robertzpoznania napisał:
dlaczego deprezcjonujesz moją wiedzę i doswiadczenie jako posiadacza i w202 i w124?,
deprecjonujesz
Nie wiem może dlatego, że w garażu stoją dwa okulary, jedno vito w CDI-kach, 190tka i do niedawna 124 oba 2,0D i widzę co się dzieje.
Widzę, że nie masz CDI-ka...
Vito ma grubo ponad 300 tysięcy na książkach, wtryski nawet nie były dotykane i się nie zanosi na to.
robertzpoznania napisał:
co do spalania to polemizuje
E320 CDI 7,3 litra średnia cykl mieszany wcale bez oszczędzania gazu.
robertzpoznania napisał:
Spróbój np. wymienic swiece żarową w cdi , nie mówie takze o wrazliwosci na jakosc paliwa itd.Szybko usmiech z Twojej twarzy zejdzie jak cos s cdi pierdyknie np. wtryski.A te silniki po lifcie juz mają nakulane >350.000 realnie i juz sie moze z nimi cos dziac
Wiem ile kosztuje taka zabawa tysiak nówka, ~250 zł regeneracja w ASO ktoś mówił że do 220 CDI 130 brutto za sztukę+ 400 robocizna.
Przebieg nie zależy od tego czy jest po lifcie czy nie... równie dobrze można trafić na auto które ma nakulane 100 tysięcy.
Zapraszam na mobile.de zobacz ile CDI-ków ma nakulane powyżej 500 tyś.
robertzpoznania napisał:
pod warunkiem że się nie ukręcą
a zdarza się to w 8 przypadkach na 10 a wtedy najczesciej trzeba glowice sciagac
Jak będę w ASO zapytam jak to u nich wygląda, wątpiące bardzo aby tak było, nie trzeba ściągać są magizy co umieją bez.
robertzpoznania napisał:
nawet aso zastrzega sie ze wymiana swiec w cdi jest na odpowiedzialnosc wlasciciela
Czyli, że co jak im się uda to wymienią jak nie to dawaj pan jeszcze tysiąc za rozbieranie głowicy bo nasz mechanik za mocno pociągnął?? Sory ale jak im się nie uda to ich strata, co innego przy renowacji.
O rdzy nie mówię, bo różnie bywa jeden jest rady a drugi ładny, zależnie jak się postarali przy lakierowaniu, niestety więcej jest tych pierwszych.
robertzpoznania napisał:
3.koszty eksploatacji d.wieksze nie mówie tu o filtrach i olejach tylko np. o wtryskach , klockach,sworzniach,wachaczach itp. nawet tego samego producenta np. ostatnio robiłem klocki tył ATE do mojego w124 65 zł do w210 ojca tez ATE 140 - ogólnie wszystko drozsze srednio 2,3 razy a są takze inne "kwiatki"
A spójrz w drugą stronę, podłączam pod kompa wiem co mu dolega,a ty:"a może to, albo tamto" działasz na zasadzie domysłów co jest do wymiany...
Jeśli ktoś z niebieskich uzna, że odeszliśmy od tematu proszę o założenie nowego tematu na temat różnic jakościowych które zaszły w Mercedesach począwszy od 1994 roku i przeniesienie naszych postów.