1
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić.
Rozpoczęty przez Miras G, wrz 28 2009 19:45
46 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 02 marca 2017 - 21:53
Jak dobrze pamiętam to u siebie miałem lekko ponad 800 ohm.
Tylko czemu świeca jest sucha? Skoro nie odpala, to powinien zalewać.
Tylko czemu świeca jest sucha? Skoro nie odpala, to powinien zalewać.
#22
Napisano 03 marca 2017 - 06:22
tzn.nowy powinien mieć 850ohm ,ale podobno jak coś pokazuje to działa ,w książce od MB jest napisane że 680 ohm do 1200ohm ,czyli powinien być ok .
Po nocy oddali chodzi równo wszystko ok,przy ruszaniu potrafi zgasnąć ,ale zapa i po przejechaniu 200m gaśnie i nie odpala .
Dziś ma przyjechać cewka WN ,ale coś czuje ,że to nie cewka., zastanawiam się czy to nie moduł .
.....
Po nocy oddali chodzi równo wszystko ok,przy ruszaniu potrafi zgasnąć ,ale zapa i po przejechaniu 200m gaśnie i nie odpala .
Dziś ma przyjechać cewka WN ,ale coś czuje ,że to nie cewka., zastanawiam się czy to nie moduł .
.....
Użytkownik melfio1 edytował ten post 03 marca 2017 - 06:27
#23
Napisano 03 marca 2017 - 07:04
Przelutuj moduł znajdujący się za akumulatorem.
Moja gwiazda miała taką przypadłość, że jak odpaliła, to gasła po kilkunastu sekundach. Moduł przelutowałem i wszystko śmiga do dzisiaj
Moja gwiazda miała taką przypadłość, że jak odpaliła, to gasła po kilkunastu sekundach. Moduł przelutowałem i wszystko śmiga do dzisiaj
#24
Napisano 03 marca 2017 - 12:10
Prawdopodobnie pompa paliwa nie pompuje ,sprawdzałem na zworke, chyba że przewód + _- by się przetarł , jutro wymienię pompę to dam znać czy gwiazda ruszyła .
#25
Napisano 03 marca 2017 - 12:51
Zobacz nawet żaróweczką i kabelkiem czy na pinach pompy masz napięcie (zaraz po przekręceniu stacyjki), zanim zaczniesz wymieniać.
Ewentualnie zasilanie z akumulatora i podaj napięcie na pin 87 przekaźnika pompy paliwa, tzn w gniazdo przekaźnika, odpowiadające pinowi 87 przekaźnika, to pin chyba nr 8 w gnieździe.
Ewentualnie zasilanie z akumulatora i podaj napięcie na pin 87 przekaźnika pompy paliwa, tzn w gniazdo przekaźnika, odpowiadające pinowi 87 przekaźnika, to pin chyba nr 8 w gnieździe.
#27
Napisano 03 marca 2017 - 20:26
Tez tak myśle
Bez sensu byłoby wymienić pompę gdyby to nie ona była problemem.
Bez sensu byłoby wymienić pompę gdyby to nie ona była problemem.
#28
Napisano 03 marca 2017 - 20:33
A jaka powinna być pompa paliwa bo są 5bar -5,5? i 6bar
Zamówiłem z ic Elektryczna pompa paliwa BOSCH 0 580 464 125 ,ale nie mogę znaleść ile ona ma barów
Zamówiłem z ic Elektryczna pompa paliwa BOSCH 0 580 464 125 ,ale nie mogę znaleść ile ona ma barów
Użytkownik melfio1 edytował ten post 03 marca 2017 - 20:34
#29
Napisano 04 marca 2017 - 15:45
Więc tak pompa do 1.8E powinna być Bosch 0580905198 lub 0450905199 ,są to stare numery,na dzień dzisiejszy pompa powinna być BOSCH 0 580 464 125 5bar.
Mercedes działa ,okazało się że pompa jest ok ,tylko przewód + był przerwany.tzn.auto kiedyś miało gaz i podłączona była centralka pod przewód pompy,jeszcze jakiś tam przekaźnik , i spruchniał przewód od Lpg i nie było przejścia,urobiłem się ale dzięki koledze zaoszczędziłem 330zł
"Zobacz nawet żaróweczką i kabelkiem czy na pinach pompy masz napięcie (zaraz po przekręceniu stacyjki), zanim zaczniesz wymieniać.
Ewentualnie zasilanie z akumulatora i podaj napięcie na pin 87 przekaźnika pompy paliwa, tzn w gniazdo przekaźnika, odpowiadające pinowi 87 przekaźnika, to pin chyba nr 8 w gnieździe. "
Dzięki w0jta5
Mercedes działa ,okazało się że pompa jest ok ,tylko przewód + był przerwany.tzn.auto kiedyś miało gaz i podłączona była centralka pod przewód pompy,jeszcze jakiś tam przekaźnik , i spruchniał przewód od Lpg i nie było przejścia,urobiłem się ale dzięki koledze zaoszczędziłem 330zł
"Zobacz nawet żaróweczką i kabelkiem czy na pinach pompy masz napięcie (zaraz po przekręceniu stacyjki), zanim zaczniesz wymieniać.
Ewentualnie zasilanie z akumulatora i podaj napięcie na pin 87 przekaźnika pompy paliwa, tzn w gniazdo przekaźnika, odpowiadające pinowi 87 przekaźnika, to pin chyba nr 8 w gnieździe. "
Dzięki w0jta5
#30
Napisano 28 grudnia 2018 - 23:02
Witam serdecznie. Odgrzewam temat ponieważ pojawił się u mnie problem z odpalaniem. M102 2.0E Sytuacja wygląda następująco. Auto odpala pięknie, czy zimny, czy ciepły, pod warunkiem, że jest codziennie jeżdżone. Wystarczy, że postoi dwa, trzy dni i lipa. Nie odpali. Gdy kręcę rozrusznikiem słychać tylko jakieś prychanie kichanie najprawdopodobniej w przepływomierzu i stamtąd też wydobywa się dym przez obudowę filtra powietrza. Angażuję wtedy kogoś, żeby mnie zaciągnął i odpalam go "na pych". Załapie i chodzi, przez pierwszych kilka minut jakby chciał, a nie mógł. Przy dodawaniu gazu pojawia się to prychanie. Po kilku minutach go gaszę. Zdążył się już rozgrzać. Wtedy próbuję go odpalić już normalnie z rozrusznika i odpala bez zarzutu, prychanie znika. Dodam, że zawsze odpalam go na benzynie. Świece zapłonowe wymieniałem kilka miesięcy temu, kable tak samo (Beru), kopułka i palec (Beru) wymienione jakiś czas temu przeze mnie. Wykluczyłbym w tej sytuacji raczej układ zapłonowy. Czyżby to zasilanie paliwem niedomagało? Jeśli tak to co i jak sprawdzać? Z góry dziękuję za porady.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|
||
Problem z szarpaniem i odpalaniem W201/E190 2.0 Benzyna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jesiiu |
|
||
220 benzyna, proszę o opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | martini13 |
|
||
Mechanik chce zalać moto doktora. Hit czy kit? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | igorro |
|