ok
1
139 odpowiedzi w tym temacie
#121
Napisano 16 stycznia 2013 - 16:02
#122
Napisano 16 stycznia 2013 - 21:17
panowie , cos mi sie podzialo na niskich obrotach jak dodaje gazu strzela mi , ale mowie o bezynie nie o lpg , dodam mu gazu i stszela w ssacy
#123
Napisano 16 stycznia 2013 - 23:00
Mi strzelał na gazie jakiś rok temu. Na beznynie też potrafił. Wystarczyła wymiana świec i problemu nie ma. Tak na wszelki wypadek tydzień temu wymieniłem świece na nowe.
Ale mam nadal problem z obrotami. Jak silnik jest zimny obroty ma jakieś 500-600, jak silnik sie nagrzeje obroty ma 1600.
Ale mam nadal problem z obrotami. Jak silnik jest zimny obroty ma jakieś 500-600, jak silnik sie nagrzeje obroty ma 1600.
#124
Napisano 16 stycznia 2013 - 23:13
to mam podobnie z obrotami i bede cwiczyl z tym jak znajde czas , a swiece i kable wymienione i nie mam pomyslu i doodam ze jak zimny to faluja obroty mu i potrafi trzasc buda ;D
#125
Napisano 17 stycznia 2013 - 00:24
dalsze działania w sprawie gaśnięcia...
wsadziłem register zamiast zaworu powietrza dodatkowego(silnika krokowego), nic to nie dało.
Zauważyłem, że gaśnięcie pojawia się TYLKO na bardzo rozgrzanym silniku. (najpierw jest to przygasanie, a po dluzszej jeździe po puszczeniu gazu od razu gaśnie)
wziąłem pod lupę czujnik położenia wału:
- przy kręceniu rozrusznikiem (niezależnie od temperartury) czujnik wytwarza 0,3V (prądu zmiennego ~ )
- oporność czujnika (chłodny i gorący) 1300-1500 Ohm
Czy to są prawidłowe wartości? da się go dokładniej sprawdzić??
wsadziłem register zamiast zaworu powietrza dodatkowego(silnika krokowego), nic to nie dało.
Zauważyłem, że gaśnięcie pojawia się TYLKO na bardzo rozgrzanym silniku. (najpierw jest to przygasanie, a po dluzszej jeździe po puszczeniu gazu od razu gaśnie)
wziąłem pod lupę czujnik położenia wału:
- przy kręceniu rozrusznikiem (niezależnie od temperartury) czujnik wytwarza 0,3V (prądu zmiennego ~ )
- oporność czujnika (chłodny i gorący) 1300-1500 Ohm
Czy to są prawidłowe wartości? da się go dokładniej sprawdzić??
#126
Napisano 17 stycznia 2013 - 22:55
powiem wam ze juz nie mam pomyslu na ten ke jetronic , kombinowalem jak szlo a to troszke lepiej chodzi co prawda ale dalej generalnie jest kibel
#127
Napisano 18 stycznia 2013 - 05:57
jak strzela na benie to z zapłonem coś nie tak, popuść śrube regulacyjną na aparacie zapłonowym i na włączonym silniku delikatnie przekręc aparatem, najpierw w lewo później w prawo, leczy maksymalnie o kilka stopni!
#129
Napisano 18 stycznia 2013 - 12:16
powiedzial co wiedzial
#130
Napisano 18 stycznia 2013 - 18:47
a co to ten zaplon EZL ? przeciesz z lampa nie powinno byc problemu z ustawieniem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|