Skocz do zawartości




- - - - -

Czujnik w głowicy


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Ryszard


  • Postów: 20
  • Na forum od: 05 kwi 2007

Napisano 06 lipca 2007 - 12:27

Witam! Czy moge się dowiedzieć od pasjonatów, jak działa umieszczony najdalej od początku głowicy czujnik , który podłączony jest do 2 przewodów pneumatycznych?
Po otrzymaniu droga zakupu nowego- dokonałem próby termicznej umieszczając go w kapieli 100 st. oraz mocnemu oziębieniu w lodówce.Nie strwierdzam różnic w jego przepustowości niestety.Sprawia wrażenie "zatkanego" , przy czym może tylko subiektywnie stwierdzam ,że cos przepuszcza po oziębieniu . Próba dokonana była tylko przy użyciu podciśnienia własnej paszczy... Czy ów czujnik ma wpływ na kłopoty z porannym rozruchem silnika- z którym ciągle walczę? silnik z wtryskiem 2.0.



#2 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 06 lipca 2007 - 14:35

To jest najprawdopodobniej czujnik który zmienia charakterystykę wyprzedzenia zapłonu w temperaturze ponad 100st.C zmniejszając dalszy wzrost temperatury.
Przy kłopotach z porannym rozruchem trzeba by sprawdzić, czy działa - wtryskiwcz rozruchowy. Oraz jaki jest prąd nastawnika elektrohydraulicznego w zalezności od temperatury silnika.

Pozdrawiam, Łukasz

#3 Offline   Ryszard


  • Postów: 20
  • Na forum od: 05 kwi 2007

Napisano 06 lipca 2007 - 15:14

No ok!
Jeśli wykonuje jakieś zadanie w temp.pow. 100 st, to nie dziwota ,że próba z wrzątkiem okazała sie niewypałem. Dzięki za odpowiedź. Postanowiłem wymienic czujnik w ciemno, bo podobny- włączający elaktromagnes padł . Wiek robi swoje...

#4 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 lipca 2007 - 17:53

Ryszard, tutaj napisałem na co należy zwrócić uwagę, gdy występują problemy z rozruchem i pracą silnika "na zimno".
A tutaj masz czujniki.








Podobne tematy Zwiń