Śruby koła pasowego luzujesz przed zluzowaniem paska - nie będzie się obracało.
1
[w201] Pompa wody - wyciek
Rozpoczęty przez maciek świątkow, wrz 23 2009 20:09
91 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 09 listopada 2014 - 11:49
#62
Napisano 09 listopada 2014 - 12:38
A jakby się obracało to naciśnij na pasek żeby bardziej zacisnąć koło....
#64
Napisano 09 listopada 2014 - 20:58
Dzięki panowie. Ponadto okazało się, że ta moja chlewnia przy alternatorze to przez to właśnie chyba była
#65
Napisano 11 listopada 2014 - 12:09
Pompę wymieniam dopiero jutro niestety, wczoraj teściowa mnie odwiedziła niestety. Więc po kolei chciałbym się upewnić.
1. Spuszczam chłodziwo
2. Odkręcam wiatrak (tam chyba imbus nr 8 jest, tak? Długi ten gwint? Nie zabraknie miejsca na wyjęcie klucza?)
3. luzuję śrubki na kole pasowym
4. Luzuję i zdejmuję pasek
5. Odkręcam koło pasowe
6. Odkręcam pompę wody
Z tego, co tam obejrzałem alternator przeszkadzać chyba nie powinien, co nie?
O wszystkim wiem? Pytam, bo nie chciałbym czegoś urwać etc. Dziękuję
1. Spuszczam chłodziwo
2. Odkręcam wiatrak (tam chyba imbus nr 8 jest, tak? Długi ten gwint? Nie zabraknie miejsca na wyjęcie klucza?)
3. luzuję śrubki na kole pasowym
4. Luzuję i zdejmuję pasek
5. Odkręcam koło pasowe
6. Odkręcam pompę wody
Z tego, co tam obejrzałem alternator przeszkadzać chyba nie powinien, co nie?
O wszystkim wiem? Pytam, bo nie chciałbym czegoś urwać etc. Dziękuję
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 11 listopada 2014 - 12:13
#66
Napisano 12 listopada 2014 - 18:38
Jakim kluczem polecacie podejść, żeby odkręcić wiatrak? Utknąłem na tym
#67
Napisano 12 listopada 2014 - 18:51
Ucięty imbus/ampul i rurka. Nie polecam pchać rąk między wentylator a chłodnicę, bo jak się zaprzesz i śruba puści, można sobie efektownie pozdzierać ręce o chłodnicę.
#68
Napisano 12 listopada 2014 - 20:32
Nr 8 tam jest, tak?
#69
Napisano 12 listopada 2014 - 20:45
Tak.
#70
Napisano 20 listopada 2014 - 09:37
Pompa wody wymieniona. Oczywiście wymieniłem wcześniej, ale chciałem zobaczyć, czy zniknie moja chlewnia koło alternatora - zniknęła! Silnik wszędzie czysty i suchy, nic nie cieknie. Oczywiście większość sugerowała mi uszczelkę pod głowicą. Jeśli znika Wam płyn chłodniczy sprawdźcie pompę wody. Ciężko zauważyć tam wyciek (niewielki) bo nic nie widać.
Swoją drogą, śrubę na wiatraku udało się pokonać od dołu. Jakoś więcej tam miejsca. Potem już z górki poza poprawnym założeniem paska
Swoją drogą, śrubę na wiatraku udało się pokonać od dołu. Jakoś więcej tam miejsca. Potem już z górki poza poprawnym założeniem paska
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|