Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Progi - naprawa czy wymiana?


65 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   dario2002


  • Postów: 23
  • Na forum od: 06 lut 2013
  • Miejscowość: Mielec
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 200E

Napisano 07 lutego 2013 - 10:43

Kolego po wypiaskowaniu całej karoserji zobaczył byś że masz takich połączeń w124 sporo na bazie stopów miedzi. Oczywiście jest sporo również spoin klasycznych. P.S. Blacharze zazwyczaj mówią żeby kupić cały element, np. próg a potem i tak w miarę uznania wycinają sobie z niego to co im jest potrzebne więc nie ma się co tak stresować. Zadbajcie tylko o znalezienie dobrego fachowca.



#62 Offline   kikan1


  • Postów: 15
  • Na forum od: 03 wrz 2011

Napisano 13 maja 2013 - 22:48

A koledzy jaki mniej więcej jest koszt wymiany dwóch prógów nowych w 190 ? :)

#63 Offline   cyborg


  • Postów: 172
  • Na forum od: 28 cze 2010
  • Miejscowość: Brodnica
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C107
  • Inne auto:Voyager, Stratus, PT, Audi A2

Napisano 14 maja 2013 - 11:22

W 190 masz 4 progi-zewnętrzny i wewnętrzny prawy i lewy. U mnie kolega blacharz mowil przed robota ze za 3 stowki powinien ogarnąć razem z dziura w tylnym nadkolu (gdybym sam rozebral wnętrze), ale ostatecznie sprzedałem auto razem z nowymi progami. Za same progi dalem cos poniżej 5 stowek. Szczerze to balem się tej roboty bo i kawal podłogi od strony prawego progu miałem zjedzone..

#64 Offline   kikan1


  • Postów: 15
  • Na forum od: 03 wrz 2011

Napisano 14 maja 2013 - 11:27

http://allegro.pl/pr...3221927432.html

Jakbym takie progi kupił i po prostu je oddał do blacharza to jaki koszt może tego być , moje z dołu mają dziury już trochę i chciałbym to na nowo zrobić bo z jednej strony już muszę deske podłozyć bo guma z lewarka uleciała :D a o podłogę się nie martwię bo to akurat jest wszystko zrobione pięknie :)

#65 Offline   robson325


  • Postów: 9
  • Na forum od: 03 maj 2014
  • Miejscowość: kłobuck
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4 1.9 TDI

Napisano 30 stycznia 2017 - 15:05

Pamiętam z Wojska ze samoloty też mają poszycie nitowane i nic się nie urywalo...

#66 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 stycznia 2017 - 20:25

Poszycie w samolocie, a próg - element nośny w samochodzie - to dwie różne rzeczy.
Dzięki sztywności progów nie pęka Ci przednia szyba jak wjeżdżasz na krawężnik.
Osobiście, mogąc wybierać, nie chciałbym mieć tego przynitowanego.

Użytkownik wojtek81 edytował ten post 30 stycznia 2017 - 20:25









Podobne tematy Zwiń