Piękną właśnie odnawiam, ale zaprezentuję moją Bestię
Dodge Magnum SXT, 3.5L benzyna, 250KM, 2005r
Wyposażenie:
- skórzana tapicerka
- elektrycznie sterowany fotel
- elektryczne szyby i lusterka
- ESP odłączany
- napęd na tył
- blokada tylnego mostu (szpera)
- felgi 18"
- automatyczna skrzynia biegów
- sportowe sprężyny
- klimatyzacja
- czujnik parkowania
- audio cd/mp3
- ciemne szyby
- Car-PC (dotykowy ekran 7", P4 2.4GHz, 512 MB ram, 30GB Hdd, Wifi, GPS, win XP)
Spalanie: miasto 17,5L ; trasa do 120km/h 9,5L
0
DODGE Magnum 3.5L 2005
Rozpoczęty przez codec, sie 24 2009 22:11
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 sierpnia 2009 - 22:11
#2
Napisano 25 sierpnia 2009 - 07:27
Bestia nie jest blizniakiem Chryslera 300C ?
#3
Napisano 25 sierpnia 2009 - 08:26
ksenio napisał:
Bestia nie jest blizniakiem Chryslera 300C ?
codec, ładna sztuka. Trochę plastikowy, ale jednak muscle-car naszych czasów. Szkoda tylko, że ma "marne" 3,5 V6 HEMI to HEMI
Widziałem filmiki na YT - całkiem agresywnie chodzi to V6
P.S. Dziwne - PL błotnik wygląda jakby był malowany, nie? Chyba, że to brud.
#4
Napisano 25 sierpnia 2009 - 10:28
qoompel napisał:
HEMI to HEMI
Co prawda to prawda jednak tankowanie boli
#5
Napisano 25 sierpnia 2009 - 11:14
jest to bliźniaczy model 300C touringa (też kombi). magnum jest robiony tylko na amerykę, 300c głównie ukierunkowany na rynek europejski. w środku - plastik fantastik, no ale co zrobić ... HEMI to przereklamowana padaka (zasięgnąłem opinii tu i tam od ludzi handlujących ameryką) - bardzo awaryjne silniki, do tego moc nie poraża z takiej pojemności. Kupując oryginalną sprężarkę z Moparu do modelu V6 3.5 (dodatkowe 125 KM) model V6 wciąga HEMI jak ta lala HEMI spala średnio o 4L więcej benzyny przy umiarkowanej jeździe (czyli jakieś 21l )
#6
Napisano 27 sierpnia 2009 - 11:31
fajny lepszy od 300c bo nie widuje się tak często na drogach , i do tego niskie spalanie Przybliżysz nieco sprawę car pc ?? ;-)
#7
Napisano 27 sierpnia 2009 - 19:18
zestaw car-pc składa się z:
monitor dotykowy 7"
mini-komputerek z P4 2GHz, 512Ram i 30GB Hdd
karta wi-fi
odbiornik GPS
stabilizator napięcia z instalacji samochodowej
jutro demontuję cały zestaw, bo prawdopodobnie wszystko przerzucę do Mercedes (ale jeszcze to rozważam). na zestawie można śmiało pograć, pooglądać filmy, a AutoMapa doprowadzi wszędzie Dodatkowo internet po wifi lub 3G z telefonu komorkowego
chętnie pomogę każdemu dobrać komponenty do zestawu PC samochodowego
monitor dotykowy 7"
mini-komputerek z P4 2GHz, 512Ram i 30GB Hdd
karta wi-fi
odbiornik GPS
stabilizator napięcia z instalacji samochodowej
jutro demontuję cały zestaw, bo prawdopodobnie wszystko przerzucę do Mercedes (ale jeszcze to rozważam). na zestawie można śmiało pograć, pooglądać filmy, a AutoMapa doprowadzi wszędzie Dodatkowo internet po wifi lub 3G z telefonu komorkowego
chętnie pomogę każdemu dobrać komponenty do zestawu PC samochodowego
#8
Napisano 28 sierpnia 2009 - 19:16
kolego wrzuć więcej fot, może jakieś wnętrze i ten PC
#9
Napisano 29 sierpnia 2009 - 08:50
moje car-pc przechodziło wiele etapów początkowo złożyłem komputer na płycie mini-itx, z celeronem 440, zasilaczem Pico-itx i systemem amortyzacji twardego dysku. wewnątrz obudowy (pochodząca od DAB blaupunkta) umieściłem wszelkie peryferia
w magnumie zamontowałem kierownicę od 300c z multifunkcją. przyciski multifunkcji przerobiłem tak, aby działały na zasadzie zmiany rezystancji a nie na podstawie komunikatów z mikroprocesora. pod przyciski podłączyłem interfejs do sterowania car-pc CAR PcJoyCon (przyciski na kierownicy są dowolnie konfigurowalne do aplikacji w windows)
niestety okaząło się, że zasilacz Pico-itx nie dawał rady przy takim zestawie. nie chcąc pakowac kolejnych 250 zł w dużo mocniejszy 200Watowy, model M2 zmieniłem zestaw komputerowy na typowy mini desktop della, model sx270. ten mini komputerek, o ponad przeciętnych parametrach można bardzo łatwo przerobić na potrzeby car-pc. niestety nie ma on już amortyzowanego dysku, przez co bardziej narażony jest na uszkodzenia. dell sx270 zasilany jest z zasilacza zewnętrznego napięciem 12V. aby podłączyć go do instalacji samochodowej nalezy użyć stabilizatora dającego 12V na wyjściu o max obciążeniu 10A (w czsie pracy silnika smiga na akku z alternatora nawet 14,4V)
w magnumie zamontowałem kierownicę od 300c z multifunkcją. przyciski multifunkcji przerobiłem tak, aby działały na zasadzie zmiany rezystancji a nie na podstawie komunikatów z mikroprocesora. pod przyciski podłączyłem interfejs do sterowania car-pc CAR PcJoyCon (przyciski na kierownicy są dowolnie konfigurowalne do aplikacji w windows)
niestety okaząło się, że zasilacz Pico-itx nie dawał rady przy takim zestawie. nie chcąc pakowac kolejnych 250 zł w dużo mocniejszy 200Watowy, model M2 zmieniłem zestaw komputerowy na typowy mini desktop della, model sx270. ten mini komputerek, o ponad przeciętnych parametrach można bardzo łatwo przerobić na potrzeby car-pc. niestety nie ma on już amortyzowanego dysku, przez co bardziej narażony jest na uszkodzenia. dell sx270 zasilany jest z zasilacza zewnętrznego napięciem 12V. aby podłączyć go do instalacji samochodowej nalezy użyć stabilizatora dającego 12V na wyjściu o max obciążeniu 10A (w czsie pracy silnika smiga na akku z alternatora nawet 14,4V)
#10
Napisano 29 sierpnia 2009 - 20:58
Mała uwaga co do dysku twardego.
Jeśli boisz się drgań to zastosuj SSD.
Jeśli boisz się drgań to zastosuj SSD.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W203] 220 CDI 2005 z niemiec WDB2030081A635083 |
HydePark | raider21 |
|
||
Suzuki Swift 2005r. |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | SzymonCzyliJa |
|
||
[124] Dodger 2.3E 1992 "Mercedes" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Dodger |
|
||
[W201] michu_2005 1.8i 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | michu_2005 |
|
||
[W209] Siwy18 CLK 270 cdi 2005r Avangarde |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Siwy |
|