Witam
Rozglądam się za takim autkiem, ale planowałem bardziej kupić go na wiosnę.
A na allegro znalazłem taką "okazje" :roll:
Ze zdjęcia nie jestem w stanie wiele poznać, może wy coś więcej powiecie lub macie niedaleko żeby go obejrzeć
Co o nim sądzicie??
SL 500 KROSNO
0
[R129] SL500 1992r. KROSNO
Rozpoczęty przez rosssssa, wrz 30 2009 09:37
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 września 2009 - 09:37
#2
Napisano 01 października 2009 - 10:22
rosssssa, z doświadczenia wiem, że nikt nie sprzedaje samochodu za pół ceny "poniewaRZ wyjezdzam" ;-)
Po zdjęciach oczywiście niewiele można powiedzieć o stanie samochodu. Mi jedynie rzuciła się w oczy, chyba, rdza na masce pod znaczkiem.
Coś z poduszką powietrzną pasażera jest nie tak. Poduszka kierowcy jest krzywo zamontowana. Fotel kierowcy jest bardzo mocno zmęczony, co może podważać ten i tak niemały przebieg.
Sprzedający ma jeszcze na allegro Audi do "opchnięcia" i tam już nic nie wspomina, że "poniewaRZ wyjezdzam" ;-) Moim zdaniem zwykły handlarz z komisu.
rosssssa, jeżeli chcesz mieć R129 w dobrym stanie to jak tanio byś nie kupił to i tak na koniec po wszystkich naprawach, kwota wyjdzie nie mniej niż około 45-50tys.
Samochód ma taki przebieg, że prawdopodobnie czekałby cię remont zawieszenia. Skrzynia biegów z reguły zaczyna stroić fochy przy 300tys km.
Nie przekreślam tego samochodu, bo trzeba byłoby go obejrzeć, ale warto mieć świadomość, że w samochód z takim przebiegiem i za takie pieniądze trzeba będzie włożyć minimum 10tys by to nie był jeżdżący szrot.
Po zdjęciach oczywiście niewiele można powiedzieć o stanie samochodu. Mi jedynie rzuciła się w oczy, chyba, rdza na masce pod znaczkiem.
Coś z poduszką powietrzną pasażera jest nie tak. Poduszka kierowcy jest krzywo zamontowana. Fotel kierowcy jest bardzo mocno zmęczony, co może podważać ten i tak niemały przebieg.
Sprzedający ma jeszcze na allegro Audi do "opchnięcia" i tam już nic nie wspomina, że "poniewaRZ wyjezdzam" ;-) Moim zdaniem zwykły handlarz z komisu.
rosssssa, jeżeli chcesz mieć R129 w dobrym stanie to jak tanio byś nie kupił to i tak na koniec po wszystkich naprawach, kwota wyjdzie nie mniej niż około 45-50tys.
Samochód ma taki przebieg, że prawdopodobnie czekałby cię remont zawieszenia. Skrzynia biegów z reguły zaczyna stroić fochy przy 300tys km.
Nie przekreślam tego samochodu, bo trzeba byłoby go obejrzeć, ale warto mieć świadomość, że w samochód z takim przebiegiem i za takie pieniądze trzeba będzie włożyć minimum 10tys by to nie był jeżdżący szrot.
#3
Napisano 01 października 2009 - 12:05
No tak myślałem
Na razie się tylko rozglądam co tam na allegro się pokazuje.
Zakup planuje na wiosnę własnie tak w okolicach 40tyś na takie cacko wydać, mam nadzieje że za takie pieniądze kupie coś do czego już nie będę musiał za dużo dokładać.
Na razie się tylko rozglądam co tam na allegro się pokazuje.
Zakup planuje na wiosnę własnie tak w okolicach 40tyś na takie cacko wydać, mam nadzieje że za takie pieniądze kupie coś do czego już nie będę musiał za dużo dokładać.
#4
Napisano 02 października 2009 - 10:17
EssiRS napisał:
Sprzedający ma jeszcze na allegro Audi do "opchnięcia" i tam już nic nie wspomina, że "poniewaRZ wyjezdzam" ;-) Moim zdaniem zwykły handlarz z komisu.
#5
Napisano 03 października 2009 - 16:06
rosssssa napisał:
Zakup planuje na wiosnę
Oprócz tego zastanów się, czy nie masz możliwości ściągnięcia takiego samochodu z jakiegoś kraju, w którym jest nieco inna kultura jazdy, lepsze drogi i uczciwsi sprzedający.
Kupując w Polsce masz prawie pewność, że licznik jest skręcony i przynajmniej kilka kosztowych rzeczy ukrytych przed kupującym. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale czy warto przekonywać się na własnej skórze o tym?
#6 Gość__
Napisano 03 października 2009 - 16:36
Można też zluzować nieco(o jakieś 2000ccm) stanowisko w sprawie silnika -tak, 500ka to czysty miód i adrenalina ale ewentualne(niemal pewne przy używkach) poprawki i serwisowanie mogą dać mocnego prztyczka w nos. Sam próbuję się obecnie napiąć na r129 ale wiem, że coś zbyt mocno napięte...łatwo pęka ;-) . Więc osobiście niestety już myśl o 500ce pożegnałem, nawet w odniesieniu do auta z przeznaczeniem na sacrum :cry:
#7
Napisano 03 października 2009 - 17:02
kloss72, to wcale nie jest tak jak mówisz. Dlaczego...?
