Witam
MB 124 2,0D 1988
Dziś postanowiłem zregenerować pompe wspomagania ponieważ przeciekała. Wymieniłem wszystkie uszczelki i zimering. Poskładałem, nalałem olej a tu wspomaganie nie działa ;/. Oczywiście przed regeneracją działało. Odkręciłem wiec dwa węże wchodzące do pompy, płyn delikatnie się wylewa i odpaliłem auto a tu nic, nadal to samo. Jedynie z niższego otworu na klucz 17 przestaje lecieć płyn, gdy zatykam ten otwór w pompie to delikatnie obroty maleją. Po rozebraniu pompy ponownie zauważyłem, że chyba nie wychylają się te łopatki na wirniku. Delikatnie je przetarłem poskładałem i nadal to samo. Byc może, że pompa działa ale nie wiem jak mam ją sprawdzić, wspomagania brak ;/
Proszę o rady lub ewentualnie jakieś fotorelacje jak kotś już to robił, w czym może być problem oraz co powinno sie dziać na wejściach w pompie gdzie wchodzą przewody. Czy może jest zapowietrzone? [odpowietrzanie typu prawo max lewo max nic nie dało]
pozdrawiam, maciej
0
brak cisnienia w pompie wspomagania po domowej regeneracji
Rozpoczęty przez ultrashow, sie 20 2009 19:14
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 sierpnia 2009 - 19:14
#2
Napisano 20 sierpnia 2009 - 21:58
ultrashow, jedyne co mądrego mogę powiedzieć, to że czasem pompy nawet oryginalne ZF-y nie dają się zregenerować. Jeżeli nie pokiełbasiłeś czegoś przy składaniu (z łopatkami na przykład) to istnieje jeszcze możliwość, że po prostu nie da się jej zrobić.
Znam gościa co prowadzi zakład w Szczecinie - regenerują m.in. pompy wspomagania. Często odsyła swoich klientów do mnie do hurtowni po zakup nowej pompy, bo starych już nie dają rady podciągnąć nawet powyżej 60 - 80 barów.
Niestety nie kojarzę gdzie mogłyby być jakieś opisy składania pompy Mercedesowskiej. Pamiętam że gdzieś widziałem do VW czy Golfa... ale kiedy to było
EDIT:
Ooooo, jest. Wprawdzie to Golf, ale zasada działania pompy przecież ta sama: Klikkkkkkkk
Znam gościa co prowadzi zakład w Szczecinie - regenerują m.in. pompy wspomagania. Często odsyła swoich klientów do mnie do hurtowni po zakup nowej pompy, bo starych już nie dają rady podciągnąć nawet powyżej 60 - 80 barów.
Niestety nie kojarzę gdzie mogłyby być jakieś opisy składania pompy Mercedesowskiej. Pamiętam że gdzieś widziałem do VW czy Golfa... ale kiedy to było
EDIT:
Ooooo, jest. Wprawdzie to Golf, ale zasada działania pompy przecież ta sama: Klikkkkkkkk
#3
Napisano 21 sierpnia 2009 - 10:59
wiec problem polegał na tym ze mi powypadały łopatki ;/ potem je źle powkładałem więc nie wychodzły z wirnika i sie zakleszczały. Kupiłem dziś używaną ale z ułamanym uchwytem[przyspawany] za 60zł też 110BAR. Rozebrałem ją uważając na to by łopatki nie powypadały, przełożyłem wnętrze do mojej, nowe uszczelki i poskładałem całość i działa jak należy;]
TEMAT ZAMKNIĘTY
TEMAT ZAMKNIĘTY
#4
Napisano 21 sierpnia 2009 - 23:08
Panowie a gdzie można kupić tulejkę/tulejki do regeneracji pompy?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|