Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] LPG i dziwna sytuacja


26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 21 listopada 2015 - 16:23

Jak nie jesteś zainteresowany to nie będę ci tłumaczył jak to zrobić. Ja sobie tak usprawniłem prace silnika na jałowych.
Tylko po co w ogóle pytasz o różne rzeczy, skoro (znowu) zadajesz pytanie, stawiasz hipotezę (a nie teorie, to nie to samo) i nie dopuszczasz żadnego innego rozwiązania problemu oprócz twojego... Czekasz na przyklaśniecie że masz racje?
Lord Zekanda zaproponował Ci możliwą przyczynę problemu, ja też, a ty tkwisz przy swoim gdzie w tym samym poście w którym objawiłeś swoją hipotezę ja obalasz... Sory, ale nie ogarniam twojej postawy w tej kwestii.

Użytkownik PanzerIV edytował ten post 21 listopada 2015 - 16:26




#22 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 listopada 2015 - 17:44

Przeczytaj może dokładnie co napisałem wcześniej i potem się wypowiadaj inaczej się wcale nie wypowiadaj. Napisane jak byk jest, że od odpalenia zimnego motoru ~60st, czy 80st i pracuje tak samo źle na LPG. Dopiero po zagrzaniu do 102 stopni, załączeniu wentylatora i około 2 minut praca silnika się uspokaja i jest ok. Zagrzany motor od zimnego do temp roboczej(80kilka stopni) na Pb, przełączenie na LPG nie uzdrawia go. Ani po minucie czy po 5minutach tylko zagrzanie do 102st i krótko po tym jest już ok. Bardzo wysoka temp płynu zmienia działanie LPG na jałowym na prawidłowe, od tego momentu może być schłodzony do 85stopni i będzie już git.

#23 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 21 listopada 2015 - 23:29

Masz racje, nie będę się wypowiadał w "twoim" temacie, ty wiesz lepiej. Czytał twoich postów i próbował pomóc na siłę też nie będę, szkoda mojego czasu.

#24 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 listopada 2015 - 23:31

Dzieciaku z gilami pod nosem ty dla mnie łaski nie robisz pisząc tu swoje brednie o ZPD, to nie mój problem, nie w moim aucie. Chcę pomóc koledze.

#25 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 21 listopada 2015 - 23:37

Kolejne posty nie na temat pójdą do śmieci.

#26 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 listopada 2015 - 20:12

Wyświetl postUżytkownik Lord Zekanda dnia 20 listopada 2015 - 22:37 napisał

Może być parownik zawalony lepikiem i pozostaje kwestia tego jak wiarygodne są wskazania termometru,

Koleżka powiada, regularnie spuszcza ''syf'' z parownika i zawsze zleci kilka kropel. Parownik sprawny, normalnie reaguje na regulacje. Wskaźnik temp działa prawidłowo.

#27 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 listopada 2015 - 21:24

Miałem na myśli pierwszy stopień parownika, tam spustu szlamu niema.








Podobne tematy Zwiń