trzyma równe ciśnienie na wszystkich 8cylindrach
oprócz tego cały układ chłodzenia (chłodnica,pompa,termostat,wisko-nowe og mb) trzyma pięknie temperaturę.

...no i naszedł czas na opis problemu.Silnik działał jak przysłowiowy 'dzwon' i wydawalo się,że tak będzie już na stałe,niestety zgubił się bieg wsteczny.Po jego reperacji,okazało sie iż silnik nie działa równo,dlatego wykonane zostały wymiany i naprawy powyżej.Niestety nic nie pomogło.
Czuć wibracje silnika,na którym wcześniej można bylo kłaść szklankę z wodą:( zwiększają się one po dluzszej jezdzie (oczywiście odczówalne w czasie stania na światłach,czy w korku).Co mnie zastanawia to fakt,że wskaznik obrotów nie szaleje,gibie natomiast wskaznik cisnienia oleju.Dzieje sie to ewidentnie na wolnych obrotach.czy mogą to być wypalone zawory(to jedyne co przychodzi m ido głowy)bo raczej wszystko inne zostało zrobione!

Piszę o działaniu samochodu na benzynie,poniewaz na LPG huśta,szarpie silnik na boki na wolnych.Więc koncentrujmy sie na problemie benzynowym,bo silnik musi dzialac poprawnie na tym paliwie;)

prosze Was o pomoc...










Podobne tematy Zwiń