Panowie, jako, że od niedawna na forum przebywam i mam jeszcze trochę wahań co kupić, testuję różne konfiguracje w miarę możliwości.
Dzisiaj na miasto jechałem sobie taxi W124 2.0D 75ps. manual, a wracałem w201 2.0D 75 ps manual.
No nie jest źle z tą mocą. Jeśli o miasto chodzi, to dają radę te silniki. Na moją prośbę driver przycisnął i na światłach nie było problemów z odejściem...
Jestem pozytywnie zaskoczony i szukam teraz jeszcze do porównania tego samego silnika ale z w automacie.
0
75 PS nie jest złe...
Rozpoczęty przez Sąsiad, wrz 13 2009 00:44
27 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 września 2009 - 00:44
#2
Napisano 13 września 2009 - 08:30
Sąsiad napisał:
Jeśli o miasto chodzi, to dają radę te silniki
#3
Napisano 13 września 2009 - 10:10
No tak, podejrzewam, że jest na trasie gorzej z dynamiką.
Ale moje trasy to 90% zakorkowane miasto.
A w weekend nie muszę się nigdzie spieszyć jadąc za miasto ;-)
Ale moje trasy to 90% zakorkowane miasto.
A w weekend nie muszę się nigdzie spieszyć jadąc za miasto ;-)
#4
Napisano 13 września 2009 - 12:02
Sąsiad napisał:
Ale moje trasy to 90% zakorkowane miasto
#5
Napisano 13 września 2009 - 12:10
Boss napisał:
Wypadnie Ci akurat te 10% i będziesz bluzgał.
To jest kwestja przyzwyczajenia Podczas wyprzedzania będziesz spokojny bo już znasz możliwości 2.0D ale pasażer przegryzie sobie język albo zamoczy tapicerke
#6
Napisano 13 września 2009 - 12:18
Nie dramatyzujcie az tak. Diesel 2.0 w 190tce daje rade ale 124 to troche mulek i polecam 2.5d
#7
Napisano 13 września 2009 - 12:24
Nie jest tak źle.
Ja codziennie robię 200-250km i nie narzekam.
Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia na co stać te 75 koni.
W moim przypadku jakieś 7 koni uciekło, 11 zmarło, a 8 jest chorych, więc tym bardziej nie ma czym jechać ale spalanie bardziej niż zadowalające.
Średnio 6,2 litra na 100km, a nie mam lekkiej nogi
Zwykle poza miastem dochodzę do 140km/h i czuje, że mam jeszcze miejsce pod pedałem ale to już strach w oczach mocniej cisnąć :coto:
Ja codziennie robię 200-250km i nie narzekam.
Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia na co stać te 75 koni.
W moim przypadku jakieś 7 koni uciekło, 11 zmarło, a 8 jest chorych, więc tym bardziej nie ma czym jechać ale spalanie bardziej niż zadowalające.
Średnio 6,2 litra na 100km, a nie mam lekkiej nogi
Zwykle poza miastem dochodzę do 140km/h i czuje, że mam jeszcze miejsce pod pedałem ale to już strach w oczach mocniej cisnąć :coto:
#8
Napisano 13 września 2009 - 12:44
jezdzilem 200d przez 2lata, tez glownie miasto jednak wyjazd za rogatki to masakra - dac sie da ale nigdy w zyciu takiego mula, zawsze lepiej miec zapas mocy niz jej za malo. a 250d pali prawie tyle samo...
#9
Napisano 13 września 2009 - 14:55
Temat wraca jak bumerang. Dajcie juz spokoj poczciwemu om601... Robi to co do niego nalezy czyli wozi wasze tylki przez dlugie kilometry
PS - ma duzo aluminium i lepiej nadaje sie do polerki niz m102
PS - ma duzo aluminium i lepiej nadaje sie do polerki niz m102
#10 Gość__
Napisano 13 września 2009 - 16:12
jackie01 napisał:
PS - ma duzo aluminium i lepiej nadaje sie do polerki niz m102
Cokolwiek kto nie powie -klasyki olejowe MB to jedyne diesle na świecie jakich słucham z przyjemnością. Taki dieslowski odpowiednik gangu motorów H-D One też nie służ do walki ze ścigaczami ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|
|
[W124] Z cyklu: co to kurka jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Mercedes w 124 Coupe- mieć albo nie mieć oto jest pytanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karolkrk |
|
|
|
[W124] m102 czym sterowany jest wtrysk rozruchowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rogra |
|