Po pierwsze dlatego, że najwięcej R129 jakich opuściło fabrykę było z silnikiem M119, czyli SL500SL (oczywiście cały czas mówimy o modelu przed liftem), a wiadomo, że im jest czegoś więcej tym mniej kosztuje. SL500SL można kupić za praktycznie takie same pieniądze jak te z mniejszymi motorami, szczególnie taką zasadę można zauważyć za granicą.
Po drugie części do mniejszych silników wcale nie są tańsze, a spalanie jest tylko odrobinę mniejsze. Natomiast trzeba sobie powiedzieć uczciwie, że SL z tymi małymi motorami tylko ładnie wygląda, bo osiągi ma marne. Dla mnie stosunek osiągów do spalania w małych silnikach jest nieporównywalnie gorszy niż w SL500.
Po trzecie te samochody z jakimi by nie były silnikami, tanie nie są ani w zakupie, ani w utrzymaniu. Mało osób zna się na tych samochodach i dlatego tak wiele jest zaniedbanych, natomiast ten samochód w 100% rekompensuje wszystkie prace jakie się w niego włoży. Jazda tym samochodem jest warta każdej złotówki.
Po czwarte widać, że R129 coraz bardziej staje się samochodem kultowym, a nawet przez wielu uznawany już za YoungTimera. Te samochody jeżeli są w dobrym stanie technicznym to praktycznie nie tracą na wartości. Tak więc zamiast utracić np. 20% wartości samochodu w ciągu np roku to te 20% wkłada się w samochód na jego odnowienie.
Ja cały czas inwestuje w mojego R129 dopieszczając szczegóły lub wymieniając zużyte elementy, ale zadowolenie z jazdy rekompensuje mi wszystko Uwielbiam te samochody i zamierzam się z moim R129 nie rozstawać :cool:
Po pierwsze dlatego, że najwięcej R129 jakich opuściło fabrykę było z silnikiem M119, czyli SL500SL (oczywiście cały czas mówimy o modelu przed liftem), a wiadomo, że im jest czegoś więcej tym mniej kosztuje. SL500SL można kupić za praktycznie takie same pieniądze jak te z mniejszymi motorami, szczególnie taką zasadę można zauważyć za granicą.
Po drugie części do mniejszych silników wcale nie są tańsze, a spalanie jest tylko odrobinę mniejsze. Natomiast trzeba sobie powiedzieć uczciwie, że SL z tymi małymi motorami tylko ładnie wygląda, bo osiągi ma marne. Dla mnie stosunek osiągów do spalania w małych silnikach jest nieporównywalnie gorszy niż w SL500.
Po trzecie te samochody z jakimi by nie były silnikami, tanie nie są ani w zakupie, ani w utrzymaniu. Mało osób zna się na tych samochodach i dlatego tak wiele jest zaniedbanych, natomiast ten samochód w 100% rekompensuje wszystkie prace jakie się w niego włoży. Jazda tym samochodem jest warta każdej złotówki.
Po czwarte widać, że R129 coraz bardziej staje się samochodem kultowym, a nawet przez wielu uznawany już za YoungTimera. Te samochody jeżeli są w dobrym stanie technicznym to praktycznie nie tracą na wartości. Tak więc zamiast utracić np. 20% wartości samochodu w ciągu np roku to te 20% wkłada się w samochód na jego odnowienie.
Ja cały czas inwestuje w mojego R129 dopieszczając szczegóły lub wymieniając zużyte elementy, ale zadowolenie z jazdy rekompensuje mi wszystko Uwielbiam te samochody i zamierzam się z moim R129 nie rozstawać :cool:
#8 Gość__
Napisano 03 października 2009 - 17:21
EssiRS napisał:
Mało osób zna się na tych samochodach
#9
Napisano 04 października 2009 - 10:37
kloss72 napisał:
No i ja do tego grona nie nalezę -dopiero zaczynam zbierać wiedzę więc zapewne masz rację.
Po to jest właśnie ten dział, żeby sobie pomagać w miarę możliwości.
Miałem 3.0 24V i dzięki temu mam porównanie. Te małe silniki by jechały trzeba je wysoko kręcić, co gryzie się z działaniem skrzyni automatycznej. 5.0 już od najniższych obrotów ma spory moment obrotowy. Oczywiście każdy wybierze sobie taki motor jaki uważa za odpowiedni, ale chyba dobrze jest zdawać sobie sprawę z różnic, dlatego tak je podkreślam. Mam nadzieję, że komuś się przyda taka wiedza
#10 Gość__
Napisano 04 października 2009 - 11:01
EssiRS napisał:
Bardziej chodziło mi o mechaników
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
kasowanie błędów sl500 '92 |
Mercedes SL, SLK | piero45 |
|
||
R129 SL500 Problem po umyciu z odpaleniem i mocą . |
Mercedes SL, SLK | kaczorek |
|